Το SUV μεγέθους Tiguan θα χρησιμοποιεί μια ανάπτυξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα επιτρέψει μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης και μεγαλύτερο εύρος αυτονομίας
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 460 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιό της στο Βόλφσμπουργκ για να προσθέσει την παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού compact hatchback ID3 και ενός νέου ηλεκτρικού SUV μεγέθους Tiguan.
Το SUV θα χρησιμοποιήσει μια εξελιγμένη έκδοση της ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB της αυτοκινητοβιομηχανίας που ονομάζεται MEB+, η οποία θα επιτρέψει μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης και δυνατότητες να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας VW, Thomas Schaefer.
Το SUV θα συμπληρώσει τα υπάρχοντα ηλεκτρικά SUV ID4 και ID5 της VW, αποκάλυψε ο Schaefer.
Θα χρησιμοποιεί το εξαιρετικά τυποποιημένο ενοποιημένο στοιχείο της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα παράγεται στο εργοστάσιο κυψελών της VW στο Salzgitter από το 2025.
Η VW δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του νέου SUV. Η πλατφόρμα MEB+ του θα επιτρέψει αυτονομίες έως και 700 km και θα βελτιώσει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης, με δυνατές ταχύτητες 175–200 kW, δήλωσε η VW.
Για να βελτιώσει τη χρήση της χωρητικότητας στο εργοστάσιο του Wolfsburg, η VW θα προσθέσει επίσης μέρος του ID3 στο εμβληματικό εργοστάσιο. Η μερική παραγωγή του ID3 θα ξεκινήσει το επόμενο έτος, με την πλήρη παραγωγή να προγραμματίζεται από το 2024. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στο Zwickau στη Γερμανία.
Το εργοστάσιο του Wolfsburg απασχολεί περίπου 60.000 εργαζόμενους που κατασκευάζουν μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των Golf, Tiguan και Touran.
Η παραγωγή από το εμβληματικό εργοστάσιο βρίσκεται σε πτωτική πορεία από το 2015, όταν παρήγαγε περίπου 800.000 οχήματα, μειώνοντας την δραστικά από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού σε κάτω από 400.000 ετησίως.
Η VW επιβεβαίωσε ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει να κατασκευάσει μια ηλεκτρική ναυαρχίδα με προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης στο πλαίσιο του έργου Trinity που βασίζεται στην πλατφόρμα λογισμικού SSP που βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αποφασίσει μέχρι τον Φεβρουάριο εάν θα παράγει αυτοκίνητα Trinity στο εργοστάσιο του Wolfsburg ή αν θα κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο για το μοντέλο.