Die Bewegung auf der Straße leben

Mit 295 PS kommt der neue Golf GTI zum Focus ST, Megane RS, Type-R

Mit dem Wettbewerb in der Kategorie der heiße Luke να έχει “φουντώσει” η Volkswagen, η οποία παρουσίασε μέσα στη χρονιά το νέο Golf, αναμένεται να κάνει την κίνησή της. Τις τελευταίες ημέρες, στο Nürburgring, το πρωτότυπο Golf GTI περνά τις τελευταίες δοκιμές, με τους δοκιμαστές του να το ωθούν στα όριά του, στις στροφές της “Πράσινης Κόλασης“. Τι ετοιμάζουν λοιπόν οι Γερμανοί;

Mit dem Renderings που “ξεκαθάρισαν” εν πολλοίς το καμουφλάζ του μοντέλου το οποίο δοκιμάζεται, ξέρουμε πως το Golf GTI θα έχει πιο aggressive Optik, καθώς και ότι θα “πατάει” σε 19s ζάντες με 235/35 ελαστικά von Kontinentale, καθώς και ότι θα φορά φρένα Brembo και θα είναι “θορυβώδες”. 

Η πιθανότητα υβριδικής έκδοσης -σε GTI- έχει αποκλειστεί για Gewichtserwägungen και οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που φορά και η έβδομη γενιά του Golf GTI. Πρόκειται για τον -εξελιγμένο από την AudiEA888, ο οποίος γνωρίζουμε ότι θα προσφέρεται σε δύο βερσιόν: Μια entry level, η οποία θα αποδίδει 242 ίππους και μία, η οποία θα τοποθετηθεί απέναντι στα Honda Civic Type-R, Renault Megane RS, Ford Schwerpunkt ST, Hyundai i30N και τον υπόλοιπο Wettbewerb του χώρου. 

Η έκδοση αυτή, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα αποδίδει 295 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο αλλά και με 7άρι DSG. Θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι αρκετά ταχύτερο από το σημερινό GTI, ενώ κάποιες διαρροές τοποθετούν το σπριντ του στα 100 χ.α.ω. από στάση στα 5 δευτερόλεπτα

Το νέο Golf GTI θα κυκλοφορήσει το 2020 και, λίγους μήνες μετά, θα ακολουθήσει η έκδοση R, η οποία γνωρίζουμε πως θα είναι Allradantrieb und sie wird eine Leistung haben περίπου 350 ίππων