Το νέο Honda HR-V e για το 2025 έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις, τόσο στην εμφάνιση όσο και στην τεχνολογία, ενισχύοντας τη θέση του ως ένα από τα κορυφαία compact SUV της αγοράς. Με βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημα κίνησης και μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές, το HR-V παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της Honda για συνδυασμό επιδόσεων, άνεσης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας.
Εξωτερικός και Εσωτερικός Σχεδιασμός
Η εμφάνιση του HR-V για το 2025 έχει δεχθεί κομψές βελτιώσεις, όπως ο επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας και η νέα μάσκα σε crystal black, που προσδίδουν δυναμισμό και premium χαρακτήρα. Οι σκοτεινές λεπτομέρειες στους προβολείς και η ενσωματωμένη LED μπάρα στο πίσω μέρος ανανεώνουν την αισθητική του, ενώ η παλέτα χρωμάτων περιλαμβάνει τρεις νέες αποχρώσεις: Sage Green, Seabed Blue και Urban Grey.
Στο εσωτερικό, το HR-V ξεχωρίζει για την άνεση και την εργονομία. Η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί για να προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στη βάση ασύρματης φόρτισης, ενώ τα Magic Seats διατηρούν την ευελιξία τους, επιτρέποντας δύο τρόπους αναδίπλωσης για μεγαλύτερη χωρητικότητα στον χώρο αποσκευών. Το νέο σύστημα διάχυσης αέρα (air diffusion system) βελτιώνει την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, εξασφαλίζοντας ομοιόμορφη ροή αέρα σε όλη την καμπίνα.
Τεχνολογία και Ασφάλεια
Το 2025 HR-V εφοδιάζεται με την τεχνολογία e, η οποία συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson με δύο ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα e παράγει συνολική ισχύ 131 ίππων και μέγιστη ροπή 253 Nm, προσφέροντας άμεση επιτάχυνση και ομαλή απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 km/h.
Η κατανάλωση καυσίμου είναι εξαιρετικά χαμηλή, με μέση τιμή στα 5,4 L/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 122 g/km (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP). Οι τρεις διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης – Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive – εναλλάσσονται αυτόματα, προσφέροντας την καλύτερη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η λειτουργία Hill Descent Control ενεργοποιείται από τα 3 km/h, προσφέροντας ασφαλή και σταθερή οδήγηση σε απότομες κλίσεις.
Το HR-V ενσωματώνει το πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας Honda SENSING, το οποίο περιλαμβάνει συστήματα όπως το Collision Mitigating Braking System (CMBS), που ανιχνεύει μοτοσικλέτες και άλλους κινδύνους στον δρόμο, το Forward Collision Warning και το Lane Keeping Assist. Επιπλέον, το Traffic Jam Assist διευκολύνει την οδήγηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ το σύστημα Adaptive Cruise Control διατηρεί αυτόματα την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα.
Επιδόσεις και Χειρισμός
Η πλατφόρμα του HR-V προσφέρει αυξημένη ακαμψία, εξασφαλίζοντας καλύτερη σταθερότητα και οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί, με μειωμένες τριβές και πιο άμεση απόκριση κατά τους ελιγμούς. Τα σινεμπλόκ στο πίσω μέρος είναι πλέον υδραυλικά, βελτιώνοντας την άνεση και τον έλεγχο των τροχών σε δύσκολες συνθήκες.
