Η Audi hat eine vollständige Palette von Stecker-in
Hybridmodelle. Die jüngste
Ergänzungen von Stecker-in Hybridversionen des A3 Sportback, Q3 und Q3 Sportbackzur Ergänzung eines beeindruckenden Portfolios
elektrifizierte Modelle, die das gesamte Spektrum vom kompakt Kategorie
zu dem von großformatigen Modellen. Gemeinsame Vorteile von allen, das Triptychon
eines erstklassigen Fahrerlebnisses, einfaches Lademanagement und leichte Bedienbarkeit
große Benutzerfreundlichkeit im täglichen Leben.
Η Audi Angebote Stecker-in hybrid (PHEV) Versionen in sieben
Produktlinien. Nach den großen Modellen A6, A7 Sportback, A8 und Q7, der nächste in der Reihe war der kompakt Kategorie,
mit dem neuen A3 Sportback das im Sommer 2020 vorgestellt werden soll.
το Audi Q8 die
Herbst und kürzlich die Q3 und Q3 Sportbackin der Kategorie der kompakt SUV. Alle aktuellen Stecker-in Hybridmodelle aus dem Audi tragen die Abkürzung "TFSI e", um sie von den anderen Versionen zu unterscheiden.
Der Bereich
von Stecker-in
Hybridmodelle des Audi ausführlicher, in Aufzählung Punkte
➢ Sieben Modelle PHEV im Folgenden
Reihen: A3, A6, A7 Sportback, A8, Q3, Q7 und Q8
➢ Neu
Ergänzungen:
Die
Komponenten der Technik
➢ Drei
Motoren TFSI αναλαμβάνουν το ρόλο κινητήρα
εσωτερικής καύσης σε ολόκληρη τη σειρά PHEV:
➢ Die kompakt μοντέλα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic και κίνηση στους
εμπρός τροχούς
➢ Τα μεγάλα
μοντέλα διαθέτουν S tronic ή tiptronic καθώς και δύο εκδόσεις του quattro
➢ Μπαταρία
ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, ενεργειακής
χηρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh, ανάλογα με το μοντέλο
➢ Ηλεκτρική αυτονομία
έως και 78 χιλιόμετρα (κατά NEFZ)
➢ Οθόνες για την πληροφόρηση του οδηγού για
στοιχεία της υβριδικής κατάστασης, όπως μετρητής ισχύος και διάγραμμα ροής
ενέργειας
Die
τρόποι οδήγησης
➢ Η εκκίνηση
από στάση πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία, η τελική ταχύτητα με ηλεκτροκίνηση ποικίλλει,
135 ή 140 χλμ./ώρα, ανάλογα με το μοντέλο
➢ Ο οδηγός διαθέτει κουμπί EV για να δώσει προτεραιότητα σε καθαρά ηλεκτρική
Fahren
➢ Υβριδική
λειτουργία με ειδικά προφίλ για διατήρηση ή αύξηση φόρτισης μπαταρίας,
ελεγχόμενη από τον οδηγό μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI
➢ Ο
ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας εσωτ. καύσης συνεργάζονται για να δώσουν
επιτάχυνση με πλήρη ισχύ
➢ Ελεύθερος
τροχασμός (Auslaufen) ή ανάκτηση ενέργειας κατά την κίνηση χωρίς
φορτίο
➢ Προγνωστική
στρατηγική λειτουργίας για αποτελεσματικό έλεγχο οδήγησης με ενεργοποιημένη
καθοδήγηση διαδρομής
➢ Το σύστημα δυναμικού χειρισμού Audi Antrieb Wählen Sie είναι στάνταρ και ρυθμίζει την επιτάχυνση με πλήρη
ισχύ και την ανάκτηση ενέργειας
Die
επιλογές φόρτισης
➢ Φόρτιση στο
σπίτι ή την εργασία με kompakt σύστημα φόρτισης, φόρτιση σε σταθμούς με καλώδιο Mode 3
➢ Kapazität
φόρτισης έως 7,4 kW ανάλογα με το μοντέλο, δυόμισι ώρες για πλήρη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας
σε μια βιομηχανική πρίζα
➢ Παγκοσμίως,
κατά τόπους πιστοποιημένη πράσινη ηλεκτρική ενέργεια για οδήγηση χωρίς εκπομπές
ρύπων
➢ Η υπηρεσία e-tron Aufladen Dienst επιτρέπει την εύκολη χρήση περίπου 155.000 σημείων
φόρτισης AC
in Europa
➢ H App εφαρμογή myAudi διευκολύνει την απομακρυσμένη
φόρτιση και προθέρμανση/ψύξη του αυτοκινήτου μέσω smartphone ενώ παρουσιάζει και αναλυτικές θέσεις σταθμών φόρτισης
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...