Die Bewegung auf der Straße leben

Das aufregende Erlebnis am Steuer des Dino 206 GTS

Οι νότες του 6κύλινδρου κινητήρα του αυτοκινήτου από το Μαρανέλο είναι μια πραγματική απόλαυση!

Η Dino 206 GT του 1967 είναι μια Ferrari χωρίς το «εμβληματικό άλογο», αλλά με το DNA της, ανόθευτο. Μαζί με την 246 είναι, από στυλιστικής άποψης, ένα από τα πιο συναρπαστικά μοντέλα όλων των εποχών του οίκου Maranello. Το μοντέλο πήρε σχήμα για να διευρύνει την πελατειακή βάση, με διαφορετική ρύθμιση και με μοτέρ μικρότερης χωρητικότητας. Αυτό παρουσίαζε έναν ορισμένο βαθμό κινδύνου όσον αφορά την εικόνα. Γι’ αυτό ο Enzo Ferrari αποφάσισε να χρησιμοποιήσει διαφορετικό έμβλημα.

Σήμερα μπορούμε να απολαύσουμε μια οδηγική εμπειρία πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο, χάρη σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο YouTube από τον Tedward. Οι μηχανικές μελωδίες είναι ονειρικές και διεγείρουν τις αισθήσεις, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται δυστυχώς από την ηλεκτρική μετάβαση. Τα καρέ που προβάλλει το βίντεο είναι μια πραγματική πανάκεια για τους πιο ρομαντικούς θαυμαστές, των οποίων η καρδιά χρειάζεται αυτά τα υγιή συναισθήματα. Αυτά που είναι απαραίτητα για ένα σπορ αυτοκίνητο.

Ένα στολίδι της ιταλικής τέχνης

Το αστέρι Dino 206 GT της λήψης είναι σε σκούρο πράσινο. Όπως λέει ο δημιουργός του βίντεο, αυτό το αυτοκίνητο είναι απίστευτο και σε ανταμείβει στην οδήγηση. Συνολικά κατασκευάστηκαν 152 μονάδες. Κατά τη διαμόρφωση του αμαξώματος, ο Aldo Brovarone σχεδίασε εκπληκτικές γραμμές για τον Pininfarina, που έμειναν στην ιστορία, ως παράδειγμα στυλιστικής κομψότητας. Στον Scaglietti δόθηκε το καθήκον να ντύσει υλικά το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο. Το αποτέλεσμα; Ένα τετράτροχο είδωλο, χωρίς το «αλογάκι» αλλά με τη γενετική παρακαταθήκη της Ferrari.

Στο όνομα υπάρχει ένα αφιέρωμα στον γιο του Enzo Ferrari, που χάθηκε πρόωρα από τη ζωή από μια σοβαρή ασθένεια. Ο αριθμητικός κωδικός των αρχικών δείχνει τον κυβισμό των 2.0 λίτρων και το 6κύλινδρο σχίσιμο του κινητήρα του. Το τελευταίο, που βρίσκεται στην κεντρική πίσω θέση και τροφοδοτείται από τρία καρμπυρατέρ Weber 40 DCN F / 1. Η μέγιστη ισχύς είναι 180 ίπποι στις 8000 rpm: πραγματικά δεν είναι κακό για μια καρδιά 1987 κυβικών εκατοστών.

Το καθαρό βάρος μόλις 900 κιλών διευκολύνει το έργο του, δίνοντας μια καλή απόδοση ζωντάνιας. Το σπριντ από τα 0 στα 1000 μέτρα διαρκεί 27 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 235 km/h. Αυτό που δεν προδίδουν τα στοιχεία είναι η αίσθηση της οδικής του συμπεριφοράς και η απόλαυση που νιώθει κανείς πίσω από το τιμόνι του μοντέλου.

Dino 206 GT: Αγνή ομορφιά

Όπως αναφέραμε σε άλλη περίπτωση, αυτό το εντυπωσιακό αυτοκίνητο προσφέρεται για πολλές χρήσεις. Μπορεί να τρέχει γρήγορα, αλλά επιτρέπει και ευχάριστες βόλτες σε στυλ «Dolce Vita» στους πιο διάσημους εμπορικούς δρόμους του πλανήτη ή στις πλατφόρμες των πιο διάσημων διαγωνισμών κομψότητας. Το να ερωτεύεσαι τις μορφές του είναι ένα αυθόρμητο, σχεδόν προφανές γεγονός.

Εδώ η ομορφιά είναι αναμφισβήτητη και εκφράζεται με μεταδοτικό τρόπο. Η αισθησιακή και καθοριστική ροή των όγκων, σε τέλεια αναλογία μεταξύ τους, είναι απόλαυση για τα μάτια και το πνεύμα των παρατηρητών. Δεν υπάρχει ούτε μια σπιθαμή στη Dino 206 GT, η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως ένα δυναμικό γλυπτό, που να μην αξίζει να βρίσκεται σε γκαλερί. Η εμφάνισή της είναι τόσο χαρισματική και επιτυχημένη που έχει μπει στη συλλογική φαντασία. Όλοι την αγαπούν.

Αυτό το έργο τέχνης από τον οίκο Maranello ενέπνευσε το στυλ και την αρχιτεκτονική των Ferrari που κυκλοφόρησαν αργότερα. Πείτε το μικρό, αν θέλετε, αλλά μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μεγάλης ιστορικής σημασίας για την οδική παραγωγή του Μαρανέλο. Ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, προορισμένο για την αιωνιότητα. Σήμερα οι τιμές του είναι εντυπωσιακές στη συλλεκτική αγορά. Αυτό είναι επίσης ένδειξη της εγγενούς, ιστορικής και πολιτιστικής της αξίας.