Die Bewegung auf der Straße leben

Δες το crash test της Alfa Romeo Giulia

Η επίδοση της Alfa Romeo Giulia στα crash tests του Euro NCAP, δεν είναι μόνο η καλύτερη απάντηση στις φήμες (;) ότι το λανσάρισμά της είχε καθυστερήσει λόγω αποτυχίας της στις δοκιμές πρόσκρουσης, αλλά και τα… καλύτερα νέα για τους Alfisti. Γιατί η νέα “αγαπημένη” τους, αρίστευσε -και- σε αυτό τον τομέα, προδιαγράφοντας πεδίο δόξης λαμπρό μπροστά της.

Εν συνόλω, η Giulia αξιολογήθηκε με 5 αστέρια από τον ευρωπαϊκό οργανισμό Euro NCAP, αποσπώντας τη συνολική βαθμολογία 98% για την προστασία των ενήλικων επιβατών κάθε αναστήματος. Και η Alfa Romeo δικαίως περηφανεύεται πως πρόκειται για την υψηλότερη βαθμολογία που έχει πετύχει ποτέ αυτοκίνητο, ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης, το 2015.
  

Πέρα από το 98% στην προστασία ενήλικων επιβατών, η Giulia βαθμολογήθηκε με 81% σε αυτή των παιδιών, 69% στην προστασία πεζών και 60% για τα συστήματα ασφαλείας.

Σύμφωνα με την Alfa Romeo, το νέο σπορ sedan της πέτυχε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα κυρίως λόγω δύο βασικών στοιχείων: πρώτον, της υιοθέτησης μιας ευρείας σειράς καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, και, δεύτερον, της απόδοσης του αμαξώματος που είναι εξίσου ελαφρύ και άκαμπτο, μέσα από την εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό.

Τηρώντας την παράδοση της Alfa Romeo, η Giulia διαθέτει μια σειρά από καινοτόμες τεχνικές λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πρώτης τάξεως δυναμικές αρετές που μεταφράζονται επίσης σε κορυφαία επίπεδα ασφάλειας.

Ο πιο εξελιγμένος εξοπλισμός περιλαμβάνει το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (IBS) που μειώνει σημαντικά την απόσταση φρεναρίσματος (100 χλμ/ώρα σε 0 στα 38 m για τη Giulia και 32 m για την έκδοση Quadrifoglio), την προηγμένη ανάρτηση με την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink, και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυαστικά προβάλλουν την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τον εύκολο, ενστικτώδη έλεγχο του οχήματος σε όλες τις καταστάσεις.

Τέλος, όσον αφορά στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, η νέα Giulia αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων της Giulia περιλαμβάνεται το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning – FCW) και το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Brake – AEB) με την ανίχνευση πεζών. Με τη βοήθεια αισθητήρα και κάμερας ενσωματωμένης στο παρμπρίζ, τα συστήματα αυτά ανιχνεύουν την παρουσία τυχόν εμποδίων ή οχημάτων στην πορεία του αυτοκινήτου και προειδοποιούν τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα φρενάρει αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η σοβαρότητά της.

Χάρη στη λειτουργία αναγνώρισης πεζών, το AEB είναι επίσης ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόνομα με ταχύτητες μέχρι 60 χλμ/ώρα, ερμηνεύοντας τις πληροφορίες που λαμβάνει από τον αισθητήρα και την κάμερα. Ο βασικός εξοπλισμός όλων των εκδόσεων της Giulia περιλαμβάνει επίσης την Lane Departure Warning (LDW) που ανιχνεύει ακούσια αλλαγή λωρίδας, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν τα Blind Spot Monitoring (BSM) και Rear Cross Path Detection, που χρησιμοποιούν αισθητήρες για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και να βοηθήσουν τον οδηγό κατά της διάρκεια προσπέρασης, αλλαγής λωρίδας ή εξόδου από χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, παρακολουθώντας την κίνηση των γύρω αυτοκίνητων.