Die Bewegung auf der Straße leben
IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 PS fahren: Eine schwierige Gleichung 

Η Mazda δοκιμάζει την τύχη της σε μια δύσκολη κατηγορία, για απαιτητικό κοινό, με το Mazda CX-60

Welche Note geben Sie ihm?6 Bewertungen
9
7.1

Έχουμε συνηθίσει τη Mazda ως κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, διατηρώντας αυτή τη φιλοσοφία και στα νεοφερμένα SUV της. Ωστόσο, η Premium στροφή των τελευταίων ετών, ανοίγει την όρεξη στην ιαπωνική εταιρεία να εξερευνήσει και να δοκιμάσει την τύχη της σε νέες κατηγορίες. Μια από αυτές αφορά την κατηγορία των Ε-SUV, με εκπρόσωπο της, το νέο CX-60 eSkyaktive PHEV. Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, ανέδειξε τον διαφορετικό χαρακτήρα του, αφήνοντας ανάμεικτες εντυπώσεις!

IMG 6890 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Ενισχύοντας το κύρος της Mazda 

IMG 6887 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Die Mazda CX-60 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2022 και αποτελεί την ευρωπαϊκή ναυαρχίδα της Mazda (καθώς για άλλες αγορές υπάρχει και το μεγαλύτερο CX-90). Στόχος της είναι η ενίσχυση του κύρους της εταιρικής της ταυτότητας και η καθιέρωση της στην δύσκολη Premium αγορά! 

IMG 6918 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Δεν κρύβει το μέγεθος 

Πληθωρικό σε διαστάσεις, με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες σχηματίζεται μια συμμετρική σιλουέτα, ο όγκος της οποίας δεν περνάει απαρατήρητος. 

IMG 6911 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το κάθετο εμπρός μέρος είναι επιβλητικό, ακολουθώντας πιστά την εταιρική ταυτότητα της Mazda. Το μεγάλο καπό υψώνεται σε κάθετη θέση και ο ογκώδης προφυλακτήρας ενσωματώνει την μεγάλη μάσκα με το επινικελωμένο πλαίσιο. Οι LED προβολείς αντιθέτως είναι εξαιρετικά μικροί, σε σύγκριση με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Χωρίζονται σε δύο μέρη, το ένα ενσωματώνεται στο νίκελ πλαίσιο της μάσκας, ως συνέχεια του, θυμίζοντας αστρόξιφος! Το δεύτερο είναι ημικυκλικό και βρίσκεται στις άκρες των φτερών, ως φυσική συνέχεια του πρώτου.  

IMG 6840 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από μια ογκώδη ορθογώνια σιλουέτα με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, που αναδεικνύουν τον όγκο και το μέγεθος του αυτοκινήτου.  

IMG 6981 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πιο κομψή όψη είναι το πίσω μέρος, το οποίο κλείνει σχεδόν κάθετα. Τα μεγάλα οριζόντια σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, με γραφικά LED εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, στην κορυφή της οποίας υπάρχει μια όμορφη αεροτομή. Ο προφυλακτήρας, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, δίνει μια πρακτική νότα και παίρνει ζωή από τον μαύρο διακριτικό Off-Road διαχύτη, που πλαισιώνεται από την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, δύο από κάθε πλευρά!

IMG 6878 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Φωτεινό και βιώσιμο 

IMG 6874 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση  

Η Mazda έχει επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα το εσωτερικό του CX-60. Το φινίρισμα έχει μία γεύση από την παράδοση της Ιαπωνίας, ακολουθώντας την φιλοσοφία και την διακόσμηση των ιαπωνικών σπιτιών! Έχουν επιλεγεί κορυφαίας ποιότητας και βιώσιμα υλικά, σχηματίζοντας μία φιλόξενη και φωτεινή καμπίνα, στην οποία κυριαρχεί το λευκό χρώμα, στοχεύοντας στην απλότητα. Το σημείο που εντυπωσιάζει και έλκει τα βλέμματα είναι οι επενδύσεις από ξύλο σφενδάμου! Στην συναρμογή κυριαρχεί η ιαπωνική τεχνοτροπία Musubu, η τέχνη του δεσίματος με λεπτομερείς ραφές, ολοκληρώνοντας ένα πολυτελές και όμορφο σύνολο. 

