Die Bewegung auf der Straße leben

Stinger GT ist schneller als von KIA erwartet

Το πρώτο, ουσιαστικά, σπορ μοντέλο της ΚΙΑ, το Stinger GTist τόσο καλό, που ξεπερνά ακόμα και τις προσδοκίες των ίδιων των μηχανικών που το έφτιαξαν. Το Hinterradantrieb, τετράθυρο κορεάτικο τέρας mit dem twin turbo V6 3,3 λίτρων was zu folgenden Ergebnissen führt 365 Pferdestärken, θα έκανε, σύμφωνα με την ΚΙΑ, το σπρίντ των 0-100 χ.α.ω. σε 5,1 δευτερόλεπτα. Η πραγματικότητα όμως, είναι διαφορετική.

Γιατί, όπως διαπιστώνει στις επίσημες, πια, μετρήσεις της, η ΚΙΑ, η πισωκίνητη έκδοση του Stinger GT κάνει το σπριντ σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα. Έτσι, είναι στο κλαμπ των “ισχυρών” και επισήμως, μόλις πιο αργό κατά 0,2 δευτερόλεπτα από τις Mercedes AMG C43 und Audi S5

Το μοντέλο της ΚΙΑ, βέβαια, έχει έναν άλλο άσσο κρυμμένο στο μανίκι, πέρα από τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά που οι Κορεάτες υπόσχονται ότι θα είναι κορυφαία. Ότι στις αγορές που θα διατίθεται (δυστυχώς μία από αυτές δεν θα είναι η ελληνική), θα κοστίζει πολύ φθηνότερα από τους ανταγωνιστές του. Για παράδειγμα στις USA, θα κινείται στο ψυχολογικό όριο των 50.000 δολαρίων. Εδώ, βέβαια, θα το “σκότωναν” οι παράλογοι φόροι.