Η Maserati δεν πρόκειται ποτέ να ξεκινήσει ή να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών με τους ανταγωνιστές, δήλωσε ο CEO Davide Grasso.
“Θα ήμασταν εντελώς εκτός στρατηγικής ισορροπίας αν το κάναμε αυτό”, δήλωσε ο Grasso σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή.
“Η τιμολόγηση είναι ένα πολύ κρίσιμο στοιχείο γενικά, αλλά ιδιαίτερα για μια μάρκα πολυτελείας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μην καθοδηγούμαστε από τους όγκους”, σημείωσε ο CEO.
“Ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούμε να φτιάξουμε για να τα εκτιμήσει κάποιος και να πληρώσει την τιμή” τόνισε.
Η Maserati ελέγχει όλο και περισσότερο τους αντιπροσώπους της για να διασφαλίσει ότι διατηρούν πειθαρχία στις τιμές. “Δεν θέλουμε να στείλουμε λάθος μήνυμα στους πελάτες”, επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος.
Καθώς χαλαρώνουν οι εντάσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού, ιδίως γύρω από τους ημιαγωγούς, οι οποίες έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, οι αναλυτές φοβούνται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να σπεύσουν να μειώσουν τις τιμές για να προστατεύσουν το μερίδιο αγοράς, αλλά και για να συμβαδίσουν με την Tesla, η οποία έχει προβεί σε μειώσεις τιμών σε αρκετές αγορές.
Η Maserati παρέδωσε 15.300 οχήματα το πρώτο εξάμηνο, υποστηριζόμενη από το SUV Grecale και την Gran Turismo.
Στην Ιταλία, η τιμή του Grecale ξεκινά από 81.000 ευρώ (89.375 δολάρια) συμπεριλαμβανομένου του φόρου πωλήσεων, ενώ το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο MC20 Cielo κοστίζει 268.000 ευρώ.
Η Maserati με έδρα τη Μόντενα, αυτόνομη μονάδα της Stellantis, εμφάνισε προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη 121 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο, σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Το περιθώριο προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε στο 9,2% από 6,6%.
Η οικονομική διευθύντρια της Stellantis, Natalie Knight, δήλωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι η Maserati βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει ένα “βιώσιμο” περιθώριο κέρδους 15 τοις εκατό το επόμενο έτος. Μακροπρόθεσμα η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει σε περιθώριο 20 τοις εκατό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, απέκλεισε οποιοδήποτε σχέδιο IPO ή spin-off για τη μάρκα.
Ο Grasso είχε αναφέρει την Παρασκευή: “Είναι κάτι που δεν υπάρχει στον ορίζοντα για εμάς, είμαστε αρκετά απασχολημένοι με τη διαχείριση της μάρκας και την πολυπλοκότητα της επιχείρησης αυτές τις μέρες”.
Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…
Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…
Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…
Η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στην χώρα μας βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην…
Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…