IMG 6855 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κεντρικά στο ταμπλό αναδύεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 12,3 ιντσών με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Το σύστημα είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ο έλεγχος δεν γίνεται μέσω της αφής, αλλά από τον περιστροφικό διακόπτη που είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα. Πλήρως ψηφιοποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από τιμόνι. 

IMG 6860 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εργονομικά το Mazda CX-60, δεν κουράζει τον οδηγό, διαθέτοντας όλους τους απαραίτητους διακόπτες σε σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. 

IMG 6861 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η άνεση κυριαρχεί χάρη στις γενναιόδωρες διαστάσεις. Τα καθίσματα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως πολυθρόνες, χάρη στα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρουν, παρέχοντας υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών. 

IMG 6915 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πρακτικότητα βρίσκεται επίσης σε υψηλό επίπεδο, με πολλές θήκες για αντικείμενα στο εσωτερικό. Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 570 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.726 λτ.

IMG 6867 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το πιο ισχυρό Mazda όλων εποχών 

IMG 6891 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G των 2,5 λίτρων, απόδοσης 192 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 175 ίππων. Συνολικά αποδίδει 327 ίππους και 500 Nm ροπής. Η ισχύς κατανέμεται σε όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με πολύδισκο συμπλέκτη. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια αποδοτική μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355 V, 17,8 kWh.

IMG 6661 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Αρχοντικό 

IMG 6697 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Όντας πληθωρικό σε διαστάσεις, με έναν ενδιαφέρων χαρακτήρα και γεμάτο οδηγικές υποσχέσεις, προκαλεί να το δοκιμάσουμε σε κάθε δυνατή συνθήκη. 

IMG 6741 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

In der Stadt οι πληθωρικές διαστάσεις του Mazda CX-60, το περιορίζουν. Η αποφυγή στενών δρόμων και η επιλογή κεντρικών αρτηριών είναι αναπόφευκτο. Το μόνο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου εντός του αστικού ιστού, είναι η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με μηδενική κατανάλωση, χάρη στο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. 

IMG 6749 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο. Βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, η οποία δίνει τον απόλυτο έλεγχο του πληθωρικού αμαξώματος. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης i-Activ AWD, κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες σε πραγματικό χρόνο, πετυχαίνοντας υποδειγματική ενεργητική ασφάλεια. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά στο απαιτητικό επαρχιακό δίκτυο της χώρας μας, ενώ τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και πίσω, εγγυώνται την απόλυτη ασφάλεια. Το σύστημα διεύθυνσης με κύκλο στροφής 10.8m λειτουργεί ως διαβήτης. Το αυτοκίνητο παρά τον όγκο του, συμπεριφέρεται εξαιρετικά στις στροφές, διατηρώντας χαμηλά το κέντρο βάρους του. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα. 

IMG 6685 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Auf der Autobahn κινείται με γνώμονα την άνεση και την ασφάλεια, διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ηχομόνωση. Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες, κάνοντας το ταξίδι, απόλαυση! 

IMG 6745 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Allgemein η μόνιμη τετρακίνηση i-Activ ΑWD εξαιτίας της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής μεταδίδει έως και το 90% της ροπής στον πίσω άξονα. Πετυχαίνει έτσι μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Διαθέτει τα εξής πέντε προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport, Off-Road, Towing και EV. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε από 3.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, έως 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Αν και τετρακίνητο, δεν προκαλεί για Off-Road χρήση, αλλά συμβιβάζεται σε απλούς χωματόδρομους. Ο λόγος είναι κυρίως το μεταξόνιο και το βάρος που ξεπερνάει τους 2 τόνους. 

IMG 6812 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εναλλακτική πολυτέλεια

IMG 6908 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η Mazda τολμάει να αντιπαρατεθεί στα ίσα με τον γερμανικό ανταγωνισμό στο γήπεδο τους. Απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό, που διαθέτει ένα αρκετά σημαντικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου, επιθυμεί ένα μεγάλο αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους, ποιοτικό και προσανατολισμένο για αποδράσεις. Ένα SUV που να διαφέρει από τον άμεσο ανταγωνισμό, με τη δίκη του ταυτότητα, το οποίο δεν υστερεί σε τίποτα από τα υπόλοιπα μοντέλα που τίθεται απέναντι τους. Για όσους επιθυμούν ένα πολυτελές και Sport SUV, με εναλλακτικό χαρακτήρα.  