Η τεχνολογία Agile Handling Assist (AHA) παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία, προσφέροντας μια δυναμική και ασφαλή οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, το σύστημα πέδησης με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 293 mm εμπρός και 282 mm πίσω εξασφαλίζει αποτελεσματική πέδηση και σταθερότητα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά HR-V e
- Motor: 1.5L DOHC i-VTEC σε κύκλο Atkinson
- Ηλεκτροκινητήρες: 2 συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες
- Συνδυασμένη Ισχύς: 131 PS (96 kW)
- Μέγιστη Ροπή: 253 Nm
- Beschleunigung 0-100 km/h: 10,6 δευτερόλεπτα
- Τελική Ταχύτητα: 170 km/h
- Εκπομπές CO2: 122 g/km (WLTP)
- Κατανάλωση Καυσίμου: 5,4 L/100 km (WLTP)
- Μετάδοση: eCVT αυτόματο κιβώτιο
- Διαστάσεις: Μήκος 4.355 mm, Πλάτος 1.790 mm, Ύψος 1.582 mm
- Radstand: 2.610 mm
- Απόσταση από το Έδαφος: 188 mm
- Χώρος Αποσκευών: 319-1.305 λίτρα (με αναδίπλωση καθισμάτων)
- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: 40 λίτρα
Veröffentlichungen und Preise
Το Honda HR-V 2025 είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις, προσφέροντας πληθώρα επιλογών ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του οδηγού:
- Honda HR-V 1.5 e
Elegance: 35.300€
Η βασική έκδοση περιλαμβάνει το σύστημα Honda SENSING, κάμερα οπισθοπορείας, Magic Seats, αυτόματο κλιματισμό και ασύρματη φόρτιση. - Honda HR-V 1.5 e
Advance: 38.500€
Η έκδοση Advance προσθέτει διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενο τιμόνι, και επιπλέον χαρακτηριστικά άνεσης όπως το σύστημα adaptive cruise control. - Honda HR-V 1.5 e
Advance Style: 41.900€
Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει premium ηχοσύστημα με subwoofer, φιμέ κρύσταλλα, και προσαρμοζόμενους προβολείς LED, προσφέροντας έναν πιο πολυτελή χαρακτήρα. - Honda HR-V 1.5 e
Advance Style Plus: 43.500€
Η κορυφαία έκδοση διαθέτει πανοραμική γυάλινη οροφή, Multi-View Camera System, και ενεργά φώτα στροφής LED, παρέχοντας την απόλυτη άνεση και τεχνολογία.
Το ανανεωμένο Honda HR-V e 2025 συνδυάζει εξαιρετική υβριδική απόδοση, premium σχεδιασμό και κορυφαία τεχνολογία. Με τις προσιτές τιμές του και τον πλούσιο εξοπλισμό του, αποτελεί μια άριστη επιλογή για όσους αναζητούν ένα οικολογικό, φιλικό προς το περιβάλλον SUV χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις και την άνεση. Το HR-V 2025 είναι το ιδανικό compact SUV για την καθημερινότητα, προσφέροντας ταυτόχρονα προηγμένη τεχνολογία και ασφάλεια, αλλά και τον premium χαρακτήρα που ταιριάζει σε απαιτητικούς οδηγούς.
25MY HR–V ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Grade |
Elegance |
Advance |
Advance Style |
Advance Style Plus |
MOTOR |
||||
Τύπος κινητήρα |
i-MMD |
|||
Ονομασία κινητήρα |
e:HEV, Intelligent Multi Mode Drive |
|||
Κυβισμός (cc) |
1498 |
|||
Διάμετρος X Διαδρομή (mm) |
Διάμετρος: 73.0mm, Διαδρομή: 89.5mm |
|||
Σχέση συμπίεσης |
13.5 |
|||
Σύστημα βαλβίδων |
Κίνηση με καδένα DOHC | i–VTEC | 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο |
|||
Πρότυπο εκπομπών ρύπων |
Euro6e und GSR II |
|||
Kraftstofftyp |
ΑΜΟΛΥΒΔΗ (95) |
EPIDOSIS |
||||
Μέγιστη ισχύς κινητήρα (kW @ Umdrehungen pro Minute) |
79 @ 6000-6400 |
|||
Μέγιστη ισχύς κινητήρα (PS @ Umdrehungen pro Minute) |
107 @ 6000-6400 |
|||
Μέγιστη Ροπή Κινητήρα (NM @ Umdrehungen pro Minute) |
131 @ 4500-5000 |
|||
Μέγιστη ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW [PS]) |
96 (131) |
|||
Μέγιστη ροπή ηλεκτροκινητήρα (NM) |
253 |
|||
0-100km/h (δευτ.) |
10.6 |
10.7 |
10.7 |
10.8 |
Höchstgeschwindigkeit (km/h) |
