Η πλήρως hybrid έκδοση του δημοφιλούς Clio διαθέτει ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, με τεχνολογία από την F1, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής που πιέζουν για χαμηλούς ρύπους και οικονομία! Το Renault Clio E-Tech Hybrid σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, πετυχαίνει τους στόχους αυτούς σε συνάρτηση με υψηλή απόδοση του κινητήρα! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του θα αποκαλύψει τις αρετές του μοντέλου!
Treffen Sie
Die Renault Clio συστήθηκε στο κοινό το 1990 ως αντικαταστάτης του εμβληματικού Renault 5! Από τότε μεσολάβησαν 5 γενιές με την τελευταία να διανύει το μέσο της ζωής της, με το καθιερωμένο Facelift να έχει παρουσιαστεί και να αναμένεται στην χώρα μας τον Σεπτέμβριο! Το όνομα του προέρχεται από την ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα απο την Μούσα Κλειώ, την προστάτιδα της ιστορίας και της πιστότητας του αρχικού λόγου!
Externes Design
Η σιλουέτα του Renault Clio αποτυπώνει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και μοντέρνα σχήματα του B-Segment!
Το μπροστινό μέρος μένει πιστό στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault, στο οποίο διακρίνεται η ευκρινής τραπεζοειδής μάσκα με τις επινικελωμένες λεπτομέρειες. Κεντρικά στολίζεται από το διαμάντι της γαλλικής φίρμας και πλαισιώνεται από τους όμορφους Led προβολείς σε σχήμα δείκτη χεριού!
Καμπύλες γραμμές και μυώδεις επιφάνειες σχηματίζουν ένα κομψό προφίλ, με σαφή σπορ προσανατολισμό! Οι πίσω πόρτες με τις κρυφές λαβές στο πάνω μέρος, δίνουν την αίσθηση τρίθυρου αμαξώματος, ενισχύοντας τον δυναμισμό δίνοντας μια πιο νεανική όψη! Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, το νίκελ πλαίσιο χαμηλά στο αμάξωμα, στο οποίο αναγράφεται το όνομα «Clio»!
Το πίσω μέρος αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την αισθητική των Hatchback. Η οροφή σταματάει σε μια κομψή αεροτομή και στη συνέχεια η σχεδίαση ολοκληρώνεται εντελώς κάθετα, σχηματίζοντας ένα κοφτό πρακτικό αμάξωμα με σπορτίφ στοιχεία! Τα στενά ορθογώνια φωτιστικά σώματα με γραφικά LED κοσμούν την πέμπτη πόρτα.
Intern
Η εικόνα της καμπίνας διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault, με πιο καθαρές και λιτές γραμμές, προκειμένου να ξεχωρίζει για το φινίρισμα την συναρμογή και την ποιότητα κατασκευής!
Ευχάριστη έκπληξη ήταν πως συνολικά έχουν επιλέξει μαλακά και αφρώδη υλικά, ανεβάζοντας την αίσθηση της διακριτικής πολυτελείας!
Κεντρικά στο ταμπλό, δεσπόζει το συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay σύστημα πολυμέσων Multi-Sense, με την οθόνη αφής 9,3 ιντσών, που εκτός από τον έλεγχο των πολυμέσων, τροφοδοτεί με πληροφορίες τον οδηγό, όπως για παράδειγμα την ροή της ενέργειας. Το ταμπλό χωρίζεται σε δυο μέρη, με μια διακριτική πορτοκαλί γραμμή κατά μήκος των αεραγωγών, δίνοντας μια σπορτίφ νότα!
Πλήρως ψηφιοποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων σε έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών που βρίσκεται πίσω από το μίνιμαλ τιμόνι. Η εικόνα ολοκληρώνεται με το κλασικό χειρόφρενο και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων E-Tech, σε πορτοκαλί φινίρισμα !
Εργονομικά, ο οδηγός έχει όλους τους διακόπτες στην διάθεση του στα κατάλληλα σημεία, προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Οι θήκες για τα ποτήρια ανάμεσα στα δύο καθίσματα, βρίσκονται σε ιδανική θέση, χαμηλά και σε απόσταση μεταξύ τους, ώστε να μην ακουμπάνε, ούτε να ενοχλούν τον οδηγό κατά την οδήγηση!
Έκπληξη προκαλεί η απουσία του κλασικού υποβραχιόνιου, ωστόσο αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη άνεση για τους μπροστινούς επιβάτες!
Τα καθίσματα παρέχουν άψογη οσφυϊκή στήριξη του σώματος των επιβατών και ιδίως για τους μπροστινούς επιβάτες.
Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 301 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 979 lt!
Fahrgestell
Το Renault Clio E-Tech Hybrid φιλοξενεί κάτω από το καπό ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, 1.6 με απόδοση 95 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.200 και δύο ηλεκτροκινητήρες με τον βασικό να αποδίδει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος έχει τον ρόλο γεννήτριας, όντας τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator), λειτουργεί σε τάση 230V, αποδίδει 20 ίππους με 50 Nm ροπής. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh. Το σύστημα E-Tech συνδυάζεται με ένα αποδοτικό και προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων, χωρίς συμπλέκτη, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς με 15 διαφορετικούς τρόπους μετάδοσης, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην απόδοση και την οικονομία!
Unterwegs
Το παραπάνω υβριδικό σύστημα E-Tech, καθιστά το Clio της δοκιμής μας την πιο ισχυρή έκδοση του super mini της Renault! Ας το δούμε σε κάθε δυνατή συνθήκη, για να γνωρίσουμε τον ιδιαίτερο οδηγικό χαρακτήρα του!
In der Stadt το υβριδικό σύστημα E-Tech ξεδιπλώνει όλα τα πλεονέκτημα του, προσδίδοντας στο Renault Clio το συγκριτικό πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης και κατ’ επέκταση της οικονομίας! Στον αστικό ιστό και κυρίως στις χαμηλές ταχύτητες, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, χάρη στην δυνατότητα της Γρηγόρης αυτοφόρτισης, που επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας με την βοήθεια, ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και αποθήκευσης της στην μπαταρία! Σύμφωνα με τη Renault η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στον αστικό ιστό αγγίζει το 80%. Επιπλέον, το Renault Clio E-Tech είναι ιδιαίτερα φιλικό για καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον, όντας ευέλικτο με ικανοποιητική ορατότητα και ευκολοδήγητο!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum πάλι πρωταγωνιστεί η υβριδική τεχνολογία E-Tech. Τα μέρη του συνόλου συνεργάζονται αρμονικά και συνδυάζονται, παρέχοντας την μέγιστη απαιτούμενη ισχύ, με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση! Η υψηλή ροπή είναι ο καλύτερος σύμμαχος για άνετη οδήγηση σε ορεινό δίκτυο με έντονες ανωφέρειες. Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Renault είχαν ως στόχο ένα καλό στήσιμο, που μεταφράζεται σε ικανοποιητική οδηγική ευχαρίστηση! Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, διαθέτοντας εξαιρετικό κράτημα και εμπνέοντας αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό! Η μεσαία ρύθμιση της ανάρτησης συμβάλει στην ισορροπία μεταξύ κρατήματος και άνεσης, καθώς απορροφάει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες! Παράλληλα στρίβει εξαιρετικά χάρη στο πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης με κύκλο στροφής 10.42m, ενώ και στο φρενάρισμα εμπνέει σιγουριά!
Auf der Autobahn το Renault Clio E-Tech αναδεικνύει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ικανοποιητική ηχομόνωση, χαρακτηριστικά τα οποία με την απόδοση της ανάρτησης προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες! Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες! Στις υψηλές στροφές, ωστόσο το βουητό του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1.6 λίτρων μπορεί να γίνει ενοχλητικό εντός της καμπίνας!
Allgemein το Renault Clio E-Tech, διαθέτει προγράμματα οδήγησης μέσω του My Sense με στόχο τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας! Ο διακόπτης ECO εστιάζει στην ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση, απαιτώντας μικρότερη ισχύ και δίνοντας το βασικό ρόλο στον ηλεκτροκινητήρα, ιδανικό για κίνηση στον αστικό ιστό! Η επιλογή EV υπάρχει για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε μικρές αποστάσεις! Η συνολική κατανάλωση τις μέρες της δοκιμής σημείωσε 5,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο άγγιξε τα 6 lt, παραμένοντας εξίσου οικονομικό!
Für wen sie bestimmt ist
Το νεανικό Design του Clio θα εκτιμηθεί από ηλικιακά νέους πελάτες. Από όσους χρειάζονται ένα αυτοκίνητο φιλικό για καθημερινή χρήση, ισχυρό αλλά και για να πετυχαίνει μέγιστη οικονομία! Επίσης, και στο μέρος του καταναλωτικού κοινού, που επιθυμεί ένα ασφαλές και άνετο Hatchback, χωρίς ο δυνητικός πελάτης να χρειαστεί να ξεπεράσει τον προϋπολογισμό του! Η Renault με το Clio E-Tech κατάφερε να διευρύνει την πελατειακή βάση!
Preis
Για όσους ενδιαφέρονται μπορούν να βρουν στους καταλόγους το Renault Clio E-Tech από 24.740 €, ενώ η έκδοση της δοκιμής Dynamic (Techno) κοστίζει 26.930 €. Ενδεχομένως με την έλευση του ανανεωμένου Clio E-Tech το Σεπτέμβρη, η Renault να ανακοινώσει νέες προσφορές!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
Schrägheck |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
4.3 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
98 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Maximale Geschwindigkeit |
186 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6 |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
9.5 κιλά/Hp, 104.8 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
9.3 κιλά/Nm, 107.8 Nm/τόνος |
MOTOREN GESAMT |
|
BATTERIE |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
1.2 kWh |
ELEKTROMOTOR |
|
Strom |
49 HP |
Drehmoment |
205 Nm |
VERBRENNUNGSMOTOR |
|
Strom |
95 Hp |
Nenndrehmoment des Motors |
144 Nm @ 3200 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
H4M 632 |
Motorgehäuse |
1598 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
4 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Multi-Point-Spritzen |
Kapazität des Motoröls |
4.5 l |
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ |
|
Strom |
140 Hp |
Drehmoment |
205 Nm |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1336 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
301 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
979 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
39 l |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4050 mm |
Breite |
1798 mm |
Höhe |
1440 mm |
Radstand |
2583 mm |
Stütze vorne |
830 mm |
Rückenstütze |
637 mm |
Entfernung vom Boden |
120 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.42 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Multi-Mode E-TECH |
Vordere Federung |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Hintere Federung |
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια , Ελαστικός δόκος |
Vordere Bremsen |
Belüftete Tabletts |
Hintere Bremsen |
Τάμπουρα |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
185/65 R15 88H ή 195/55 R16 87H ή 205/45 R17 88H |
Fotogalerie