Die Renault Filante Record 2025 δεν είναι απλώς ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά ένα κινητό εργαστήριο τεχνολογίας που στοχεύει στη μέγιστη ενεργειακή απόδοση και την επίτευξη νέων ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης ενέργειας. Με μπαταρία 87 kWh, ίδια με αυτή του Scenic E-Tech Electricdie Filante Record 2025 φέρνει επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση, συνδυάζοντας αεροδυναμική υπεροχή, προηγμένα υλικά και καινοτόμες τεχνολογίες.
Με μονοθέσιο αεροδυναμικό αμάξωμα για περισσότερη αποδοτικότητα, το Renault Filante Record 2025 είναι ένα μοντέλο που ξεχωρίζει και για τα μεγέθη του: 5,12μ. μήκος και 1,19μ. ύψος, με συνολικό βάρος μόλις 1.000 κιλά.
Ένα εργαστήριο πάνω σε τροχούς φτιαγμένο για δοκιμές νέων τεχνολογιών, υλικών και καινοτομιών, το Renault Filante Record 2025 εφοδιάζεται με ειδικά φτιαγμένα ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης, αλλά και με τεχνολογίες ‘steer-by-wire’ και ‘brake-by-wire’.
Το Renault Filante Record 2025 είναι εμπνευσμένο από το 40CV des Records και το Étoile Filante, που κατασκευάστηκαν το 1925 και το 1956 αντίστοιχα, και σημείωσαν νέα ιστορικά ρεκόρ για τη μάρκα. Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στην έκθεση Rétromobile του Παρισιού, από τις 5 – 9 Φεβρουαρίου 2025, δίνοντας ξανά το έναυσμα για τη επίτευξη ενός ακόμα ρεκόρ στον τομέα της αποδοτικότητας, στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Το Renault Filante Record 2025 δεν είναι ένα συνηθισμένο πρωτότυπο. Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επίδειξης, που σχεδιάστηκε για να προβάλλει την τόλμη και την καινοτομία, συνδυάζοντας την πλούσια κληρονομιά της Renault με ένα φουτουριστικό όραμα για την ηλεκτροκίνηση. Αποτίνει φόρο τιμής στην ιστορία και τις παραδόσεις της μάρκας, η οποία πάντα θεωρούσε το μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα ρεκόρ ως μέσον επιβεβαίωσης των καινοτομιών της, προτού αυτές υιοθετηθούν από τα μοντέλα παραγωγής.
Εμπνευσμένο από τα θρυλικά 40CV des Records (1925-1926), Nervasport des Records (1934) και Etoile Filante (1956), αυτό το μονοθέσιο φαίνεται να είναι σμιλευμένο από τον άνεμο. Δεν είναι μόνο μια στιλιστική άσκηση, αλλά και μια επίδειξη εξαιρετικής αεροδυναμικής απόδοσης και τεχνολογίας αιχμής, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Renault για καινοτομία και πιο βιώσιμη και αποδοτική κινητικότητα.
Design που στοχεύει σε νέα επίπεδα οικονομίας και αποδοτικότητας, εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική, αλλά και από τα ιστορικά μοντέλα της μάρκας
Το Renault Filante Record 2025 είναι ένα επίτευγμα μηχανικής και σχεδιασμού. Εξελίχθηκε με σκοπό να ξεπεράσει τα όρια της αεροδυναμικής και της ενεργειακής απόδοσης, ενώ πρόκειται σύντομα να καταρρίψει αρκετά ρεκόρ. Η τολμηρή του εμφάνιση, αντλεί στοιχεία από το αεροναυπηγικό design, αλλά και από την ιστορία της μάρκας.
Οι σχεδιαστές ξεκίνησαν να δημιουργήσουν ένα μονοκόμματο γλυπτό, με καθαρές και ρευστές γραμμές, που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οργανικές.
