Die Bewegung auf der Straße leben

Alfa Romeo: 30. August: Wiederbelebung der Ikone 33 Stradale - Was der Fünfjahresplan der Industrie bringt

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επερχόμενο supercar της Alfa θα ονομάζεται 33, θα είναι περιορισμένο σε 33 αντίτυπα και θα έχει τελική ταχύτητα 333 km/h

Η Alfa Romeo έχει ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο, περιορισμένης έκδοσης supercar τον Αύγουστο και τώρα, οι φήμες υποστηρίζουν ότι το όνομα έχει υπογραφεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, το αυτοκίνητο θα ονομάζεται 33.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Alfa Romeo αποκάλυψε ότι θα παρουσιάσει το supercar στις 30 Αυγούστου, το ίδιο Σαββατοκύριακο με το ιταλικό Grand Prix στη Monza. Ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Jean-Philippe Imparato, υπονόησε τότε ότι το αυτοκίνητο θα αντλήσει έμπνευση από το παρελθόν της, συμπεριλαμβανομένης της θρυλικής 33 Stradale του 1967.

Πράγματι, αυτό αναφέρεται ως ένα από τα προϊόντα στα οποία παραπέμπει η υποτιθέμενη νέα ονομασία του αυτοκινήτου, 33. Το Autocar, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές της Alfa Romeo, αναφέρει ότι το όνομα θα είναι επίσης εμπνευσμένο από τον αριθμό των παραγομένων αντιτύπων, ο οποίος θα είναι περιορισμένος σε μόλις 33.

Οι πληροφορίες θέλουν το μιλανέζικο Supercar να μοιράζεται το πλαίσιο της Maserati MC20 και να παίρνει κίνηση από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, απόδοσης περίπου 800 ίππων. Ως βάση πιθανόν θα έχει τον γνωστό V6 των 2,9 λίτρων που χρησιμοποιείται στην Giulia Quadrifoglio. 

Ένα “όνειρο που έγινε πραγματικότητα” για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alfa Romeo, υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο είναι “εμπνευσμένο από μια τολμηρή ομάδα που ήθελε να πετύχει κάτι μοναδικό”. Δεδομένης της μικρής παραγωγής του, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Imparato πιστεύει ότι θα ξεπουληθεί πριν καν αποκαλυφθεί στα τέλη του καλοκαιριού.

Δεν είναι ακόμη γνωστό ποια ακριβώς μορφή θα έχει η 33, αλλά θα ” συμβάλλει στο DNA” της μάρκας, δήλωσε ο Imparato, υπονοώντας έναν σχεδιασμό εμπνευσμένο από την κληρονομιά.

“Δουλεύουμε πάνω σε κάτι που θα μπορούσα να βάλω στην άκρη την 8C στο μουσείο του Arese, όντας περήφανος για τη συμβολή μας στην ιστορία της Alfa Romeo. Αυτό είναι που θέλουμε”.

“Για να πάρεις αυτού του είδους την απόφαση το 2022 σε μια ομάδα όπως η Stellantis, όλοι θεωρούν ότι είσαι τελείως τρελός”, πρόσθεσε ο Imparato, επιβεβαιώνοντας ότι το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αντί για ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Ο Imparato δήλωσε επίσης ότι η 33 δεν θα είναι απλώς ένα αυτοκίνητο για πίστα, αλλά ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να οδηγείται καθημερινά, παρά την ακριβή τιμή και τη θέση του. “Θα μπορούσε να είναι εικονική, σούπερ σέξι και αναγνωρίσιμη ως Alfa Romeo με την πρώτη ματιά”.

Πρόσθεσε ότι είναι παράλληλο με τη βασική γκάμα της Alfa Romeo. Αυτή έχει υπογραφεί μέχρι το 2027 μετά την επιστροφή της Alfa Romeo στο μαύρο το 2021 και το πρώτο εξάμηνο του 2022. Ένα μοντέλο θα λανσάρεται κάθε χρόνο.

Από εκεί και πέρα, η Alfa Romeo έχει παρουσιάσει ένα σχέδιο προϊόντων στη Stellantis μέχρι το 2030, και κάθε έτος επιτυχίας μέχρι τότε θα επιτρέπει την υπογραφή ενός επόμενου μοντέλου.

