Wir fahren den Ford Fiesta und Focus ST-Line
Αν το σκεφτείς, στις εποχές που ζούμε, το ιδανικό αυτοκίνητο είναι το εξής: Αυτό που θα μπορεί να σε μετακινεί με ασφάλεια, να είναι οικονομικό, να μπορεί να σου προσφέρει συγκινήσεις, να είναι όμορφο, άνετο και να μην… μπαίνει στο μάτι της εφορίας. Μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο;
Πάντως, αν και αυτά τα δύο Ford που οδηγούμε φορούν τον ίδιο κινητήρα, είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους. Ας τα δούμε λοιπόν… κατ’ ιδίαν.
Der Fiesta ST-Line
Στο εσωτερικό, υπάρχει η… αναμενόμενη υψηλή ποιότητα κατασκευής για Ford, με τις σπορ πινελιές όπως οι κόκκινες ραφές στα μπάκετ καθίσματα και το σπορ τριάκτινο τιμόνι, όλα σε μαύρο χρώμα. Το μενού συγκεντρώνεται σε μια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο το χειρίζεσαι από έναν κυκλικό διακόπτη και είναι γενικά εύχρηστο. “Παραφωνία”, η πληθώρα κουμπιών γύρω του, που θα πρέπει να τα μάθεις και να τα συνηθίσεις.
Όμως, το σημαντικό είναι η οδική του συμπεριφορά. Το Fiesta είναι, ούτως ή άλλως σημείο αναφοράς σε αυτό τον τομέα και, το χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά και με τις 16άρες και τα χαμηλοπρόφιλα (45) ελαστικά ST-Line θέτει νέα στάνταρ. Ξέχνα ό,τι ήξερες: Το Fiesta ST-Line έχει τιμόνι – ξυράφι που σε πληροφορει σε δέκατα δευτερολέπτου με ακρίβεια για το πού πατάς και πού βρίσκεσαι. Και, όταν το πιέζεις, αντιδρά ακαριαία και στρίβει σε όλους τους ρυθμούς.
Το ωραίο είναι ότι το Fiesta ST-Line είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε όχι μόνο να στρίψει, αλλά και να στρίψει θεαματικά, αν του το ζητήσεις. Με μια τιμονιά και με “παίξιμο” του γκαζιού και του φρένου, το Fiesta μας στρίβει βγάζοντας την ουρά του και διορθώνοντας με ανάποδο τιμόνι. Παιχνιδιάρικο, απευθύνεται σε νέους στην ψυχή το Fiesta ST-Line!
Fahrer und Beifahrer des Fiesta ST-Line werden jedoch trotz des sportlichen, jugendlich orientierten Fahrzeugs keine Abstriche beim Komfort machen müssen. Die Federung dämpft Unebenheiten zufriedenstellend und ermüdet in keiner Weise bei Stadt- und Langstreckenfahrten, und die Fahrqualität ist zufriedenstellend.
Mit einem Gewicht von etwas mehr als einer Tonne kommt der Fiesta überall gut zurecht. Er ist in der Lage, Sie in die Geheimnisse des sicheren, schnellen Fahrens einzuführen, Sie mit ihm spielen zu lassen, aber auch Ihnen im täglichen Verkehr zu dienen, mit einem Kraftstoffverbrauch von 6,1 l/100 km. Was will man mehr, wenn man (im Herzen) jung ist (ein Focus RS, aber das ist das Evangelium eines anderen)?
Der Focus ST-Line
Στο δρόμο, φαίνεται πως οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε ό,τι αφορά την ανάρτηση. Και εδώ, έχουν βρει τη χρυσή τομή: Από τη μία είναι άνετο, χωρίς να χτυπάει και να κουράζει στα -συνήθη- σαμαράκια των ελληνικών δρόμων, δεν θα… υποψιάσει την οικογένεια ότι βρίσκεται στο “σκληρό, σπορ, άβολο αυτοκίνητο του μπαμπά”, αλλά σε ένα οικογενειακό, ήσυχο, άνετο αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό, τα πράγματα θυμίζουν… Ford με διακριτικές πινελιές να σου θυμίζουν ότι πρόκειται για το ST-Line. Το infotainment SYNC 2 συγκεντρώνει το μενού στην οθόνη των 8 ιντσών, στο κέντρο του πολύ καλού, ποιοτικά, ταμπλό και είναι “παιχνιδάκι” στη χρήση.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...