Επανεξετάζοντας της ιστορικές επιρροές
Το Renault Filante Record 2025 διαθέτει αμάξωμα σε χρώμα Ultraviolet Blue, μια νέα απόχρωση που φαίνεται μπλε ή βιολετί ανάλογα με τις αντανακλάσεις του φωτός και την οπτική γωνία. Με σαφείς παραπομπές στο 40CV des Records, αυτό το χρώμα αναδημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση. Πολλές άλλες λεπτομέρειες φέρνουν, επίσης, στο μυαλό τα εμβληματικά μοντέλα που ενέπνευσαν τη σχεδίαση αυτού του πρωτότυπου: οι στρογγυλοί προβολείς, οι ακάλυπτοι τροχοί (40 CV des Records και Nervasport des Records), αλλά και οι πλήρως καλυμμένοι τροχοί (Etoile Filante), η αιχμηρή μάσκα, η θέση της καμπίνας και η ρύθμιση του καθίσματος με ιμάντες (40 CV des Records). Όλα αυτά τα σχήματα και τα επί μέρους στοιχεία παραπέμπουν σαφώς στο παρελθόν, ενώ συνδυάζονται τέλεια με τη σύγχρονη εμφάνιση του Renault Filante Record 2025, που ενσωματώνεται ομαλά και αρμονικά με το φουτουριστικό όραμα του οχήματος, δημιουργώντας έναν φυσικό διάλογο μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος.
Για τη σχεδίαση του, κυρίαρχο ρόλο έπαιξε ο κόσμος της αεροναυπηγικής, από την οποία και αντλεί την έμπνευσή του. Με την προστατευτική αεροδυναμική «φούσκα» της, η καμπίνα θυμίζει έντονα την καλύπτρα ενός μαχητικού αεροσκάφους. Ταυτόχρονα, κάθε λεπτομέρεια του αμαξώματος έχει βελτιστοποιηθεί για μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας, με χαρακτηριστικά που φέρνουν στο μυαλό τις καμπύλες και τα σχήματα των αεροσκαφών υψηλών επιδόσεων.
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα των εμπρός και των πίσω τροχών, είναι μια ακόμη εντυπωσιακή λεπτομέρεια, που συμβάλλει στο στυλ του οχήματος, ενώ παίζει θεμελιώδη ρόλο στην αεροδυναμική του απόδοση.
Τα βοηθήματα αυτά τονίζουν την ‘μονολιθική’ του εμφάνιση, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην ομαλή ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα. Μαζί, και τα φαρδιά πλευρικά καλύμματα τροχών που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δραστική μείωση των στροβιλισμών του αέρα.
Με στόχο την αποτελεσματικότητα και την απόδοση
Το βάρος ήταν και αυτό με τη σειρά του μία από τις βασικές προτεραιότητες στη σχεδίαση του Renault Filante Record 2025. Αυτό είναι ξεκάθαρο μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια. Οι ορατές βίδες στο αμάξωμα είναι εμπνευσμένες από τεχνικές κατασκευής αεροσκαφών. Ο σκοπός δεν είναι μόνο να γίνει το αυτοκίνητο ελαφρύτερο, αλλά και να παρουσιάζει μια σύγχρονη και high-tech εμφάνιση. Εκτός από τα άλλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά δανεισμένα από τον κόσμο της αεροναυπηγικής, αυτές οι ορατές βίδες υπογραμμίζουν τη δέσμευση της μάρκας για καινοτόμα και πιο βιώσιμη σχεδίαση οχημάτων.
Cockpit που σχεδιάστηκε με γνώμονα τις επιδόσεις
Την ίδια προσέγγιση με το εξωτερικό, ακολουθεί και η εσωτερική σχεδίαση του Renault Filante Record 2025, με τη θέση οδήγησης να αντλεί την έμπνευσή της από τον κόσμο της αεροπορίας και των διαστημικών ταξιδιών, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσει την απόδοση, την άνεση και τις επιδόσεις.
Σε αυτό το μοναδικό περιβάλλον, κάθε εξάρτημα ή σύστημα (λειτουργίες ασφαλείας και ανοίγματος, cruise control, γκάζι, φρένο, κ.λπ.) είναι εύκολα προσβάσιμο από τον οδηγό, με σχεδιασμό προσανατολισμένο στην εργονομία και τη μείωση βάρους. Η επιλογή των υλικών ακολουθεί και αυτή την ίδια φιλοσοφία. Το κάθισμα του οδηγού, για παράδειγμα, είναι κατασκευασμένο από τεντωμένο καραβόπανο, που μοιάζει με αιώρα, για να είναι ελαφρύ και να προσφέρει βέλτιστη στήριξη.