IMG 6991 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Για ακριβά γούστα 

IMG 6804 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η τιμή εκκίνησης των 58.087,00€, το κατατάσσει αυτομάτως στα ακριβά μοντέλα. Ωστόσο, παραμένει στα λογικά πλαίσια του ανταγωνισμού. Εν κατακλείδι το Mazda CX-60 είναι ένα μεγάλο SUV για ακριβά γούστα. 

IMG 6979 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse
SUV
Sitze
5
Türen
5
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN 
 
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)
1.5 l/100 km
CO2-Emissionen (WLTP)
33 g/km
Kraftstofftyp
Benzin/Strom
Beschleunigung 0 - 100 km/h
5.8 δευτ
Maximale Geschwindigkeit
200 km/h, Περιορίζεται ηλεκτρονικά
Abgasspezifikationen
Euro 6d
Verhältnis Gewicht/Leistung
6 κιλά/Hp, 165.7 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
4 κιλά/Nm, 252.5 Nm/τόνος
MOTOREN GESAMT
 
VERBRENNUNGSMOTOR 
 
Strom
192 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Leistung pro Liter Hubraum
77.2 Hp/l
Nenndrehmoment des Motors
261 Nm
Anordnung der Motoren
Vorwärts, entlang
Motormodell/Code
PYZR
Motorgehäuse
2488 cm3
Anzahl von Zylindern
4
Konfiguration des Motors
In Serie
Durchmesser des Zylinders
89 mm
Weg des Impfstoffs
100 mm
Grad der Kompression
13
Anzahl der Ventile pro Zylinder
4
Kraftstoffeinspritzsystem
Direktes Sprühen
Motorabsaugung
Ατμοσφαιρικός κινητήρας
Mechanismus der Gasverteilung
DOHC
Kapazität des Motoröls
4.5 l
ELEKTROMOTOR
 
Motorleistung
136 Hp
Elektrischer Drehmomentmotor
250 Nm
GESAMT
 
Gesamtleistung des Systems
328 Hp @ 4000 σ.α.λ.
System-Drehmoment
500 Nm
BATTERIE 
 
Brutto-Batteriekapazität
17.8 kWh
Spannung der Batterie
355 V
Batterietechnik
Lithium-Ionen (Li-Ion)
Βάρος μπαταρίας
175 κιλά
Elektrische Reichweite (WLTP)
63 km
Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP)
17.1 κιλοβατώρα/100 χλμ
GRÖSSE UND GEWICHT 
 
Gewicht
1980-2072 κιλά
Maximale Nutzlast
595-687 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
477 l
Maximales Volumen des Gepäckraums
1726 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks
50 l
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
2500 κιλά
ABMESSUNGEN 
 
Länge
4745 mm
Breite
1890 mm
Höhe
1680-1685 mm
Radstand
2870 mm
Vorwärtsspur
1640 mm
Zurück Spur
1645 mm
Entfernung vom Boden
170-175 mm
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)
10.8 m
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
Σε όλους τους τροχούς (4×4)
Getriebe
8 σχέσεις, αυτόματο κιβώτιο
Vordere Federung
Διπλά ψαλίδια
Hintere Federung
Unabhängige Aufhängung von mehreren Gliedern
Vordere Bremsen
Αεριζόμενοι δίσκοι , 347 mm
Hintere Bremsen
Αεριζόμενοι δίσκοι , 328 mm
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Lenkung 
Elektrisches Lenkrad
Τροχοί / ελαστικά 
235/60 R18 ή 235/50 R20

Fotogalerie  

 

IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 
Schlussfolgerung
Με το CX-60 η Mazda βρίσκει την λύση σε μια δύσκολη εξίσωση, διατηρώντας την σπορ φιλοσοφία της σε ένα πληθωρικό SUV. Το αυτοκίνητο στέκεται επί ίσοις όροις απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο, με αναλλοίωτη την ιαπωνική κουλτούρα, την οποία προβάλλει συνεχώς. Το CX - 60 είναι ένα σύγχρονο Sport - Premium SUV, με τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, αφήνοντας το προσωπικό του στίγμα στην κατηγορία του.
Interieur & Zweckmäßigkeit
8.9
Laufende Ausgaben
7.2
Verhalten im Straßenverkehr
6.9
Leistung
6.6
Spaßfaktor
6.2
Preis-Leistungs-Verhältnis
6.3
Komfort
7.9
Welche Note geben Sie ihm?6 Bewertungen
9
SYN
PLEEN
7.1