Die Bewegung auf der Straße leben

Neuer Absatzrekord für Hyundai in Europa

“Ράλι” πωλήσεων κάνει η Hyundai στην Ευρώπη. Όχι τυχαία, η μάρκα η οποία έχει αυξήσει την αξία της τέσσερις φορές από το 2005, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Interbrand, σπάει το ένα ρεκόρ μετά από το άλλο, καθώς κερδίζει συνεχώς σε δημοφιλία ανάμεσα στους Ευρωπαίους. 

Μετά από ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο για την Hyundai Motor στην Ευρώπη, ακολουθεί το 3ο τρίμηνο με ένα ακόμη εντυπωσιακό ρεκόρ. Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Η εταιρεία διέθεσε 425.854 οχήματα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, εκ των οποίων πάνω από 134.000 οχήματα το 3ο τρίμηνο, αναδεικνύοντας το στο καλύτερο 3ο τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη.

Τον Σεπτέμβριο, η Hyundai ξεπέρασε τη γενική τάση της αγοράς, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στο 4,2% – το καλύτερο της αποτέλεσμα. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς ήταν 3,5%, σύμφωνα με τις ετήσιες επιδόσεις της εταιρείας. Το θετικό αποτέλεσμα αντανακλά σε μια ομαλή μετάβαση στη νέα πιστοποίηση WLTP, χωρίς διακοπή διάθεσης των μοντέλων της. Η αύξηση των πωλήσεων στηρίχθηκε σε νέα σημαντικά μοντέλα. Το Hyundai Kona έχει ήδη πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα από την έναρξη της διάθεσής του στα τέλη του 2017 και είναι σήμερα το 5ο μοντέλο της Hyundai με τη μεγαλύτερη επίδοση και αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία για το Kona μετά την πρόσφατη εισαγωγή των νέων diesel και ηλεκτρικών εκδόσεων. Τα i10, i20 και i30 της Hyundai συνεχίζουν να πωλούν αρκετά μεγάλους όγκους. Το νέο Tucson επίσης γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, συνεχίζοντας τη διάκρισή του ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, διαθέτοντας σημαντικές βελτιώσεις στη σχεδίαση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τους κινητήρες. Με τα IONIQ, Kona Electric και NEXO κυψελών καυσίμου, η Hyundai διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Τα μοντέλα αυτά αναμένεται να διατηρήσουν τη θέση της εταιρείας μεταξύ των ηγετών της αυτοκίνησης σε οχήματα χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων.

“Η δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση των προϊόντων μας, δημιούργησε τη νεότερη γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη προσελκύοντας ακόμη περισσότερους πελάτες”, δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. “Οι προετοιμασίες μας για τη μετάβαση σε WLTP πραγματοποιήθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα στη διάθεση νέων αυτοκινήτων, βοηθώντας μας να ξεπεράσουμε την τάση της αγοράς το Σεπτέμβριο. Τώρα αναμένουμε στο τέλος του έτους το 4ο συνεχόμενο ρεκόρ πωλήσεων μας. ”

Η Hyundai μεταξύ των Top 40 Best Global Brands

Η Hyundai Motor κατατάχθηκε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων μαρκών σε αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Interbrand. Η αξία της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αυξηθεί κατά 3% σε σχέση με το 2017 φθάνοντας το ρεκόρ των 13,5 δις δολαρίων ΗΠΑ. Αυτό το αποτέλεσμα κατατάσσει την εταιρεία στα κορυφαία 40 Best Global Brands για 4η συνεχόμενη χρονιά και την φέρνει στην 36η θέση. 

Η Hyundai Motor διατηρεί την 6η θέση στην κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτου.