Die Bewegung auf der Straße leben

Fahren mit dem Suzuki Ignis mit Hybridantrieb und Allradantrieb

Καμιά φορά, τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή, είναι τα απλά. Αυτή τη φιλοσοφία ασπάζεται και το Suzuki Ignis, το οποίο διατηρεί τη συνταγή των Kei cars von 70s, εμπλουτίζοντάς τη όμως με υβριδική τεχνολογία, οικονομικό και αποδοτικό κινητήρα, αυξημένο ύψος από το έδαφος, αλλά και κίνηση στους 4 τροχούς. Τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα καθημερινό αυτοκίνητο; 

Die Ιάπωνες ξέρουν ότι έχουν χτυπήσει ακριβώς σε αυτό που χρειάζεται ο μέσος άνθρωπος για τις καθημερινές τους μετακινήσεις (όπως αποδεικνύουν οι παγκόσμιες πωλήσεις του Ignis) και φρεσκάρισαν το μοντέλο μόνο στα σημεία: Επανασχεδίασαν τους προφυλακτήρες, κάνοντας πιο έντονες τις προστατευτικές ποδιές, έκαναν τη μάσκα να μοιάζει περισσότερο με “baby Vitara” και πρόσθεσαν τρία επιπλέον χρώματα στις επιλογές του κάθε αγοραστή (Tough Khaki, Caravan Ivori, Rush Yellow). Κατά τα λοιπά, το Ignis είναι ίδιο, όπως το γνωρίσαμε, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τις τρεις “χαρακιές” στη φαρδιά πίσω κολώνα, οι οποίες παραπέμπουν στους αεραγωγούς του πισωμήχανου (και πισωκίνητου) Suzuki Cervo και κάνουν σαφές ότι πρόκειται για έναν άξιο συνεχιστή των Kei cars της μάρκας. 

Unter Innerhalb, λίγα πράγματα έχουν αλλαξει: Οι ταπετσαρίες στα καθίσματα, τα διακοσμητικά στο ταμπλό και την κονσόλα δαπέδου, η καλύτερη συναρμογή των -πάντα σκληρών- πλαστικών, ο ανασχεδιασμένος -με λευκό φωτισμό– πίνακας οργάνων, ο οποίος τώρα είναι πρακτικότερος και πιο μοντέρνος. Επίσης και η touch screen -με πορτοκαλί -μαύρο φόντο– τώρα είναι πολύ πιο εύχρηστη, καθώς αποκρίνεται άμεσα με το άγγιγμα και δεν έχει δύσκολο μενού. Αυτή η διχρωμία στο φωτισμό und die ασυμμετρία στη σχεδίαση του ταμπλό, ίσως να φανεί περίεργη σε κάποιους, όμως σε κάθε περίπτωση δεν ενοχλεί στο μάτι και είναι Angenehm στην καθημερινότητα. Κατά τα λοιπά, παραμένει η ίδια πρακτικότητα, εργονομία, ευρυχωρία που… αγαπήσαμε στο Ignis, με ένα “τικ” παραπάνω στην Qualität της καμπίνας, συνολικά. 

Το Ignis έχει Standorte… μπόλικους για να ταξιδέψουν 4 άτομα, υπό συνθήκες και πέντε, ανεξαρτήτως ηλικίας και Höhenlage, καθώς η υπερυψωμένη οροφή του δίνει χώρο για τα κεφάλια και των Αντετοκούμπο, όπως άφθονος χώρος υπάρχει και για τα πόδια. Στα συν, το συρόμενο πίσω κάθισμα, ενώ ο χώρος αποσκευών für die τετρακίνητο μοντέλο που δοκιμάζουμε, φτάνει ως τα 227 λίτρα. Σημαντικό να σημειώσουμε οτι η Batterie του υβριδικού συστήματος έχει τοποθετηθεί κάτω από το κάθισμα του οδηγού, χωρίς να προκαλεί προβλήματα χώρου και χωροταξικές αλλαγές ή να επηρεάζει την άνεση κάποιου από τους επιβάτες.  

Αρκετά όμως με αυτά. Πάμε στα σημαντικά: To Suzuki φοράει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με 12βολτο κύκλωμα und eine μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah (μέχρι πρότινος ήταν 3) που συνεργάζεται με τον φρέσκο τετρακύλινδρο βενζίνης 1,2 λίτρων DualJet, ο οποίος αποδίδει 83 ίππους und 107 Nm ροπής. Το ISG, ο εναλλάκτης, λειτουργεί ως εξής: Όταν πατάς φρένο, ανακτά ενέργεια την οποία αποθηκεύει στη μπαταρία, όπως κάνει και όταν ρολάρεις με σχέση στο κιβώτιο. Στην τελευταία περίπτωση, μπορείς να αισθανθείς ένα μικρό “κόψιμο” στο ρολάρισμα, σίγουρα όχι όσο στα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά όχι ανεπαίσθητη. 

Auf Energie που ανακτά το ISG τη χρησιμοποιεί, λειτουργώντας ως ηλεκτροκινητήρας και βοηθώντας τον βενζινοκινητήρια σε μέτριο φορτίο, mit επιπλέον 50 Nm ροπής στο φάσμα από τις 1.600 ως τις 4.000 σ.α.λ. Στον τομέα της επιτάχυνσης, η ύπαρξη του υβριδικού συστήματος δε γίνεται αισθητή (λογικό, μιας και αποδίδει 3,1 PS) και το μόνο στο οποίο πραγματικά τον καταλαβαίνεις, είναι η Verbrauch καυσίμου, στην οποία πρέπει πραγματικά να κάνεις τεράστια προσπάθεια για να μετατραπεί το Ignis από πολύ οικονομικό σε “απλά” οικονομικό. Ο εναλλάκτης χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια και για το Start/Stopp, το οποίο εκκινεί γρήγορα και σχεδόν αθόρυβα, ενώ σου “χαρίζει” και κάποια μέτρα κίνησης με σβηστό το μοτέρ, πριν ακινητοποιηθείς.

