Αυτές οι μέρες, είναι και οι κρισιμότερες για το super deal που κλείνει (;) ο Όμιλος Δάβαρη mit dem Όμιλο Βασιλάκη, για τη μεταβίβαση του πλειοψηφικού ποσοστού της αντιπροσωπείας Hyundai/Kia στον δεύτερο. Έτσι, η αγωνία στην Αθήνα und τη Σεούλ κορυφώνεται, καθώς αναμένεται με αγωνία η απάντηση των τραπεζών για να κλείσει η συμφωνία.
Die προσύμφωνο που υπεγράφη μεταξύ μεταξύ του αντιπροσώπου της Hyundai (και της θυγατρικής της, Kia) στην Ελλάδα «Π&Ρ Δάβαρη», για τη μεταβίβαση του 70% της εισαγωγικής στον Όμιλο Βασιλάκη, έχει ισχύ μέχρι τις 30 Ιουνίου. Και προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη μείωση του τραπεζικού δανεισμού της εταιρείας στα 20 εκατομμύρια ευρώ, από τα περίπου 109 που είναι σήμερα, mit γενναίο κούρεμα από τις τράπεζες και εκποίηση των ακινήτων. Αυτό ακριβώς το σχέδιο, τέθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, υπόψη του CEO του παγκόσμιου κολοσσού, Chung Mong-koo.
Ο Πάνος Δάβαρης, εάν ολοκληρωθεί το deal, θα παραμείνει στο “τιμόνι” της εταιρείας
Die «χαρτί» που έχει στα χέρια του όμως ο Όμιλος Βασιλάκη, είναι το γεγονός ότι ο Θεόδωρος Βασιλάκης, εκτός από επιχειρηματίας, ο οποίος μέχρι σήμερα έχει εύρωστη δραστηριότητα, είναι μέτοχος σε μια από τις τράπεζες οι οποίες έχουν χορηγήσει τα εν λόγω δάνεια, την Πειραιώς. Και, εκτός αυτού, υπάρχει και το προηγούμενο της «Π & Ρ Δάβαρη», η οποία μπορεί σήμερα να αντιμετωπίζει ανυπέρβλητα (;) προβλήματα ρευστότητας και αδυναμίας πληρωμών των υποχρεώσεών της στο Δημόσιο, τις τράπεζες, τους προμηθευτές και τους πελάτες (πληροφορίες του TopSpeed.gr αναφέρουν ότι τα χρέη ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ), όμως έχει να επιδείξει μια αξιοζήλευτη πορεία στα επιχειρηματικά δρώμενα, επί σειρά δεκαετιών. Σε αυτό, προσθέστε και τη διαρκώς ανερχόμενη επίδοση της Hyundai και της Kia στη χώρα μας…
Ο Θεόδωρος Βασιλάκης (στο μέσο) πιστεύει ότι αν περάσει το πλάνο στις τράπεζες, θα καταφέρει να “απογειώσει” τη Hyundai
Αυτά, βέβαια, στη θεωρία. Γιατί στην πράξη, αυτό που θα μετρήσει, είναι να γίνει δεκτό το business plan το οποίο θα καταθέσει εντός των επόμενων ημερών στις τράπεζες ο Όμιλος Βασιλάκη, για να προχωρήσει η υπογραφή του τελικού συμφώνου (σήμερα βρισκόμαστε στη φάση του προσύμφωνου). Τι προβλέπει λοιπόν αυτό;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του TopSpeed.gr, για να ολοκληρωθεί το deal, ο Όμιλος Βασιλάκη ζητά ο τραπεζικός δανεισμός της «Αουτοντήλ Π&Ρ Δάβαρη» να μειωθεί στα 20 εκατομμύρια ευρώ από 109, που είναι σήμερα. Γι’ αυτό, προτείνει στις τράπεζες αναδιάρθρωση δανεισμού, ένα τμήμα του οποίου μπορεί να γίνει με εκποίηση περιουσιακών στοιχείων, ενώ ένα κομμάτι του μπορεί να κουρευτεί, από τη στιγμή που θα υπάρχει ένα βιώσιμο αναπτυξιακό πλάνο για την εταιρεία.
Ο ισχυρός άνδρας της Hyundai/Kia, θέλει πάση θυσία τη συνέχιση της δραστηριότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα και είναι αποφασισμένος να τη στηρίξει
Η εταιρεία έχει καθαρό δανεισμό 105,79 εκατ. ευρώ (συν 4 ανακεφαλαιοποίησης τόκων) σε Alpha (46,1), Πειραιώς (27,9), Εθνική (14,2) και Eurobank (13,6 εκατ. ευρώ). Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα δάνεια αυτά είναι βραχυπρόθεσμα και έχουν σε ένα ποσοστό τους εξασφαλίσεις, πλην ενός δανείου ύψους 4,01 εκατ. ευρώ από την Attica Bank.
Οι τράπεζες, έχουν εγγράψει προσημειώσεις στα ακίνητά της «Π & Ρ Δάβαρης», ύψους 63,67 εκατομμυρίων. Σήμερα, λόγω της καταβαράθρωσης των τιμών των ακινήτων, η αξία τους διαμορφώνεται περίπου στα 30 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος Βασιλάκη, θα προτείνει στις τράπεζες την εκποίηση των ακινήτων σε αυτό το ποσό (για την ακρίβεια, να περάσουν τα ακίνητα της εταιρείας στους δανειστές/τράπεζες, έναντι αυτού του ποσού). Έτσι, το χρέος προς τις τράπεζες, θα μειωθεί στα 79 με 80 εκατομμύρια ευρώ. Από εκεί και πέρα, ο Όμιλος θα προτείνει στις τράπεζες και τη διαγραφή (κούρεμα) ενός μέρους των δανείων, ύψους περίπου 60 εκατομμυρίων ευρώ.
To αναπτυξιακό πλάνο προβλέπει να περάσουν όλα τα ακίνητα της Αουτοντήλ στην πλήρη κυριότητα των τραπεζών
Auf diese Weise werden die Bankschulden wird auf 20 Millionen reduziert Euro, während die Verpflichtungen gegenüber dem Staat, den Lieferanten und den Kunden von der Vassilakis-Gruppe übernommen werden, wobei die Muttergesellschaft die Einfuhr von Fahrzeugen und Ersatzteilen nach Griechenland mit einer Schonfrist wieder aufnehmen wird.
In Bezug auf das Eigenkapital, die Vassilakis-Gruppe wird Eigentümerin von 70% des Unternehmens, während von 15% wird von Panos und Ritsa Davaris geteilt. Der Geschäftsplan sieht in der Tat Folgendes vor die Position des Präsidenten des Unternehmens bleibt die des GründersPanos Davaris.
In der vergangenen Woche jedoch haben die drei Parteien, nämlich die Herren. Vassilakis, Davaris und Mong-koodurchgeführt stundenlange Telefonkonferenzen, Analyse des Geschäftsplans der Rettung...