170 |
|||
Επίπεδο θορύβου εσωτερικού (dB) |
66 |
ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ |
|
WLTC* |
|
Χαμηλό – CO2 g/km |
104 |
Μεσαίο - |
94 |
Hoch – CO2 g/km |
103 |
Πολύ Υψηλό – |
162 |
Μικτός κύκλος – |
122 |
Χαμηλό – FC l/100km |
4,6 |
Μεσαίο - |
4,1 |
Hoch – FC l/100km |
4,6 |
Πολύ Υψηλό – |
7,1 |
Μικτός κύκλος – |
5,4 |
WVTA* |
|
Μονοξείδιο του άνθρακα CO (mg/km) |
58,2 |
Σύνολο υδρογονανθράκων HC (mg/km) |
5,7 |
Υδρογονάνθρακες εκτός μεθανίου NMHC (mg/km) |
4,6 |
Οξείδια του Αζώτου NOx (mg/km) |
4,4 |
Μικροσωματίδια (mg/km) |
– |
* Εφαρμοστέος κανονισμός – Εκπομπές καυσαερίων: Αριθμός της βασικής κανονιστικής πράξης και της τελευταίας εφαρμοστέας τροποποιητικής κανονιστικής πράξης (ΕΚ 715/2007 | ΕΕ 2017/1347) |
ABMESSUNGEN |
||||
Länge (mm) |
4.355 |
|||
Breite (mm) |
1.790 |
|||
Συνολικό πλάτος (mm) με αναδιπλωμένο εξωτερικό καθρέπτη |
1.866 |
|||
Πλάτος με εξωτερικό καθρέπτη (mm) |
2.028 |
|||
Höhe (mm) |
1.582 |
|||
Radstand (mm) |
2.610 |
|||
Μετατρόχιο Εμπρός (mm) |
1.535 |
|||
Μετατρόχιο Πίσω (mm) |
1.540 |
|||
Απόσταση από το Έδαφος – με Οδηγό (mm) |
188 |
|||
Απόσταση από το Έδαφος – με Πλήρες Φορτίο (mm) |
150,2 |
150,7 |
150,6 |
150,6 |
Ακτίνα στροφής – αμαξώματος (m) |
11,3 |
|||
Ακτίνα στροφής – τροχών (m) |
5,5 |
|||
Τιμόνι Στροφές από τέρμα σε τέρμα (περιστροφές τιμονιού) |
2,4 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ |
||||
Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
40 |
|||
Χωρητικότητα ατόμων |
5 |
|||
Χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση (λίτρα, μέθοδος VDA) |
319 |
319 |
304 |
304 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
335 |
335 |
320 |
320 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) |
1289 |
1289 |
1274 |
1274 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
1305 |
1305 |
1290 |
1290 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) |
971 |
971 |
956 |
956 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
987 |
987 |
972 |
972 |
GEWICHT |
||||
Βάρος, πλήρες υγρών (kg) |
1380-1415 |
|||
Μέγ. Επιτρεπόμενο Βάρος (kg) |
1870 |
|||
Ωφέλιμο Φορτίο (kg) |
455-490 |
|||
Μέγ. Επιτρεπόμενο ΒάροςΆξονα – Εμπρός/Πίσω (kg) |
1030/890 |
|||
Μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης (kg) με φρένο |
N/A |
|||
Μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης (kg) χωρίς φρένο |
N/A |
|||
Μέγιστο Φορτίο Οροφής (kg) |
45 |
45 |
50 |
N/A |
TRANSMISSION |
|
Τύπος κιβωτίου |
Automatisch (eCVT) |
Λόγος μετάδοσης 1ης σχέσης (Εμπρόσθια στο CVT στην θέση D) |
Για θερμικό κινητήρα: 0.806 Για ηλεκτροκινητήρα: 2.455 |
Τελική μετάδοση |
3.909 |
SICHERHEIT |
||||
ABS (Anti-Lock Braking System) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Εμπρόσθιοι Οδηγού & Συνοδηγού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Συνοδηγού Αερόσακος SRS με διακόπτη απενεργοποίησης |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί τύπου κουρτίνας (Μπροστά) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί τύπου κουρτίνας (Μπροστά και Πίσω) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Blind Spot Information von Cross Traffic Monitor |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Brake Assist (BA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Collision Mitigation Braking System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Collision Mitigation Throttle Control (Μπροστά/Πίσω) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Deflation Warning System (DWS) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Driver SRS Airbag (Single Stage inflation) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
