Kategorien: UncategorizedNEWS

So funktioniert die innovative Active Shift Control von Hyundai

Die Hyundai Motor Group war weltweit der erste Hersteller, der die Active Shift Control (ASC) Getriebetechnologie entwickelte. Diese Innovation optimiert die Leistung des Getriebes, indem sie die Schaltvorgänge 500 Mal pro Sekunde überwacht und die Drehzahl des Getriebes präzise anpasst, um die Schaltzeiten zu verkürzen. Die neue Technologie wird erstmals im kommenden Hyundai Sonata Hybrid zum Einsatz kommen und in allen künftigen Hyundai-Hybriden verwendet werden.

Die ASC-Getriebetechnologie wendet eine neue Steuerungssoftware auf die Hybrid Control Unit (HCU) an, die dann den Elektromotor steuert, um die Drehzahlen von Motor und Getriebe aufeinander abzustimmen, wodurch die Schaltzeit um 30% verkürzt wird. Die Technologie bietet auch reibungslosere Schichten trotz schnellerer Schichtzeiten.

“Η ανάπτυξη της πρώτης παγκοσμίως τεχνολογίας ASC είναι μια αξιοσημείωτη καινοτομία που ενσωματώνει τον ακριβή έλεγχο του ηλεκτροκινητήρα σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων”, δήλωσε ο κ. KyoungJoon Chang, Vice President και Head of Powertrain Control System Group του Hyundai Motor Group. “Δεν θα βελτιώσει μόνο την οικονομία καυσίμου αλλά θα συντελέσει σε μια πιο διασκεδαστική οδηγική εμπειρία για τους πελάτες μας. ”

Innovation: Entwicklung einer unabhängigen Steuerungssoftware für einen Elektromotor

Herkömmliche Hybridfahrzeuge haben keine Drehmomentwandler, um den Kraftstoffverbrauch weiter zu senken, da Drehmomentwandler bei der Kraftübertragung Energie verlieren. Ein solches System bietet zwar Kraftstoffeinsparungen, erfordert aber auch längere Schaltzeiten, um einen reibungsloseren Gangwechsel zu gewährleisten.

Η τεχνολογία ASC επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος να ελέγχει επίσης τις αλλαγές ταχυτήτων εφαρμόζοντας νέο λογισμικό στη Μονάδα Υβριδικού Ελέγχου (Hybrid Control Unit – HCU) ώστε να μετριάσει τυχόν προβλήματα επιβραδύνοντας το χρόνο μετατόπισης. Η μονάδα HCU παρακολουθεί την ταχύτητα περιστροφής του κιβωτίου ταχυτήτων με έναν αισθητήρα εγκατεστημένο στο εσωτερικό του ηλεκτροκινητήρα που παρακολουθεί 500 φορές ανά δευτερόλεπτο συγχρονίζοντας γρήγορα την ταχύτητα περιστροφής με εκείνη του κινητήρα.

Mit der Synchronisierung verringert sich die Driftzeit um 30%, d.h. von 500ms auf 350ms. Dies verbessert nicht nur die Beschleunigungsleistung und den Kraftstoffverbrauch des Hybridfahrzeugs, sondern erhöht auch die Lebensdauer des Getriebes, da die Reibung beim Gangwechsel minimiert wird.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Renault Rafale E-Tech 4×4 300hp: «Υπερηχητικό»

Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…

23 Sekunden ago

Με θετικό πρόσημο οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Απρίλιο στην ΕΕ – Καλπάζει η ελληνική αγορά (Γραφήματα)

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Απρίλιο στην ΕΕ, ενώ η ελληνική…

vor 1 Stunde

Ετοιμάστε το Subaru σας για καλοκαιρινές αποδράσεις με δωρεάν τεχνικό έλεγχο και εκπτώσεις!

Έχετε Subaru; Ετοιμαστείτε για καλοκαιρινές αποδράσεις! Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 15 Σημείων & -20% σε γνήσια…

2 Stunden ago

Το νέο MINI John Cooper Works θα κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Nürburgring

Οι φίλοι της MINI και οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν με ανυπομονησία το ντεμπούτο…

vor 3 Stunden

Νέο Kia EV3: Θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV

Η Kia αποκάλυψε σήμερα όλες τις λεπτομέρειες του Kia EV3, του ολοκαίνουργιου compact ηλεκτρικού SUV…

vor 4 Stunden

Nissan Juke: Unauffälliges Upgrade

Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει…

8 Stunden ago