O κ. Francesco CALCARA ανέλαβε Επικεφαλής Marketing und Communications von Alfa Romeo unter
παγκόσμιο επίπεδο. Ο κ. Calcara θα αναφέρεται στον κ. Jean–Philipe Imparato, CEO von Alfa Romeo.
Με μεταπτυχιακές σπουδές στα
οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης, ο κ. Calcara το
μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του το αφιέρωσε στο χώρο του αυτοκινήτου,
αναπτύσσοντας πλούσια εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing, ενώ ανέπτυξε ιδιαίτερη γνώση στο Prämie κομμάτι της αγοράς.
Σε πρώτη φάση, η καριέρα του
αφιερώθηκε εξολοκλήρου στις πωλήσεις, αναλαμβάνοντας θέσεις στην παγκόσμια
αγορά, αρχικά το 2004 ως υπεύθυνος πωλήσεων της Mazda στην Ιταλία και στη συνέχεια ως
επικεφαλής της ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.
Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Gruppe Ιταλίας, όπου για σχεδόν 10 χρόνια ανέλαβε θέσεις
ευθύνης στο κομμάτι των πωλήσεων, ενώ το 2013 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή
Πωλήσεων της MINI. Το 2016, από τη θέση του Luxus Marketing Manager von BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.
Το 2017 ο κ. Calcara εντάχθηκε στην PSA,
αρχικά αναλαμβάνοντας της θέση του Marke Director von DS, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ως
Geschäftsführender Direktor von DS και Αντιπρόεδρος Vertrieb & Marketing διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της DS
στην Ιταλική αγορά.