Die Bewegung auf der Straße leben

Der erste Nissan Juke der zweiten Generation ist vom Band gelaufen!

Από το εργοστάστιο της Nissan στο Sunderland, στο Ηνωμένο Βασίλειο (όπου η μάρκα επένδυσε 100 εκατ. λίρες επιπλέον), τα πρώτα Nissan Juke της νέας εποχής άρχισαν να βγαίνουν. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από Ευρωπαίους για Ευρωπαίους, η δεύτερη γενιά του Juke ξεκινά την εμπορική της πορεία στη Γηραιά Ήπειρο -μαζί και στη χώρα μας- στα τέλη του τρέχοντος έτους, όταν και θα πραγματοποιηθούν οι πρώτες παραδόσεις του.

To λανσάρισμα του compact crossover, έρχεται σχεδόν 10 χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς του μοντέλου με το τολμηρό στυλ, που τάραξε τα νερά στην κατηγορία του. Με το νέο μοντέλο, η Nissan έθεσε και πάλι τον πήχη ψηλά, προσφέροντας νέα επίπεδα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας στην κατηγορία των compact crossovers.

Σχεδιασμένο από τις ευρωπαϊκές ομάδες σχεδιασμού,  έρευνας  και ανάπτυξης της Nissan στο Paddington, στο Λονδίνο,  στο Cranfield και  στο Bedfordshire, το 70% της παραγωγής του Juke προορίζεται για τις αγορές της ΕΕ, με τα δύο τρίτα των προμηθευτών της γραμμής παραγωγής  να εδρεύουν στην ΕΕ. 

Τα ρομπότ δουλεύουν ασταμάτητα στη γραμμή παραγωγής του Sunderland

Επισκεπτόμενος  το εργοστάσιο του  Sunderland για να επιβλέψει  τα τελικά στάδια προετοιμασίας για την έναρξη της παραγωγής, ο πρόεδρος της Nissan Europe, Gianluca de Ficchy, δήλωσε: “Το νέο Juke αντιπροσωπεύει μια επιπλέον επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο μας στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου,  όπου σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται για τους Ευρωπαίους αγοραστές. 

“Πριν από τριάντα πέντε χρόνια, η Nissan αποφάσισε να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο για να εξυπηρετήσει τις Ευρωπαϊκές αγορές μας.  Μετά από δέκα εκατομμύρια αυτοκίνητα , το Sunderland είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου και το ολοκαίνουργιο Juke είναι το πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο της Nissan. Με περισσότερες από  35.000 θέσεις εργασίας που υποστηρίζει η Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις έμπειρες και εξειδικευμένες ομάδες μας στο Paddington, το Cranfield και το Sunderland, καθώς και την ευρύτερη βάση των προμηθευτών μας,  για τις προσπάθειές τους να φέρουν σε πέρας αυτό το νέο μοντέλο.”

Εκτός από τις περισσότερες από 5.000 ώρες εκπαίδευσης που έγινε  στην ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων τεχνικών του εργοστασίου για να υποστηρίξουν την παραγωγή, το εργοστάσιο δέχθηκε επενδύσεις για την αναβάθμισή του προκειμένου να ανταπεξέλθει επιτυχώς στη νέα σουίτα τεχνολογιών του  Juke, όπως και στα  υψηλά επίπεδα εσωτερικής και εξωτερικής εξατομίκευσης του μοντέλου.

Στα παραπάνω περιλαμβάνονται  περισσότερα από 27 νέα σύνολα μήτρων, τα οποία κόβουν και διαμορφώνουν τον εξαιρετικά υψηλού εφελκυσμού χάλυβα του αυτοκινήτου και τα οποία έχουν εγκατασταθεί στο Press Shop, για να σχηματίσουν το νέο αθλητικό σχεδιασμό του Juke, παρέχοντας ένα εντυπωσιακό αλλά πιο ευρύχωρο δυναμικό αμάξωμα crossover, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις.

Τέσσερις νέοι θάλαμοι ψεκασμού χρωμάτων έχουν κατασκευαστεί στο Paint Shop για να φιλοξενήσουν την επιλογή των 15 διαφορετικών χρωματικών  συνδυασμών, με βάση και τη διχρωμία του αμαξώματος  που πλέον υφίσταται ως επιλογή για τους τυχερούς ιδιοκτήτες.

Το Juke τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό,  τρικύλινδρο  DIG- υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του  1,0 λίτρου, που κατασκευάζεται στο Sunderland. Με 117 PS, προσφέρει στον οδηγό του βελτιωμένες επιδόσεις,  οικονομία καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία.

Ο Steve Marsh, Αντιπρόεδρος της Nissan για την Παραγωγή  στη Μεγάλη Βρετανία, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το Juke στην παραγωγή. Οι εκατομμύρια θαυμαστές του  Juke σε ολόκληρη την Ευρώπη θα μπορούν να το δουν σύντομα στους δρόμους. Το Juke αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι από την ιστορία αυτής της παραγωγικής εγκατάστασης,   γι ‘αυτό είναι μια υπερήφανη στιγμή να δούμε το νέο μοντέλο να κυλά από τη γραμμή παραγωγής .

“Οι ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής  έχουν κάνει μια φανταστική δουλειά και η εξειδικευμένη κατασκευαστική ομάδα  θα προσφέρει  τώρα το αυτοκίνητο στα υψηλά επίπεδα ποιότητας που προσδοκούν οι  πελάτες μας.”

Για να υποστηριχθεί η παραγωγή του νέου Juke, θα χρειαστεί επιπλέον προσωπικό για την γραμμή παραγωγής No2 του   εργοστασίου.  Στο πλαίσιο μιας αναδιάρθρωσης του χρονοδιαγράμματος παραγωγής, το προσωπικό αυτό θα μεταφερθεί από την παραγωγή της Νο1 γραμμής  και οι δύο γραμμές θα λειτουργούν σε ένα μοτίβο δύο βαρδιών.  Ο συνολικός αριθμός εργαζομένων στο εργοστάσιο θα παραμείνει ο ίδιος.

Το Νέο Juke έρχεται  τώρα με την τεχνολογία ψυχαγωγίας και οδηγικής υποστήριξης του NissanConnect. Διαθέτοντας την τεχνολογία Nissan Intelligent Mobility, το νέο μοντέλο είναι το πιο συνδεδεμένο Nissan από ποτέ, ενισχύοντας τον έλεγχο του  οδηγού. Με το νέο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας NissanConnect, οι επιβάτες του Νέου Juke,  μπορούν να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay® και το Android Auto για να “αντανακλούν” τις αγαπημένες τους εφαρμογές από το smartphone τους, στην οθόνη αφής 8 ιντσών. Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους χάρτες TomTom  & Live Traffic ή να ενεργοποιήσει το δικό του In-Car Wi-Fi, προκειμένου να επιτρέψει στους επιβάτες να συνδέσουν τους φορητούς υπολογιστές ή τα tablet τους.

Επιπλέον, το Juke προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, ως μια μοναδική “πρεμιέρα” της για την συγκεκριμένη κατηγορία. Η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα αυτοκίνητο μπαίνει στο τυφλό σημείο του (κατά την αλλαγή λωρίδας) και επαναφέρει το Juke πίσω στη λωρίδα του. Η προηγμένη τεχνολογία ProPILOT της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση, θα είναι διαθέσιμη στο Juke για πρώτη φορά. Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, το ProPILOT επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί την σωστή απόσταση και ταχύτητα και με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.