Το κάθισμα προσαρμόζεται στο σωματότυπο του οδηγού, ο οποίος νιώθει ένα με το όχημα, ενώ ενισχύεται με λεπτές λεπίδες από ανθρακονήματα με υφασμάτινη επένδυση, μια επιλογή εμπνευσμένη και πάλι από τη βιομηχανία της αεροναυπηγικής και της αεροδιαστημικής, όπου κάθε γραμμάριο είναι σημαντικό για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.
Η ενσωμάτωση των χειριστηρίων και των οργάνων ακολουθεί μια ρευστή και μινιμαλιστική προσέγγιση.
Κάθε λειτουργία εμφανίζεται σε μια εξαιρετικά λεπτή ψηφιακή οθόνη.
Το τιμόνι είναι το ορατό στοιχείο μιας πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής ελέγχου: οι λαβές του ελέγχουν τις λειτουργίες επιτάχυνσης, πέδησης και διεύθυνσης χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρονικές τεχνολογίες όπως το steer-by-wire και brake-by-wire, ενώ είναι διακριτικά ενσωματωμένες σε ένα σύνολο 3D εκτύπωσης από υλικό που ονομάζεται Scalmolloy. Αυτή η προσέγγιση είναι εμπνευσμένη από την αεροναυπηγική, όπου τα χειριστήρια πρέπει να είναι εργονομικά και άμεσα προσβάσιμα από τον πιλότο.
Στο κέντρο του τιμονιού, μια εύκαμπτη πανοραμική οθόνη τυλιγμένη γύρω από έναν κύλινδρο παρέχει μια καθαρή και άμεση εμφάνιση βασικών δεδομένων, όπως η ταχύτητα, η αυτονομία και οι παράμετροι οδήγησης. Τέλος, το τιμόνι είναι στερεωμένο στην προστατευτική «φούσκα» (καλύπτρα μαχητικού), και ανασηκώνεται κάθε φορά που αυτή ανοίγει, για να διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο του οδηγού.
Ένα ευφυές σύστημα κυκλοφορίας αέρα, φροντίζει για τον αερισμό του cockpit, χωρίς την ανάγκη περισσότερων τεχνικών εξαρτημάτων, και πάλι με στόχο την εξοικονόμηση βάρους και ενέργειας.
Η θέση οδήγησης εμπνευσμένη από την F1 έχει σχεδιαστεί για μέγιστη εργονομία και ορατότητα. Τα πόδια του οδηγού ουσιαστικά πατάνε πάνω στις μπαταρίες, λύση που υιοθετήθηκε για καλύτερη διάταξη της καμπίνας.
Αεροδυναμική και περιορισμός του βάρους, τα κλειδιά στην ενεργειακή αποδοτικότητα
Βασισμένο σε μια συνεργασία μεταξύ των μηχανικών και των σχεδιαστών της Renault και της Ligier Automotive, το Renault Filante Record 2025 διαθέτει σχεδίαση που επιτυγχάνει εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση, με πρωταρχικό στόχο τις επιδόσεις. Ο φιλόδοξος στόχος αυτού του έργου απαίτησε μεγάλη προσοχή για την επίτευξη του υψηλότερου επιπέδου αεροδυναμικής απόδοσης.
Για το σκοπό αυτό, οι αεροδυναμιστές προσπάθησαν να βελτιστοποιήσουν τη ροή αέρα γύρω από το αυτοκίνητο, με ιδιαίτερη έμφαση στη μετάβαση μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων του οχήματος.
Το μακρύ αμάξωμα και το σχήμα του μονοθέσιου έπαιξε βασικό ρόλο εδώ, καθώς τα μακρύτερα οχήματα επιτρέπουν καλύτερο έλεγχο της αεροδυναμικής ροής, μειώνοντας έτσι τους στροβιλισμούς.
Οι τροχοί είναι συνήθως από τους βασικούς παράγοντες στη δημιουργία αεροδυναμικών ανωμαλιών, αλλά εδώ έχουν ρυθμιστεί προσεκτικά ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι αρνητικές επιπτώσεις τους στην απόδοση.
Οι μηχανικοί αρχικά χρησιμοποίησαν απλοποιημένα σχήματα, προτού τελειοποιήσουν τη σχεδίαση για την καλύτερη αντιστάθμιση μεταξύ στιλιστικού αποτελέσματος και αεροδυναμικής απόδοσης.
Ταυτόχρονα, τα γόνατα της ανάρτησης είναι και αυτά καλυμμένα, με σχεδιαστικές γραμμές που ακολουθούν τις επιταγές της αεροδυναμικής.
Προσομοιώσεις και αξιολογήσεις σε αεροδυναμική σήραγγα
Το project απαιτούσε στενή συνεργασία μεταξύ των σχεδιαστών και των αεροδυναμιστών, προκειμένου να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ απόδοσης και εμφάνισης. Ενώ ορισμένες επιλογές απαιτούσαν συμβιβασμό, θεωρήθηκε ως προτεραιότητα η συμμόρφωση με τις επιταγές του στυλ, διασφαλίζοντας, παράλληλα, εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση. Αυτός ο συμβιβασμός στυλ και απόδοσης, μεταφράζεται σε ρευστές γραμμές και ένα γλυπτό αμάξωμα, χωρίς να γίνονται παραχωρήσεις στην ενεργειακή απόδοση.
Περιορισμός του βάρους χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών και προηγμένης τεχνολογίας
Ένας από τους βασικούς στόχους στην εξέλιξη του Renault Filante Record 2025 ήταν ο περιορισμός του βάρους, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η ενεργειακή απόδοση, άρα και η αυτονομία. Για το σκοπό αυτό, το project εξελίχθηκε βάσει ενός πρωτοποριακού συνδυασμού εξαιρετικά ελαφρών υλικών και προηγμένων τεχνικών κατασκευής.
Κάθε εξάρτημα του οχήματος μελετήθηκε, αναλύθηκε και βελτιστοποιήθηκε για τη μείωση του βάρους, διατηρώντας, παράλληλα, τη στιβαρότητα που απαιτείται για την επίτευξη καινούργιων ρεκόρ.
Εκμεταλλευόμενοι πλήρως τη χρήση ανθρακονημάτων, ενός υλικού καθοριστικής σημασίας για τη μείωση του βάρους του πλαισίου και των εξαρτημάτων του αμαξώματος, χωρίς να διακυβεύεται στο ελάχιστο η δομική τους αντοχή, οι μηχανικοί κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος του Renault Filante Record 2025 κάτω από τα 1.000 κιλά, ενώ βελτίωσαν και τα επίπεδα ακαμψίας και προστασίας.
Το πλαίσιο βελτιστοποιήθηκε χάρη στους ενδελεχείς υπολογισμούς και τις μελέτες για πιθανούς συνδυασμούς υλικών. Τα κράματα αλουμινίου, άνθρακα και χάλυβα συνδυάστηκαν ιδανικά προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο οι διατομές και το πάχος των εξαρτημάτων, ώστε να πιστοποιηθεί η αντοχή τους σε μηχανικές καταπονήσεις, και να διατηρηθεί στο μέγιστο η αντοχή τους.
Η χρήση αυτών των υλικών έκανε το όχημα ελαφρύτερο χωρίς να διακυβεύεται η αντοχή του πλαισίου, η οποία είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της σταθερότητας στην πίστα.
Για να μειώσει περαιτέρω το βάρος του οχήματος, η ομάδα μηχανικών χρησιμοποίησε το Scalmalloy, ένα κράμα αλουμινίου υψηλής αντοχής, ειδικά σχεδιασμένου για τρισδιάστατη εκτύπωση. Με αυτόν τον τρόπο, οι μηχανικοί κατάφεραν να κατασκευάσουν πολύπλοκα εξαρτήματα με εξαιρετική ακρίβεια, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό βάρος του οχήματος.
