Επανασχεδιασμένο, με πιο επιθετική εμφάνιση, με περισσότερη Strom, αλλά και με οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το ανανεωμένο Hyundai i30 N έρχεται στην Griechenland την άνοιξη του 2021. Die heiße Luke που έβαλε τη Hyundai στην αρένα με τα… big boys και προκάλεσε φρενίτιδα σε όλο τον κόσμο -και σε εμάς, όπως θα κατάλαβες- ως το πιο vfm, ίσως, της κατηγορίας, δέχθηκε ένα ελαφρύ λίφτινγκ.
Στο “ζουμί”, κάτω από το καπό, το νέο i30 N, διαθέτει τον γνωστό 2λιτρο T-GDI κινητήρα με το Performance Pack να αποδίδει 280 ίππους und ροπή 392 Nm κάνοντας το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9”. Διαθέσιμη θα είναι και η βασική του έκδοση που θα αποδίδει 250 ίππους und Drehmoment 353 Nm με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4”. Die μεγάλα νέα είναι ότι τώρα το i30 N θα διατίθεται, εκτός από το Handbuch και με το κιβώτιο N DCT, ένα αυτόματο 8άρι διπλού συμπλέκτη. Είναι die erste αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που θα διαθέτει αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ανανεωμένο i30 N έρχεται με διαφορετικές ζάντες. Οι νέες σφυρήλατες 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι ελαφρύτερες από αυτές του προηγούμενου i30 N, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Σχεδιαστικά, διαθέτει νέους προφυλακτήρες με επιθετική διάθεση, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, διαφορετικό διαχύτη και δύο αισθητά μεγαλύτερες εξατμίσεις, μεγαλύτερη κεντρική γρίλια με την υπογραφή Ν καθώς και επανασχεδιασμένα Rückleuchten και προβολείς LED. Η νέα αιχμηρή σχεδίαση κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται γρήγορο ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο.