Kategorien: UncategorizedNEWS

Neuer Audi A3 Sportback 40 TFSI e: ideal vor allem für Firmenkunden

 

  Die neue Audi A3 Sportback 40 TFSI e, η Stecker-in υβριδική έκδοση του μοντέλου, με συνδυασμένη ισχύ
204
PS, είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, αποτελώντας
πολύ ελκυστική πρόταση τόσο για ιδιώτες όσο και – κυρίως – εταιρικούς χρήστες,
λόγω της σχετικής ευνοϊκής φορολογικής πολιτικής. Το
am besten-Verkäufer von Audi κινείται ηλεκτρικά χωρίς εκπομπές ρύπων, προσφέροντας αυτονομία έως 78
χιλιόμετρα, παράλληλα με σπορ οδηγική εμπειρία και όλα τα γνωστά δυναμικά χαρακτηριστικά
της γκάμας. Παράλληλα, η
Audi παρουσιάζει και το νέο A3 Sportback 45 TFSI e, μία ακόμα ισχυρότερη Stecker-in υβριδική
έκδοση, με τη συνολική ιπποδύναμη να είναι 245
PS.
Die
A3 Sportback 40 TFSI e είναι άμεσα διαθέσιμο στην
Ελλάδα, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 42.670 €.

 

  Θα
πρέπει να σημειωθεί ότι με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, τα plug-in υβριδικά
μοντέλα (PHEV) έχουν 75% μειωμένο τέλος ταξινόμησης, εφόσον η Λιανική Τιμή Προ
Φόρων είναι κάτω από 40.000 € και, παράλληλα, οι εκπομπές CO2 unten
από 50γρμ.. Και οι δύο Stecker-in υβριδικές εκδόσεις του Α3 πληρούν τις
συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Επιπρόσθετα, οι εταιρικοί χρήστες απαλλάσσονται από
τη σχετική φορολογία εισοδήματος για χρήση εταιρικού αυτοκινήτου.

 

  Die Stecker-in υβριδικές εκδόσεις του A3 έχουν τις ίδιες εξωτερικές
διαστάσεις με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου (μήκος 4,34, πλάτος 1,82,
ύψος 1,46 μέτρα), με μόνο το πορτάκι που αποκαλύπτει την υποδοχή φόρτισης, στο
φτερό εμπρός από τον οδηγό, να προδίδει τη διαφορά. Ο γνωστός 1.4
TFSI είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ο
τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 150
PS (110 kW) και ροπή 250 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 80 kW (109 PS) και ροπή 330 Nm, με τις συνδυασμένες συνολικές τιμές να
διαμορφώνονται σε 204
PS και 350 Nm, αντίστοιχα. Η επιπλέον ιπποδύναμη (+41 PS) και ροπή (+50 Nm) του πιο ισχυρού A3 Sportback 45 TFSI e, που διαθέτει το ίδιο κινητήριο σύστημα,
οφείλεται αποκλειστικά στο διαφορετικό λογισμικό που ελέγχει την απόδοση του
ηλεκτροκινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο ηλεκτροκινητήρας αποτελεί ενιαία
συμπαγή μονάδα με το 6-τάχυτο κιβώτιο
S tronic.

 

  Η
επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα του A3 Sportback 40 TFSI e είναι 7,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα
227 χλμ./ώρα. Στον κύκλο
NEFZ, καταναλώνει 1,4-1,5 λίτρα/100 χλμ., που
αντιστοιχεί σε εκπομπές
CO2
30-34 γρμ./χλμ.. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0
kWh βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, στο πίσω μέρος. Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, το
A3 Sportback 40 TFSI e έχει τελική ταχύτητα 140
χλμ./ώρα.  

 

  Άλλες ενδιαφέρουσες
τεχνικές ή εξοπλιστικές λεπτομέρειες για το Audi A3 Sportback 40 TFSI e περιλαμβάνουν το στάνταρ Audi Antrieb Wählen Sie και έναν μετρητής ισχύος. Το πρώτο, επιτρέπει στον
οδηγό να επιλέγει δυναμική συμπεριφορά και προτιμήσεις χρήσης της ηλεκτρικής
ενέργειας του μοντέλου μέσω διαφορετικών προφίλ, ενώ ο  μετρητής εμφανίζει ανά πάσα στιγμή τη
διαθέσιμη ισχύ, την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση
ενέργειας, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία, στον πίνακα ψηφιακών
οργάνων ή στο προαιρετικό
Audi virtuell Cockpit.

 

  Στον Πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται τα οικονομοτεχνικά στοιχεία του
A3 Sportback 40 TFSI e. Όσον αφορά στο A3 Sportback 45 TFSI e, θα διατίθεται κατόπιν
ειδικής παραγγελίας.

 

 

Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

44 Minuten ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

2 Stunden ago

DS Automobiles präsentiert den DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 3 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 3 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 3 Tagen

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 4 Tagen