Η διαδικασία τρισδιάστατης εκτύπωσης ελαχιστοποίησε επίσης τα απόβλητα υλικά, βελτιστοποιώντας τη δομή των απαραίτητων εξαρτημάτων. Τα εξαρτήματα που παράγονται είναι ελαφριά, ανθεκτικά και ταιριάζουν τέλεια με τις απαιτήσεις απόδοσης εκτύπωσης.
Βελτιστοποίηση συγκεκριμένων σημείων για καλύτερες επιδόσεις
Η βελτιστοποίηση συγκεκριμένων σημείων είναι μια άλλη ουσιαστική καινοτομία που μείωσε σημαντικά το βάρος του οχήματος. Αυτή η μέθοδος βελτιστοποιεί τη διάταξη του υλικού με τη χρήση συγκεκριμένου υλικού μόνον όπου χρειάζεται, δηλαδή σε περιοχές που υπόκεινται σε συγκεκριμένη μηχανική καταπόνηση. Χρησιμοποιώντας προηγμένα μαθηματικά μοντέλα, οι μηχανικοί μπόρεσαν να καθορίσουν τις περιοχές όπου χρειάζεται υλικό για να διασφαλιστεί η στιβαρότητα του μοντέλου, και οι περιοχές όπου θα μπορούσε να αφαιρεθεί για να γίνει η δομή ελαφρύτερη, χωρίς να επηρεαστεί η απόδοση.
Χρησιμοποιώντας λογισμικό προσομοίωσης υποβοηθούμενο από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, αυτή η προσέγγιση κατέστησε δυνατή τη δημιουργία ελαφρών και στιβαρών εξαρτημάτων, για χρήση ακριβώς όπου χρειάζεται.
Καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ οδηγού και λειτουργίας των συστημάτων πέδησης και διεύθυνσης
Στο Renault Filante Record 2025 αντικαταστάθηκαν τα συμβατικά μηχανικά συστήματα με ηλεκτρονικές τεχνολογίες steer-by-wire και brake-by-wire, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, μειώνοντας, παράλληλα, τον αριθμό των μηχανικών εξαρτημάτων. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την απελευθέρωση χώρου, ώστε να μελετηθεί καλύτερα η αρχιτεκτονική δομή του οχήματος και να περιοριστεί το βάρος.
Το Steer-by-wire είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε ό,τι αφορά στον έλεγχο του τιμονιού. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα που χρησιμοποιούν μηχανική κολόνα τιμονιού για τη σύνδεση του τιμονιού με τους τροχούς, η τεχνολογία steer-by-wire βασίζεται σε μια ηλεκτρονική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των ηλεκτροκινητήρων του τιμονιού.
Αυτή η τεχνολογία παρέχει, επίσης, μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς τα εξαρτήματα του τιμονιού – συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου του τιμονιού – μπορούν να τοποθετηθούν όπου χρειάζεται. Αυτό βοηθά στην υπέρβαση μιας ολόκληρης σειράς αρχιτεκτονικών περιορισμών και περιορισμών πιστοποίησης, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η διαμόρφωση της θέσης οδήγησης.
Παρόμοια είναι και αρχή λειτουργίας της τεχνολογίας Brake-by-wire. Το Renault Filante Record 2025 δεν διαθέτει την κλασική «πενταλιέρα». Αντίθετα, τη λειτουργία του φρεναρίσματος διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Όταν ο οδηγός πατάει το φρένο, αποστέλλεται ένα ηλεκτρικό σήμα στο σύστημα πέδησης, το οποίο κατανέμει τη δύναμη στους τροχούς για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Και εδώ, αυτή η τεχνολογία ανοίγει νέες δυνατότητες στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας και της θέσης οδήγησης.
Βελτιστοποιημένη ενσωμάτωση μπαταρίας χρησιμοποιώντας τεχνολογία cell-to-pack
Η τεχνολογία cell-to-pack, που παρέχεται από την Ampere, μεγιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση του οχήματος, ενώ, παράλληλα, εξοικονομεί χώρο και βάρος.
