Η Audi επιταχύνει τον μετασχηματισμό της σε πάροχο δικτυωμένης
και αειφόρου Prämie κινητικότητας, την επόμενη πενταετία. Ένας
προϋπολογισμός ύψους 35 δισ. ευρώ έχει ήδη εγκριθεί, με τα 17 δισ. ευρώ περίπου
να διατίθενται αποκλειστικά σε μελλοντικές τεχνολογίες, σε μία σύγχρονη επαναδιατύπωση
του “Vorsprung durch Technik".
Σε πλήρη
σύμπλευση με το Volkswagen Gruppe, η Audi ενισχύει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκινητικότητα.
Συνολικά περίπου 15 δισ. ευρώ θα διατεθούν σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα,
θα μεγιστοποιηθούν οι συνέργειες εντός του Ομίλου, τόσο σε επίπεδο Hardware wie auch software. Die
βελτιώσεις στο κόστος των παγίων, μία πιο στοχευμένη γκάμα μοντέλων και η
εξοικονόμηση κόστους σε τομείς που δεν αφορούν νέα μοντέλα, αναμένεται να
συμβάλλουν περαιτέρω στην οικονομική σταθερότητα της Audi.
«Με το
επενδυτικό πλάνο που εξαγγέλλουμε με άμεση εφαρμογή και μέχρι το 2025, θα
κάνουμε την Audi ακόμα πιο ισχυρή στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η ηγετική θέση στην
ηλεκτροκίνηση και την πλήρως δικτυωμένη οδήγηση, είναι ο στόχος μας. Παρέχουμε
unter Audi τους απαραίτητους πόρους για αυτό», δήλωσε ο Dr. Herbert Diess, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της AUDI AG.
Πυξίδα
στο επενδυτικό πλάνο θα αποτελέσουν οι συνέργειες εντός του Volkswagen Gruppe. Για παράδειγμα, η Audi αναπτύσσει από κοινού με την Porsche την PPEdie Prämie ηλεκτρική πλατφόρμα (Prämie Platform Elektrisch). Την ίδια στιγμή, η Audi χρησιμοποιεί την MEB για τα ηλεκτρικά μοντέλα που παρουσιάζει άμεσα. Οι
επενδύσεις που εξαγγέλθηκαν έχουν στόχο την υλοποίηση του Roadmap E, ενός φιλόδοξου πλάνου για αμιγώς ηλεκτρικά και
εξηλεκτρισμένα μοντέλα, για το οποίο θα διατεθούν περισσότερο από το 40% των
συνολικών επενδύσεων. Συγκεκριμένα, περίπου 10 δισ. ευρώ προορίζονται για
τεχνολογίες αμιγούς ηλεκτροκίνησης και 5 δισ. ευρώ για αντίστοιχες υβριδικές.
Μέχρι το 2025, η AUDI AG θα έχει επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που
προσφέρει στην αγορά στα περίπου 30 μοντέλα, εκ των οποίων σχεδόν 20 θα
τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου από μπαταρίες.
Als
αφορά στην ψηφιοποίηση, ο Markus Duesmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi αναλαμβάνει πλέον Πρόεδρος
του Car.Software-Organisation, της επιχειρηματικής
διεύθυνσης που αναπτύσσει λογισμικό για ολόκληρο το Volkswagen Group, επιτυγχάνοντας σημαντικές
συνέργειες και περικοπή κόστους, παρέχοντας στους οδηγούς-πελάτες ακόμα πιο
προηγμένες εμπειρίες και υπηρεσίες. Οι συνέργειες αυτές, όπως περιγράφονται στο
Audi Transformation Plan (ATP – Σχέδιο Μετασχηματισμού Audi) έχουν επιτύχει ήδη εξοικονόμηση
πόρων περίπου 6,5 δισ. ευρώ τα τελευταία τρία χρόνια, ποσό που αναμένεται να
φτάσει τα περίπου 15 δισ. ευρώ έως το 2022.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...