NEWS

Carlos Tavares: Soziale Unruhen, wenn Verbrennungsmotoren abgeschafft werden, bevor erschwingliche Elektroautos verfügbar sind

Τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 της ΕΕ αναγκάζουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν καθαρότερους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρόλο που η τεχνολογία καταργείται σταδιακά, δήλωσε ο Tavares

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής ρύθμισης για τις εκπομπές αυτοκινήτων δίνει στους Κινέζους ανταγωνιστές ένα επιπλέον πλεονέκτημα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

H Stellantis επεσήμανε ότι τα πρότυπα Euro 7 της ΕΕ, τα οποία αυστηροποιούν τα όρια εκπομπών των αυτοκινήτων για ρύπους, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα από το 2025, αποτελούν “εκτροπή από τον κύριο στόχο της ηλεκτροκίνησης”.

«Δεν νομίζω ότι η Ευρώπη χρειάζεται το Euro 7… θα εκτρέψει μέρος της ερευνητικής και αναπτυξιακής μας δύναμης σε κάτι που δεν χρειαζόμαστε, ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές μας εισέρχονται στην αγορά με την ενιαία τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία» τόνισε.

«Γιατί χρησιμοποιούμε τους πόρους μας για μια τεχνολογία που θέλουμε να απαγορεύσουμε; Δεν είναι κοινή λογική», δήλωσε ο Tavares την Τρίτη στο συνέδριο Automobilwoche στο Βερολίνο.

Ο Ταβάρες είχε ζητήσει την παράταση της απαγόρευσης στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μετά το 2035 κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι αυτόν τον μήνα, προειδοποιώντας ότι θα προκληθεί κοινωνική αναταραχή εάν απαγορευθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν διατεθούν οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα.

Μιλώντας στο συνέδριο Automobilwoche, ο Tavares προέβλεψε ότι τα οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία απέχουν από την αγορά ακόμη πέντε έως έξι χρόνια.

Ερωτηθείς ποια θεωρεί η εταιρεία ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για το επόμενο έτος, επεσήμανε τον κίνδυνο να μείνει πίσω από τους Κινέζους ως το μείζον ζήτημα για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες σε σχέση με οποιαδήποτε μεμονωμένη ανησυχία, όπως οι ημιαγωγοί ή η ενέργεια.

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

6 Stunden ago

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

7 Stunden ago

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

8 Stunden ago

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 1 Tag

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 1 Tag

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 1 Tag