Die Bewegung auf der Straße leben

Opel Astra Plug-in-Hybrid 180 PS e-EAT8 GS Line fahren: elektrifizierte Leistung  

Das wiederaufladbare Hybridsystem liefert insgesamt 180 PS und 360 Nm Drehmoment und bringt die Straße zum Kochen!

Welche Note geben Sie ihm?9 Bewertungen
7
7.1

Το Opel Astra, στην έκτη του γενιά πιο σύγχρονο από ποτέ, διατίθεται και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, ακολουθώντας τα σημεία των καιρών. Αφού πήραμε μια πρώτη γεύση πριν μερικές εβδομάδες με το βενζινοκίνητο Astra των 130 ίππων, ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε και την «οικολογική»  έκδοση, Plug in Hybrid e-EAT8 GS Line με τους 180 ίππους! 

Treffen Sie 

Πρόκειται για την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση της έκτης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της Opel, που βασίζεται στο νέο πλαίσιο EMP της PSA και πετυχαίνει πολύ μικρή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων,  εναρμονισμένη με τα νέα αυστηρά πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης! 

Externes Design 

Διαθέτοντας μία σπορτίβ και δυναμική σιλουέτα ακολουθεί το νέο Family Look της εταιρείας, στο οποίο στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει το “Opel Vizor”, ενώ στο πλαϊνό μέρος διαθέτει έντονες γραμμές και ακμές, καταλήγοντας σε ένα σχεδόν κάθετο πίσω μέρος! Ωστόσο, οι επιρροές από μοντέλα της Opel της δεκαετίας του 70 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς!  

Ειδικότερα, για το αυτοκίνητο της δοκιμής, το κόκκινο χρώμα, η μαύρη οροφή του αυτοκινήτου και οι ζάντες αλουμινίου… με τις κόκκινες λεπτομέρειες, ενισχύουν την δυναμική εικόνα!   

 

Intern 

Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι το κύριο χαρακτηριστικό της καμπίνας. Όμως, σε αντίθεση με την έκδοση Ultimate, που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και την άνεση, η GS Line είναι περισσότερο σπορτίβ και οδηγοκεντρική!

Οι σκούρες επενδύσεις σε συνδυασμό με λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος έχουν την τιμητική τους! Το πλέον γνωστό “Pure Panel” διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από τιμόνι και ενσωματώνει την οθόνη των 10 ιντσών του συμβατού με Apple Airplay και Android Auto συστήματος Multimedia. Επιπλέον διαθέτει την λειτουργία ροής της ηλεκτρικής ενέργειας και της ανάκτησης, καθώς και τα επίπεδα φόρτισης! 

Τα ημιμπάκετ καθίσματα με την ένδειξη GS στο προσκέφαλο αγκαλιάζουν το σώμα των επιβατών, παρέχοντας άψογη στήριξη, είναι επίσης τεχνολογίας Ergonomic Active, όπως και στην έκδοση Ultimate. 

Ο χώρος αποσκευών εξαιτίας της μπαταρίας μειώνεται στα 352 λίτρα, έναντι των 422 των συμβατικών εκδόσεων, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1268 λίτρα! 

Fahrgestell 

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του αυτοκινήτου φυσικά, το συναντάμε κάτω από το καπό. Πρόκειται για το αποδοτικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον τετρακύλινδρο 1.6 PureTechvon 150 ίππων/6.000 σ.α.λ. μέγιστης ροπής 250 Nm/1.750 σ.α.λ. σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα (σύγχρονο, μόνιμου μαγνήτη) μέγιστης ισχύος 110 ίππων και μέγιστης ροπής 320 Nm. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τού συστήματος φτάνει τους 180 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 360 Nm.

Unterwegs 

Τα παραπάνω στοιχεία προμηνύουν επιδόσεις και δύναμη! Ας επιβεβαιώσουμε σε πραγματικές συνθήκες, τις προσδοκίες που δημιουργεί! 

In der Stadt έχοντας το πλεονέκτημα της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, πετυχαίνει μηδενικές καταναλώσεις εντός του αστικού ιστού. Η μπαταρία των 12,4 kWh του δίνει αυτονομία 38 χιλιομέτρων, εύρος αρκετό για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες του μέσου οδηγού εντός της πόλης. Βέβαια, υπάρχει η επιλογή της υβριδικής ή της σπορ επιλογής κίνησης, ανάλογα με την διάθεση του οδηγού, που δίνει το προνόμιο χρήσης και των 180 ίππων, χάρη στη λειτουργία και των δυο κινητήρων μαζί! 

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum είναι ευχάριστο με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά χάρη στο άμεσο και σαφές σύστημα διεύθυνσης και τη σφιχτή ανάρτηση. Σταθερό, σαν να πατάει σε ράγες στις απότομες στροφές, ενώ παρά το αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας, τα φρένα ανταποκρίνονται σε πολύ καλό βαθμό. Τα 360 Nm ροπής του χαρίζουν το απαραίτητο νεύρο, ακόμα και στις απότομες ανηφόρες του ορεινού ελληνικού δικτύου! 

Auf der Autobahn με πλεονέκτημα το νέο στιβαρό πλαίσιο EMP2 της Stellantis, παρέχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλό επίπεδο ηχομόνωσης ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες! Σταθερό και άνετο, ένα αυτοκίνητο ιδανικό για ταξίδια!  

Allgemein το αυτοκίνητο διαθέτει τρεις λειτουργίες οδήγησης. Ηλεκτρική, υβριδική και σπορ. Η πρώτη επιλογή είναι ιδανική για την πόλη! Με την υβριδική οδήγηση, το αυτοκίνητο λειτουργεί ως ένα τυπικό πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο και με την επιλογή sport, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και τους 180 ίππους του υβριδικού συστήματος, υποσχόμενο «καυτές» επιδόσεις! Είναι το προφίλ οδήγησης που ταιριάζει περισσότερο στο Astra PHEV, επιταχύνοντας αστραπιαία και προσδίδοντας μια αίσθηση ικανοποίησης.

Επιπροσθέτως με την επιλογή Sport σε συνδυασμό με το πλήκτρο (B), πετυχαίνει μέσω του φρεναρίσματος την καλύτερη ανάκτηση ενέργειας που αποθηκεύεται στην μπαταρία! Ως υβριδικό η κατανάλωση κυμαίνεται από 1.1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα έως 3,0 λίτρα το μέγιστο, ενώ με την επιλογή Sport, ακόμα και με οδήγηση στα όρια, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 6,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!

Für wen sie bestimmt ist 

Το Opel Astra PHEV είναι ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους με ανησυχίες που λατρεύουν την γρήγορη ή νευρική οδήγηση, αλλά και για όσους έχουν ενστερνιστεί την ιδέα της ηλεκτροκίνησης, αλλά χρειάζονται σημαντική αυτονομία για να κάνουν ταξίδια! 

Preis 

Η τιμή του Opel Astra PHEV ξεκινάει από τις 43.500 ευρώ στη έκδοση «Edition», η αμέσως επόμενη έκδοση «Elegance» από 45.500 ευρώ, ενώ η έκδοση GS Line της δοκιμής μας ξεκινάει από τα 46.500 ευρώ! 

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse 
Schrägheck 
Sitze
5
Türen
5
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN 
 
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)
1-1.1 l/100 km
CO2-Emissionen (WLTP)
22-26 g/km
Kraftstofftyp
Benzin/Strom
Beschleunigung 0 - 100 km/h
7.6 δευτ
Maximale Geschwindigkeit
225 km/h
Abgasspezifikationen
Euro 6d
Verhältnis Gewicht/Leistung
8.9 κιλά/Hp, 112.3 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
4.5 κιλά/Nm, 224.6 Nm/τόνος
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
 
BATTERIE
 
Brutto-Batteriekapazität
12,4 kWh
Batterietechnik
Lithium-Ionen (Li-Ion)
Elektrische Reichweite (WLTP)
66-73 km
Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP)
14.2-15.1 κιλοβατώρα/100 χλμ
Höchstgeschwindigkeit (nur elektrisch)
135 km/h
ELEKTROMOTOR
 
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα
110 PS bei 2500 U/min.
Ηλεκτρικό μοτέρ – ροπή
320 Nm @ 500-2500 σ.α.λ.
Anordnung der Motoren
Ηλεκτροκινητήρας, ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης
MOTOR ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
 
Strom
150 PS bei 6000 U/min.
Leistung pro Liter Hubraum
93.9 Hp/l
Nenndrehmoment des Motors
250 Nm @ 1750 U/min
Anordnung der Motoren
Vorwärts, quer
Motormodell/Code
F16XHR
Motorgehäuse
1598 cm3
Anzahl von Zylindern
4
Konfiguration des Motors
In Serie
Anzahl der Ventile pro Zylinder
4
Kraftstoffeinspritzsystem
Direktes Sprühen
Motorabsaugung
Στροβιλοσυμπιεστής
Kapazität des Motoröls
4.25 l
Συστήματα κινητήρα
Start & Stop Σύστημα
Gesamtleistung des Systems
180 Hp
Συνολική ροπή συστήματος
360 Nm
GRÖSSE UND GEWICHT 
 
Gewicht
1603 κιλά
Maximale Nutzlast
547 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
352 l
Maximales Volumen des Gepäckraums
1268 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks
42 l
Maximale Belastung
75 kg
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
1450 kg
Maximale Stützlast
70 κιλά
ABMESSUNGEN
 
Länge
4374 mm
Breite
1860 mm
Höhe
1442-1472 mm
Radstand
2675 mm
Vorwärtsspur
1551-1559 mm
Zurück Spur
1546-1554 mm
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)
10.51 m
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
Bewegung auf den Vorderrädern
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes
8 Gänge, Automatikgetriebe
Vordere Bremsen
Belüftete Tabletts
Hintere Bremsen
Scheiben
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Υδραυλικό τιμόνι
Elektrisches Lenkrad
Räder
225/45 R17 94V ή 225/40 R18 92V

 

Fotogalerie 

Schlussfolgerung
Οι 180 ίπποι και τα 360 Nm ροπής του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος δίνουν το απαραίτητο νεύρο στο Opel Astra, χαρίζοντας του δυνατές επιδόσεις σε συνδυασμό με πολύ μικρή κατανάλωση! Ωστόσο, ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να κάνει πολλά χιλιόμετρα προκειμένου το αυτοκίνητο να αποσβέσει την σχεδόν διπλάσια αξία από τις συμβατικές εκδόσεις!  
Interieur & Zweckmäßigkeit
6.5
Laufende Ausgaben
7.7
Verhalten und Leistung im Straßenverkehr
7.5
Sicherheit
7.1
Spaßfaktor
6.8
Welche Note geben Sie ihm?9 Bewertungen
7
SYN
Externes Design
Leistung
Κατανάλωση
Rollende Qualität
PLEEN
Μικρή ηλεκτρική αυτονομία
Τιμή πώλησης
7.1