Die Bewegung auf der Straße leben
Porsche

Exklusives Design, Spitzenleistung: Der neue Porsche 911 GT3 R Rennsport

Η 911 GT3 R Rennsport με ισχύ έως 620 PS βασίζεται στη νέα 911 GT3 R της τρέχουσας γενιάς 992.

Porsche

Η Porsche 911 GT3 R rennsport, περιορισμένη σε μόλις 77 μονάδες, διαθέτει ένα μοναδικά κατασκευασμένο αμάξωμα. Αυτό το όχημα παντρεύει άψογα τη στιβαρή αισθητική ενός κορυφαίου αγωνιστικού αυτοκινήτου με σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία. Ενώ αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική καταγωγή της Porsche, αποφεύγει μια καθαρά νοσταλγική εμφάνιση. Τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά επιδόσεων από το αρχικό GT3, όπως η αεροδυναμική υποπίεση και η αντίσταση του αέρα, διατηρούνται σε μεγάλο βαθμό. Ως καθαρό αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο σχεδιασμός της 911 GT3 R rennsport δίνει προτεραιότητα στη λειτουργία, αλλά το κάνει με εντυπωσιακή γοητεία.

Ο Thomas Laudenbach, Αντιπρόεδρος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, τονίζει: “Η Porsche 911 GT3 R rennsport συμπυκνώνει την ωμή ουσία της οδήγησης ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που βασίζεται στην εννιά-επτά. Είναι μια οπτική συγκίνηση, που συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία μηχανοκίνητου αθλητισμού με το χαρακτηριστικό σχεδιασμό της Porsche. Οι επιδόσεις του κάνουν την κληρονομιά της Porsche αισθητή και ακουστή”. Το ντεμπούτο της στο Rennsport Reunion 7 στη Laguna Seca είναι εύστοχο, ειδικά δεδομένης της περιορισμένης παραγωγής 77 μονάδων.

Σχεδιασμένο από τους Grant Larson και Thorsten Klein της ομάδας Style Porsche, αυτό το εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο θεωρείται ο φυσικός διάδοχος της σύγχρονης Porsche 935. Ο Larson, ο οποίος υπηρέτησε ως Διευθυντής Ειδικών Έργων στην Style Porsche για 14 χρόνια, σημειώνει ότι κάτω από το επανασχεδιασμένο carbon εξωτερικό του κρύβεται ένα καθαρό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ο Thorsten Klein προσθέτει ότι το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης έχει αποκτήσει μια ευρύτερη και επιμηκυμένη οπτική έκφραση, η οποία τονίζεται από το χαμηλό του στήσιμο και τους κομψά σχεδιασμένους τροχούς.

Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί, με μόνο το καπό και την οροφή να έχουν διατηρηθεί από το πρότυπο GT3 R. Το ρύγχος του οχήματος διατηρεί την αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη γεωμετρία του, συμπεριλαμβανομένων των εισαγωγών και των αεραγωγών ψύξης. Τα πλαϊνά πτερύγια και τα πτερύγια έχουν λάβει οπτική ενίσχυση, ενώ τώρα περιβάλλονται από ένα πλαϊνό κάλυμμα για πρόσθετη προστασία. Οι θόλοι των μπροστινών τροχών έχουν αναδιαμορφωθεί ριζικά και οι παραδοσιακοί εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από ένα ψηφιακό σύστημα, που περιλαμβάνει τρεις κάμερες ενσωματωμένες στις εξωτερικές οθόνες του οχήματος και του πιλοτηρίου.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές, με την τεράστια πίσω πτέρυγα να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Ο σχεδιασμός αυτός θυμίζει την εμβληματική Porsche 935/77 της Brumos, η οποία κατέκτησε τη νίκη στις 24 ώρες της Daytona το 1978. Η τολμηρή σχεδίαση του πίσω μέρους επηρεάζει επίσης την αεροδυναμική του. Το πίσω τμήμα χαρακτηρίζεται περαιτέρω από μια φωτεινή μπάρα με λωρίδες LED και την επιγραφή Porsche. Η ανοιχτή πίσω ποδιά, απαλλαγμένη από καλύμματα μάσκας και πάνελ, προσφέρει καθαρή θέα στα τεχνικά εξαρτήματα πίσω, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικά τοποθετημένων διπλών απολήξεων των απολήξεων.

Το εσωτερικό της 911 GT3 R rennsport έχει υποστεί διακριτικές αλλαγές. Οι οθόνες για τις εξωτερικές κάμερες ενσωματώνονται απρόσκοπτα και στις δύο πλευρές. Τα ειδικά γραφικά για την κεντρική οθόνη και τον αριθμό περιορισμένης έκδοσης στον πίνακα οργάνων απηχούν τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας είναι σύμφωνα με τα πρότυπα της FIA και το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ως μονοθέσιο.

Οι ζάντες 18 ιντσών της BBS, με την αποκλειστική “αγωνιστική” σχεδίαση, είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει. Ανταποκρίνονται σε όλες τις τεχνικές απαιτήσεις ενός αγωνιστικού τροχού με κεντρικό κλείδωμα και είναι βαμμένες σε Dark Silver Metallic ως στάνταρ.

Η 911 GT3 R rennsport εισάγει μια νέα χρωματική φιλοσοφία. Διαθέτει αμάξωμα βαμμένο σε Agate Grey Metallic και αμάξωμα από καθαρό carbon. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε επτά χρώματα, με τρία αποκλειστικά σχέδια βαφής για πρόσθετη εξατομίκευση. Ο Thorsten Klein, Style Porsche Project Manager για την GT3 R rennsport, τονίζει ότι ενώ τα σχέδια είναι εμπνευσμένα από την πλούσια αγωνιστική ιστορία της Porsche, αποτελούν φρέσκες ερμηνείες και όχι απλές αντιγραφές.

Η 911 GT3 R rennsport βασίζεται θεμελιωδώς στο σημερινό αγωνιστικό αυτοκίνητο GT3 της Porsche. Ωστόσο, ξεπερνά τις αυστηρές απαιτήσεις των ομολογιών του μηχανοκίνητου αθλητισμού ή τους περιορισμούς του “Balance of Performance” (BoP). Ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ 4,2 λίτρων της 911 GT3 R μπορεί να περιστρέφεται μέχρι τις 9.400 σ.α.λ. και επιτυγχάνει μέγιστη ισχύ έως και 620 PS. Η μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς, συμπεριλαμβανομένου του διαδοχικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων με σταθερό πλέγμα, έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό από την 911 GT3 R. Το αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης προσφέρει αυθεντικό ήχο κινητήρα, ενώ διατίθενται δύο πιο αθόρυβες εκδόσεις για πίστες με περιορισμούς θορύβου.

Το πλαίσιο παραμένει σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπο με το αγωνιστικό αυτοκίνητο GT3. Η 911 GT3 R rennsport διατίθεται με μια συγκεκριμένη βασική ρύθμιση, με δυνατότητα περαιτέρω προσαρμογής με τη χρήση ελαστικών. Η Michelin προσφέρει αποκλειστικά αγωνιστικά ελαστικά για τους πελάτες της GT3 R rennsport, τα οποία παρέχουν βελτιωμένη προθέρμανση και οδηγική συμπεριφορά. Το νέο ρεζερβουάρ ασφαλείας FT3.5 έχει χωρητικότητα 117 λίτρων και είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Το στοχευμένο βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.240 κιλά, που μεταφράζεται σε αναλογία βάρους προς ισχύ 2,0 kg/PS.