eCall (Europe) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electronic Brakeforce Distribution (EBD) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Notfall |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Forward Collision Warning |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ζώνες ασφαλείας στα εμπρός και πίσω καθίσματα με Notfall Locking Retractor (ELR) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ρυθμιζόμενος Περιοριστής Ταχύτητας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Έξυπνος Περιοριστής Ταχύτητας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Σημεία πρόσδεσης ISO Fix |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Lane Departure Warning (LDW) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Lane Keeping |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Low Speed |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Low Speed Following |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Road Departure Mitigation |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Traffic Jam Assistant |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Traffic Sign Recognition System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Vehicle Stability Assist (VSA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Προσκέφαλα εμπρόσθιων καθισμάτων που μετριάζουν τον αυχενικό τραυματισμό |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Driver Attention Monitor |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ |
||||
System Immobiliser |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Απομακρυσμένο κεντρικό κλείδωμα με 2 χειριστήρια (Key Fobs) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Σύστημα Συναγερμού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Έξυπνο σύστημα εισόδου και εκκίνησης |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Κάλυμμα χώρου αποσκευών |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ |
||||
Πάνελ εσωτερικού |
Black (χωρίς χρώμα) |
Silver |
Blau |
Blau |
Εσωτερικές λαβές θυρών |
Silver |
|||
Πεντάλ |
Normal |
|||
Λαβή επιλογέα ταχυτήτων - Δερμάτινη |
Γνήσιο Δέρμα |
|||
Das Lenkrad - Δερμάτινο |
Γνήσιο Δέρμα |
|||
Επένδυση |
Ύφασμα (Black) |
Συνθετικό Δέρμα και Ύφασμα (Schwarz) |
Licht Grau Συνθετικό Δέρμα και Ύφασμα |
Licht Grau Συνθετικό Δέρμα και Ύφασμα |
Exclusive Styling (Standort) |
Διακοσμητικό πλαίσιο εμπρόσθιας κονσόλας σε μαύρο, διακοσμητικό πλαίσιο πόρτας και πίνακα οργάνων σε μαύρο / βαφόμενο, επένδυση οροφής σε ανοιχτό χρώμα |
Διακοσμητικό πλαίσιο εμπρόσθιας κονσόλας σε Klavier Schwarz, διακοσμητικό πλαίσιο πόρτας και πίνακα οργάνων με ασημί ρίγα, επένδυση οροφής σε ανοιχτό χρώμα |
Διακοσμητικό πλαίσιο εμπρόσθιας κονσόλας σε Klavier Schwarz, διακοσμητικό πλαίσιο πόρτας και πίνακα οργάνων με μπλε ρίγα, μπλε ραφές στα καθίσματα, επένδυση οροφής σε ανοιχτό χρώμα |
Διακοσμητικό πλαίσιο εμπρόσθιας κονσόλας σε Klavier Schwarz, διακοσμητικό πλαίσιο πόρτας και πίνακα οργάνων με μπλε ρίγα, μπλε ραφές στα καθίσματα, επένδυση οροφής σε σκούρο χρώμα |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
||||
Agile Handle |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ECON Mode |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Drive Mode |
ECON / SPORT / NORMAL |
|||
