Η Audi hat eine vollständige Palette von Stecker–in
Hybridmodelle. Die jüngste
Ergänzungen von Stecker–in Hybridversionen des A3 Sportback, Q3 und Q3 Sportbackzur Ergänzung eines beeindruckenden Portfolios
elektrifizierte Modelle, die das gesamte Spektrum vom kompakt Kategorie
zu dem von großformatigen Modellen. Gemeinsame Vorteile von allen, das Triptychon
eines erstklassigen Fahrerlebnisses, einfaches Lademanagement und leichte Bedienbarkeit
große Benutzerfreundlichkeit im täglichen Leben.
Η Audi Angebote Stecker–in hybrid (PHEV) Versionen in sieben
Produktlinien. Nach den großen Modellen A6, A7 Sportback, A8 und Q7, der nächste in der Reihe war der kompakt Kategorie,
mit dem neuen A3 Sportback das im Sommer 2020 vorgestellt werden soll.
το Audi Q8 die
Herbst und kürzlich die Q3 und Q3 Sportbackin der Kategorie der kompakt SUV. Alle aktuellen Stecker–in Hybridmodelle aus dem Audi tragen die Abkürzung "TFSI e", um sie von den anderen Versionen zu unterscheiden.
Der Bereich
von Stecker–in
Hybridmodelle des Audi ausführlicher, in Aufzählung Punkte
➢ Sieben Modelle PHEV im Folgenden
Reihen: A3, A6, A7 Sportback, A8, Q3, Q7 und Q8
➢ Neu
Ergänzungen:
- A3 Sportback TFSI e in zwei Leistungsstufen: 40 TFSI e mit 204 PS (150 kW)
und 45 TFSI e mit 245 PS (180 kW) - Q3 45 TFSI e und Q3 Sportback 45 TFSI e, jeweils mit 245 PS (180 kW)
- Q8 TFSI e in zwei
Leistungsstufen: 55 TFSI e mit 380 PS (280 kW) und 60 TFSI e mit 462 PS (340 kW)
Die
Komponenten der Technik
➢ Drei
Motoren TFSI αναλαμβάνουν το ρόλο κινητήρα
εσωτερικής καύσης σε ολόκληρη τη σειρά PHEV:
- 1.4
TFSI von 150 PS (110 kW) unter A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback - 2.0
TFSI von 252 PS (185 kW) unter A6, A7 Sportback - 3.0
TFSI von 340 PS (250 kW) unter A8, Q7, Q8 - Συνδυάζονται με
ένα «μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο» ηλεκτροκινητήρα (PSC) με απόδοση, ανάλογα με το μοντέλο, μεταξύ 80 και
105 kW
➢ Die kompakt μοντέλα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic και κίνηση στους
εμπρός τροχούς
➢ Τα μεγάλα
μοντέλα διαθέτουν S tronic ή tiptronic καθώς και δύο εκδόσεις του quattro
➢ Μπαταρία
ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, ενεργειακής
χηρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh, ανάλογα με το μοντέλο
➢ Ηλεκτρική αυτονομία
έως και 78 χιλιόμετρα (κατά NEFZ)
➢ Οθόνες για την πληροφόρηση του οδηγού για
στοιχεία της υβριδικής κατάστασης, όπως μετρητής ισχύος και διάγραμμα ροής
ενέργειας
Die
τρόποι οδήγησης
➢ Η εκκίνηση
από στάση πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία, η τελική ταχύτητα με ηλεκτροκίνηση ποικίλλει,
135 ή 140 χλμ./ώρα, ανάλογα με το μοντέλο
➢ Ο οδηγός διαθέτει κουμπί EV για να δώσει προτεραιότητα σε καθαρά ηλεκτρική
Fahren
➢ Υβριδική
λειτουργία με ειδικά προφίλ για διατήρηση ή αύξηση φόρτισης μπαταρίας,
ελεγχόμενη από τον οδηγό μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI
➢ Ο
ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας εσωτ. καύσης συνεργάζονται για να δώσουν
επιτάχυνση με πλήρη ισχύ
➢ Ελεύθερος
τροχασμός (Auslaufen) ή ανάκτηση ενέργειας κατά την κίνηση χωρίς
φορτίο
- Ανάκτηση ενέργειας
έως και 85 kW ισχύος κατά την πέδηση - Τα υδραυλικά
φρένα τροχών εμπλέκονται από 0,3 g επιβράδυνσης και άνω
➢ Προγνωστική
στρατηγική λειτουργίας για αποτελεσματικό έλεγχο οδήγησης με ενεργοποιημένη
καθοδήγηση διαδρομής
➢ Το σύστημα δυναμικού χειρισμού Audi Antrieb Wählen Sie είναι στάνταρ και ρυθμίζει την επιτάχυνση με πλήρη
ισχύ και την ανάκτηση ενέργειας
Die
επιλογές φόρτισης
➢ Φόρτιση στο
σπίτι ή την εργασία με kompakt σύστημα φόρτισης, φόρτιση σε σταθμούς με καλώδιο Mode 3
➢ Kapazität
φόρτισης έως 7,4 kW ανάλογα με το μοντέλο, δυόμισι ώρες για πλήρη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας
σε μια βιομηχανική πρίζα
➢ Παγκοσμίως,
κατά τόπους πιστοποιημένη πράσινη ηλεκτρική ενέργεια για οδήγηση χωρίς εκπομπές
ρύπων
➢ Die Dienstleistung e–tron Aufladen Dienst επιτρέπει την εύκολη χρήση περίπου 155.000 σημείων
φόρτισης AC
in Europa
➢ H App εφαρμογή myAudi διευκολύνει την απομακρυσμένη
φόρτιση και προθέρμανση/ψύξη του αυτοκινήτου μέσω smartphone ενώ παρουσιάζει και αναλυτικές θέσεις σταθμών φόρτισης