“Κάθε χρόνο, θα κλειδώνουμε τα επόμενα πέντε χρόνια του προϊοντικού σχεδίου με τη Stellantis”, δήλωσε ο Imparato.

Όταν ρωτήθηκε αν η Alfa Romeo σχεδιάζει SUV μεγαλύτερα και μικρότερα από την Tonale, ο Imparato απάντησε “ναι και ναι”. Εννοείται ότι το μικρότερο SUV θα έρθει το επόμενο έτος, ως ηλεκτρικό αδελφό αυτοκίνητο του νέου Jeep Avenger, αν και σημαντικά ανασχεδιασμένο με πολύ διαφορετικές δυνατότητες.

Το μεγαλύτερο SUV εννοείται ότι θα είναι ο αντικαταστάτης της Stelvio (αν και θα μπορούσε να κρατήσει αυτό το όνομα), επίσης ηλεκτρικό και θα αναμένεται γύρω στο 2026.

Μεταξύ αυτών των δύο θα παρεμβληθεί ο αντικαταστάτης της Giulia το 2025, ο οποίος θα είναι το πρώτο μοντέλο της Stellantis που θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική EV επόμενης γενιάς του ομίλου.

“Διαθέτει 5G και τεχνολογία νέας εποχής που θα φέρει στην αγορά κάτι ξεχωριστό”, δήλωσε ο Imparato σχετικά με αυτή τη νέα πλατφόρμα, η οποία θα φέρει επίσης μια εξαιρετικά προηγμένη νέα σουίτα λογισμικού και δυνατοτήτων στο Stellantis. Η Giulia θα κυκλοφορήσει επίσης με μια έκδοση Quadrifoglio 1000hp, επιβεβαίωσε.

Πέρα από αυτά τα μοντέλα, ο Imparato άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν στο τραπέζι πολλές επιλογές και αμαξώματα, όπως roadster, sedan και hatchback.

“‘Ο σχεδιασμός των EV, μου ανοίγει τόσες πολλές ευκαιρίες για κορυφαίες κατασκευές από άποψη σχεδιασμού”, δήλωσε ο Imparato, αναφερόμενος στο πώς μπορούν να κατασκευαστούν εντελώς διαφορετικά αμαξώματα πάνω σε κοινές αρχιτεκτονικές EV τύπου skateboard.

“Ο καλύτερος τρόπος ανάπτυξης EV είναι για ένα Duetto, ο ήχος της σιωπής”, είπε σε μια περαιτέρω νύξη για τα σχέδια μιας αναγεννημένης Spider, κάτι που είχε δηλώσει στο Autocar ότι επιθυμεί.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού Alejandro Mesonero-Romanos δήλωσε πρόσφατα στο Autocar ότι ένας αντικαταστάτης του κουπέ GTV – εμπνευσμένος από το “Il Mostro”, την SZ – θα μπορούσε επίσης να εξεταστεί για κυκλοφορία το 2026 ή το 2027, εάν η τύχη της Alfa Romeo συνεχίσει να βελτιώνεται.

“Είναι μια βίαιη σχεδίαση, αλλά τόσο ιδιαίτερη, εντυπωσιακή – και πρέπει να την μιμηθούμε αν μπορούμε”, είπε.

Μετά το 2025, όλα τα βασικά μοντέλα της Alfa Romeo θα είναι ηλεκτρικά και όλα τα μοντέλα που θα πουλάει μέχρι το 2027 θα είναι ηλεκτροκίνητα. Αυτό υποδήλωνε ότι η Tonale θα είναι η τελευταία Alfa Romeo που θα λανσαριστεί με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

“Η Alfa θα μεταβεί από το στόχο των μηδενικών [ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων] στο στόχο των μηδενικών [εκπομπών] με τον ταχύτερο τρόπο”, δήλωσε ο Imparato.


Ο ίδιος χαιρέτισε τη μετάβαση γενικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δήλωσε ότι δεν υπάρχει “κανένα σχέδιο Β” για την Alfa εκτός από αυτό που έχει αναπτύξει.

“Σε θέματα νομοθεσίας, υπερθέρμανσης του πλανήτη και του παγκόσμιου οικοσυστήματος, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση”, δήλωσε ο Imparato. “Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να είμαστε μέρος του παιχνιδιού”.