Ηλεκτρικό Χειρόφρενο με Automatic Bremse Hold |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Brake Hold |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electric Power Steering (EPS) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electric Power Steering – Μεταβλητός Grund υποπολλαπλασιασμού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Hill Start Assist (HSA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Hill Descent Control |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Idle Stop (Petrol) / HEV Mode (Hybrid Models) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Multi Info Display |
⬤ 7″ |
⬤ 7″ |
⬤ 7″ |
⬤ 7″ |
Paddle Schicht (Χειριστήρια Αλλαγών στο Τιμόνι) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Μετρητής Ροής Ενέργειας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Έλεγχος Αναγεννητικής Πέδησης / Επιβράδυνσης |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΑΝΕΣΕΙΣ & ΕΥΚΟΛΙΕΣ |
|||||
Παροχή ρεύματος Standort |
Μπροστά |
||||
Κλιματισμός (A/C) |
Single Auto |
Dual Zone Auto |
Dual Zone Auto |
Dual Zone Auto |
|
Κλιματισμός (A/C) – Πίσω αεραγωγός |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Αυτόματοι Καθαριστήρες |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Άγκιστρο διχτυού μεταφοράς φορτίου |
⬤ 4 |
⬤ 4 |
⬤ 2 |
⬤ 2 |
|
Cruise Control – Adaptive |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Θερμαινόμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Κλίση εξωτερικού καθρέφτη κατά την όπισθεν |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Υποβραχιόνιο Οδηγού και Συνοδηγού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ηλεκτρικά Παράθυρα Μπροστά & Πίσω |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Εμπρός καθίσματα – Μηχανική Ρύθμιση Ύψους |
Treiber |
||||
Εμπρός Καθίσματα – Τσέπες |
Συνοδηγού |
Οδηγού & Συνοδηγού |
Οδηγού & Συνοδηγού |
Οδηγού & Συνοδηγού |
|
Θερμαινόμενα καθίσματα, μπροστά |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Θερμαινόμενο τιμόνι |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Η λειτουργία του τηλεχειριστηρίου (Key Fob) περιλαμβάνει |
– |
Καθρέπτες & Παράθυρα |
Καθρέπτες & Παράθυρα |
Καθρέπτες & Παράθυρα |
|
Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος |
⬤ |
⬤ |
⬤ + Ιμάντας |
⬤ + Ιμάντας |
|
Magic Seats |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Αισθητήρες Στάθμευσης (Hallo 4, Πίσω 4) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ηλεκτρική πίσω πόρτα (Handsfree / WAC) |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Διαιρούμενος πάγκος πίσω καθισμάτων |
60/40 |
||||
Κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω καθισμάτων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Κάμερα Οπισθοπορείας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Multi-View Camera |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
|
Καθρέπτες αλεξηλίων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Τηλεσκοπικό τιμόνι, με ρυθμιζόμενη κλίση |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ |
||||
Κρυφός φωτισμός (οροφή) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Πλαφονιέρα |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως Ανάγνωσης (Μπροστά) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φωτισμός οργάνων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως ανάγνωσης πίσω |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φωτισμός καθρέφτη αλεξηλίου |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως χώρου αποσκευών |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
|||||
BluetoothTM Hands Free Τηλέφωνο (HFT) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ψηφιακό Ραδιόφωνο DAB |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Honda CONNECT von Funktion Πλοήγησης |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ηχεία |