Και μιας και μιλάμε για επιδόσεις: Η Suzuki δίνει 12,8 δευτερόλεπτα für die σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση, mit dem Finale ταχύτητα να φτάνει στα 165 χ.α.ω. Η κατανάλωσή του είναι 5,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων 95 g/km CO2, νούμερα εντυπωσιακά για ένα AWD μοντέλο von 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. 

Unterwegs

Die μεγάλο ατού του Ignis της δοκιμής μας είναι ο πολύπλευρος χαρακτήρας του. Πραγματικά, βλέποντάς την ψιλόλιγνη σιλουέτα του και τα πολύ λεπτά (175/60/16) ελαστικά του στις καλαίσθητες ανθρακί ζάντες, αναρωτιέσαι πώς θα συμπεριφέρεται σε διάφορες συνθήκες. Με δεδομένο ότι οι κόμπακτ διαστάσεις του (3.700 x 1.690 x 1.605 mm) ευνοούν την κίνηση στην πόλη, η Drehmoment που έρχεται από χαμηλά (αποδίδεται στις 2.800 σ.α.λ.) σε συνδυασμό με το σαφές στο κούμπωμά του και με σωστή κλιμάκωση 5άρι κιβώτιο, η κίνηση είναι παιχνιδάκι στα στενά της πόλης. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε… αστεία επίπεδα μιας και κάναμε μεγάλη προσπάθεια με το βαρύ δεξί πόδι του (υπο)γράφοντος να ξεφύγουμε από τα 5,4 lt/100 km. Εύφημη μνεία αξίζει το Ignis όχι μόνο για την κατανάλωσή του, αλλά και την Flexibilität der und der ευκολία στο παρκάρισμα που γίνεται παιχνιδάκι με την κάμερα οπισθοπορείας.

Όμως, αν πάρεις το AWD Ignis, δεν έχεις λόγο να μην ψάξεις μια  “περιπετειούλα”. (Και) εδώ, το Ignis νοιώθει στο στοιχείο του, εκμεταλλευόμενο την απόσταση των 18 cm από το έδαφοςdie Gewicht των μόλις 910 κιλών και όχι μόνο. Διαθέτει αυτόματη τετρακίνηση AllGrip, Hill Descent Control, Grip Control για χιόνι ή λάσπη, γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής 19,8/19,9/39,9 Grad bzw.kurze Scheinwerfer, eine hohe Fahrposition und große Glasflächen, eine Kombination, die ihm Fähigkeiten verleiht... Wildkatze. Die einzige "Dissonanz" für einen Offroad-Ausflug ist das Fehlen eines Reserverads (das auch bei reinen Offroad-Ausflügen nicht vorhanden ist). 

Mit all dem kommt der Ignis gut zurecht. Aber was, wenn Sie gehen wollen Reise; Auf einer langen Fahrt, auf der Autobahn, der Ignis es ist nicht anstrengend wie man es erwarten würde. Im Gegenteil. Reisen Sie bequemohne Rutschtendenz und ohne Beeinträchtigung durch Seitenwindeaber auch ohne in gewisser Weise problematisch zu sein, da es seine große Höhe nicht "zeigt", während sie nicht vorbeigehen störende aerodynamische Geräusche in der Kabine. Unter leicht ansteigende Streckenkann keine Geschwindigkeiten über 140 Stundenkilometer während der Tacho auf leicht abschüssigen Strecken einen Wert von und 190 km/h. und unter allen Umständen, ist es stabil, wie ich es nicht erwartet hatte und bequem. Da die Geschwindigkeitsbegrenzung auf griechischen Autobahnen 130 km/h beträgt, werden Sie damit gut zurechtkommen und sich nur um die Mautgebühren sorgen (?). Es ist erwähnenswert, dass mit Vollgas und auf einer ansteigenden Straße zeigte der Ignis eine Konsumverweigerung mehr als 5,5 l/100 km.

Was ist Bemerkenswertist die Arbeit, die der Suzuki-Ingenieure unter Aufwertung der Federung des Ignis. Bei den Modellen mit Allradantrieb hat man sich wohl dafür entschieden, die Starrachse hinten (dreigliedrige Welle), um ihm Vorteil in hartem Terrainmit einer einfachen und dauerhaften Lösung, sondern auch zu pflegen geringe Kosten. In der Praxis habe ich nicht bemerkt Trockenreaktionen noch auf... den Gleisen und sein Verhalten im Straßenverkehr zeigt auch nicht die Höhe an sein. Meine einzige "Beschwerde" ist, dass ich mir gewünscht hätte, dass sich das leichte Lenkrad ein wenig besser anfühlt. 

Zusammenfassend lässt sich sagen, dass die Ignis hybrid allgripmit einem Preis ab 14.780 Euro (13.030 für den Zweiradantrieb und 15.900 die GL+ Version unseres Tests) ist die Definition von ehrlich Auto. Es hat sein "Rezept" “δε σπάει δε χαλάει”, είναι ευέλικτο και οικονομικό για την καθημερινή κίνηση στην πόλη, έχει καλό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και προσφέρεται για αποδράσεις και σκαρφαλώματα σε απόκρημνα βουνά. Στο τέλος της ημέρας, το καλύτερο είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που… έχει πλάκα χωρίς να πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη