Er brauchte nicht einmal
Man muss schon ein erfahrener Wissenschaftler sein, um zu erkennen, dass die Hunderte
Todesfälle durch Verkehrsunfälle Unfälle waren - zu einem großen Teil - auf die sehr
Bösewichte (höflicher Ausdruck) national und provinziell (Karren-)Straßen. Ja, diese Straßen, die kriminell
in den Verkehr gebracht wurden und das gleiche strafrechtlich empfangen von Menschen
dass wir vielleicht auf dem Schemel gesessen zu habenSo viele Jahre, so viele Tote und so viele Verletzte später. Aber etwas
dies war nicht der Fall und das Blut floss in Strömen. "Übertrieben Geschwindigkeit“,
würden wir danach sagen. "Achtlos Führer". Und manchmal, oder viele Male, stimmte das auch. Aber es war immer auf diese Weise;
Η bittere Wahrheit
ist das Nein. Unter Ende 2017, abgelaufen in Ultimatum die die EU (zu Recht) eingeführt hat.
unter ein Staat, der es liebte, seine Bürger verkrüppelt zu sehen (Sie sehen uns nicht als Bürger, sondern als Steuermaschinen, aber das ist ein Evangelium für einen anderen). Das Ultimatum
hieß es, in irgendeiner Formunter keinen Umständen die Stücke von
Straßen das sollte sind bereits geliefert worden aber es waren immer noch Baustellen,
in den Verkehr gebracht werden würdeansonsten Die Gemeinschaftszuschüsse werden
return. Und dann wurde es das Wunder. Einweihung und Amtseinführung η Ελλάδα
απέκτησε -επιτέλους- σύγχρονους (κατά κοινή παραδοχή) αυτοκινητοδρόμους.
Ταυτόχρονα, όσο
παραδίδονταν αυτοί οι δρόμοι, γινόταν και ένα άλλο “θαύμα”. Αφού δεν
υπήρχαν λακούβες, το οδόστρωμα δεν ήταν σαν να έχει Öle, υπήρχαν διαχωριστικά
στηθαία, δεν υπήρχαν ανάποδες κλίσεις στις στροφές και άλλα τέτοια… ωραία, war rückläufig
δραματικά ο αριθμός των νεκρών από τροχαία δυστυχήματα. Και αυτό, το λένε οι
αριθμοί, επίσημοι, επιστημονικοί φορείς.
Στιγμιότυπο από τροχαίο στην Κρήτη, οι δρόμοι της οποίας είναι μόνο κατ’ ευφημισμόν οδικοί άξονες και, σίγουρα, αποτελούν ντροπή για μια χώρα- μέλος της ΕΕ
Die
Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΕΜΠ, επεξεργαζόμενο τα πρόσφατα δημοσιευμένα
στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, βάσει των οποίων, κατά το 2017 ο αριθμός των νεκρών σε
οδικά ατυχήματα στην Ελλάδα παρουσίασε σημαντική μείωση (10%) σε σύγκριση με το
2016 διαπιστώνει το εξής, όπως μας ενημερώνει η Interamerikanisch, η οποία έχει υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης με τον επιστημονικό φορέα:
Ότι η μείωση diese οφείλεται όχι μόνο στα λιγότερα χιλιόμετρα wegen
οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως στο ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου
έτους δόθηκαν στην κυκλοφορία περισσότερα από 500 χιλιόμετρα νέων ή
αναβαθμισμένων αυτοκινητοδρόμων, που αντικατέστησαν οδικό δίκτυο με υψηλά
ποσοστά θανάσιμων ατυχημάτων.
Είναι χαρακτηριστικό
ότι, κατά την τελευταία δεκαετία, η Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ των χωρών της
Ευρωπαϊκής Ένωσης με την πιο αξιόλογη επίδοση βελτίωσης στην οδική ασφάλεια,
έχοντας καταγράψει μείωση των νεκρών σε οδικά ατυχήματα της τάξεως του 54% και των βαρειά τραυματιών κατά 62%. Ο αριθμός των νεκρών σε οδικά ατυχήματα
ανά εκατομμύριο οχημάτων έχει μειωθεί κατά 59%
από το 2007.
Μπορούν
λοιπόν τα πράγματα να γίνουν καλύτερα, τώρα που έχουμε καλύτερους δρόμους; Η Interamerikanisch, με αφορμή την 11η Πανελλαδική
Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (18-24 Μαρτίου), υπογραμμίζει ότι η μεθοδική και
συντονισμένη προσπάθεια και Zusammenarbeit
φορέων και επιχειρήσεων, δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, μπορεί να αποφέρει
συνδυαστικά πάνω στο τρίπτυχο «εκπαίδευση/συμπεριφορά οδήγησης – τεχνικό
περιβάλλον/δρόμοι – έλεγχος» ένα θετικό αποτέλεσμα στην περαιτέρω μείωση των
θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Ίσως, τώρα, ist
περισσότερο στο χέρι μας το να μη σκοτωθούμε, ή να μη γίνουμε ακούσια
δολοφόνοι…