4 |
6 |
10 |
10 |
|
Ηχεία – Premium Audio |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
|
Ηχεία - |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ηχεία - Κεντρικά |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
|
Subwoofer |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
|
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
USB Μπροστά, Αριθμός |
1x Τύπου A Δεδομένα / 1x Τύπου C Laden |
||||
USB Πίσω, Αριθμός |
– |
2x Τύπου C Laden |
2x Τύπου C Laden |
2x Τύπου C Laden |
|
Ασύρματο Apple CarPlay |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Ασύρματη Φόρτιση |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ |
|||||
Δίχρωμη οροφή |
– |
– |
⬤ |
⬤ |
|
Τύπος κεραίας |
Τύπου Καρχαρία |
||||
Λογότυπο |
e:HEV |
||||
Φινίρισμα εξωτερικών λαβών θυρών |
Χρώμα αμαξώματος |
||||
Μάσκα |
Χρώμα αμαξώματος |
Χρώμα αμαξώματος |
Χρώμα αμαξώματος (+Τρίχρωμο μοτίβο) |
Χρώμα αμαξώματος (+Τρίχρωμο μοτίβο) |
|
Χρώμα καθρέπτη |
Χρώμα αμαξώματος |
Χρώμα αμαξώματος |
Χρώμα καθρέπτη ασορτί με τη δίχρωμη οροφή |
Χρώμα καθρέπτη ασορτί με τη δίχρωμη οροφή |
|
Γυάλινη Οροφή – Presse |
– |
– |
– |
Πανοραμική |
|
Γυάλινη Οροφή - Funktion |
– |
– |
– |
Σταθερή |
|
Φιμέ Κρύσταλλο |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Dachreling |
– |
– |
⬤ |
– |
|
Αεροτομή |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
|
Exclusive Styling (Standort) |
Κάτω προφυλακτήρας εμπρός / πίσω ασταρωμένος (schwarz) Πλαίσιο φώτων ομίχλης (schwarz) Κάτω πλαίσιο πόρτας ασταρωμένο (schwarz) Kontext ποδιάς εμπρός / πίσω βαφόμενο (silver) |
Κάτω προφυλακτήρας εμπρός / πίσω σε μαύρο Πλαίσιο φώτων ομίχλης (schwarz) Κάτω πλαίσιο πόρτας (Black) με ασημί πινελιές Kontext ποδιάς εμπρός / πίσω (sharp silver) |
Κάτω προφυλακτήρας εμπρός / πίσω σε μαύρο Πλαίσιο φώτων ομίχλης (schwarz) Κάτω πλαίσιο πόρτας στο χρώμα του αμαξώματος με μπλε πινελιές / τρίχρωμο μοτίβο στη γρίλια Kontext ποδιάς εμπρός / πίσω (schwarz) |
Κάτω προφυλακτήρας εμπρός / πίσω σε μαύρο Πλαίσιο φώτων ομίχλης (schwarz) Κάτω πλαίσιο πόρτας στο χρώμα του αμαξώματος με μπλε πινελιές / τρίχρωμο μοτίβο στη γρίλια Kontext ποδιάς εμπρός / πίσω (schwarz) |
|
Πλαίσιο παραθύρων |
LOW GLOSS |
HIGH GLOSS |
HIGH GLOSS |
HIGH GLOSS |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ |
||||
Active Cornering Lights (Ενεργά φώτα drehen.) |
– |
LED |
LED |
LED |
Adaptive Driving Beam (ADB) |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Auto Headlights |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης προβολέων |
– |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φώτα Ημέρας (DRL) LED |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εμπρός φώτα ομίχλης |
– |
LED |
LED |
LED |
Headlight Auto On / Off Timer (Funktion Coming Home / Leaving Home) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Χρώμα επέκτασης προβολέων |
DRL WHITE & |
DRL WHITE & ADB TYPE |
DRL WHITE & ADB TYPE |
DRL WHITE & ADB TYPE |
Τύπος προβολέα |
LED |
|||
High Beam Support System (HSS) / Auto High Beam |
⬤ |
– |
– |
– |
Πίσω φώτα |
ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΥΓΗ ΚΑΤΟΠΤΡΑ (FULL LED) |
|||
Εμπρός φλας |
LED ΜΕ ΔΙΑΔΟΧΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΦΩΤΙΣΜΟΥ |
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ |
||||
Reparatursatz |
Κιτ Επισκευής Ελαστικού |
|||
Διαστάσεις Ελαστικών Εμπρός / Πίσω |
225/50 R18 |
|||
Ζάντες αλουμινίου |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Διάσταση και σχέδιο ζαντών |
18″ Black cut |
18″ Black cut |
18″ Black cut |
18″ Black cut |