Οι κυψέλες είναι ενσωματωμένες απευθείας στη μπαταρία χωρίς ενδιάμεσες μονάδες. Αυτή η τεχνική μειώνει το βάρος της μπαταρίας, βελτιστοποιώντας το σχήμα της μπαταρίας και τον διαθέσιμο χώρο.
Αυτή ήταν μια μεγάλη πρόκληση για το Renault Filante Record 2025, το οποίο έχει πλάτος μόλις 1,71 μέτρα.
Αυτή η νέα αρχιτεκτονική περιόρισε, επίσης, το συνολικό βάρος του οχήματος στα 1.000kg με μπαταρία 600kg. Το περίβλημα της μπαταρίας από ανθρακονήματα, συμβάλλει και αυτό στην εξοικονόμηση βάρους, ενώ παρέχει αυξημένη αντοχή και προστασία.
Πρωτοποριακά ελαστικά
Το Renault Filante Record 2025 εφοδιάζεται με ελαστικά Michelin σε ζάντες 19ιντσών, ειδικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν ανόθευτες επιδόσεις, μεγιστοποιώντας την αυτονομία. Τα ελαστικά επηρεάζουν κατά 20% περίπου την αυτονομία, πράγμα που σημαίνει ότι διαδραματίζουν βασικό ρόλο σε αυτό το project.
Στην αναζήτηση της αποδοτικότητας, αυτά τα ελαστικά ξεπερνούν και πάλι τα όρια της αντίστασης κύλισης. Ο συντελεστής τους είναι σχεδόν 40% χαμηλότερος, σε περίπου 4 kg/τόνο σε συνθήκες χρήσης, σε σύγκριση με περίπου 6,5 kg/τόνο ενός συμβατικού ελαστικού.
Renault Filante Record 2025, ένα όνομα εμπνευσμένο από το DNA της μάρκας
Το όνομα Renault Filante Record 2025 είναι μια άμεση αναφορά σε δύο από τα εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της μάρκας:
– Το όνομα Filante αναφέρεται στο Étoile Filante, ένα μονοθέσιο όχημα εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική, που κατασκευάστηκε το 1956, με σκοπό την καθιέρωση νέων ρεκόρ ταχύτητας. Στις 5 Σεπτεμβρίου 1956, το Étoile Filante έσπασε ταυτόχρονα πολλά ρεκόρ ταχύτητας στο Bonneville Salt Lake Flats στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένων των ρεκόρ απόστασης 1 και 5 χιλιομέτρων, με ταχύτητες 306,9km/h και 308,85km/h αντίστοιχα.
– Η λέξη Record είναι μια άμεση αναφορά στα 40CV des Records, μονοθέσια οχήματα με βελτιωμένο αμάξωμα που ήταν πιο στενά από τα Renault 40 CV και που σημείωσαν μια σειρά από ρεκόρ ταχύτητας και αντοχής από το 1925. Τα πρώτα ρεκόρ σημειώθηκαν το 1925 με τους μηχανικούς Garfield και Plessier στο τιμόνι: παγκόσμιο ρεκόρ 3 ωρών, παγκόσμιο ρεκόρ 500km και Παγκόσμιο ρεκόρ 500 μιλίων. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε και το ρεκόρ των 24 ωρών, με 4.167.578km που διανύθηκαν την επόμενη χρονιά με μέση ταχύτητα 173.649km/h. Η ημερομηνία του 2025 στο όνομα του ονόματος σηματοδοτεί την εκατονταετηρίδα αυτών των ρεκόρ του 1925.
Άλλο, λιγότερο γνωστό όχημα της Renault που ανήκει στην κατηγορία των ιστορικών μοντέλων κατάρριψης των ρεκόρ είναι το Nervasport des Records. Στις 4 και 5 Απριλίου 1934, αυτό το όχημα σημείωσε εννέα διεθνή ρεκόρ και τρία παγκόσμια ρεκόρ, συμπεριλαμβανομένου και του ρεκόρ των 48 ωρών που «έγραψε» 8.037χλμ. με μέση ωριαία ταχύτητα 167.445χλμ./ώρα.