Μετά από 22 χρόνια
στην αγορά, τοRenaultEstafetteολοκλήρωσε
τον κύκλο του το 1980.
Ήταν το πρώτο Renault
με την κίνηση εμπρός, ενώ οι συρόμενες πλευρικές του πόρτες και η επίπεδη
επιφάνεια φόρτωσης, έκαναν αυτό το γαλλικό επαγγελματικό πολύ εύκολο στη χρήση.
Δεν είχε εμπρός πρόβολο, πράγμα που διευκόλυνε την ορατότητα του οδηγού, ενώ
ήταν διαθέσιμο σε ποικιλία εκδόσεων. Ήταν ένα μοντέλο που το λάτρεψαν τόσο οι
πωλητές παγωτών, όσο και οι δεινοί παραθεριστές.
Όμως οι σύγχρονες
καταναλωτικές ανάγκες οδηγούν τις εξελίξεις, οπότε και το εμβληματικό αυτό μοντέλο
αντικαταστάθηκε από δύο ξεχωριστά ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα, το μεσαίοTRAFICκαι το
μεγαλύτεροMASTER.
Και τα δύο μοντέλα
έκαναν αμέσως επιτυχία και μαζί με τοKANGOOπέτυχαν να οδηγήσουν
τηRenaultστην πρώτη θέση των πανευρωπαϊκών πωλήσεων
ελαφρών επαγγελματικών (εξαιρουμένων τωνpick-ups)
από το 1998.
Έχοντας ψηφιστείVanτης
Χρονιάς 2012 και Ελαφρύ Επαγγελματικό της Χρονιάς 2015, τοRenaultTRAFICείναι πολλά περισσότερα από ένα απλό επαγγελματικό
όχημα. Είναι μία ευρεία γκάμα επιλογών που ξεκινάει από το απλόVanκαι φτάνει έως το πολυτελέςminibusSpaceClass,
που έχει όλες τις ανέσεις μιας λιμουζίνας.
ΤοTRAFICδιατίθεται σε δύο μήκη και 2 επιλογές ύψους αμαξώματος, ενώ υπάρχουν 275
διαφορετικές εκδόσεις του με μεταφορική δυνατότητα από 3,2 – 8,6 μ3
(800-1400 κιλά), είτε ως κλειστόVanείτε ωςminibus,
με την κίνηση στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς. Με όλες αυτές τις δυνατότητες,
τοTRAFICείναι ένα εμπορικά επιτυχημένο μοντέλο, με πωλήσεις
πάνω από 2 εκ. μονάδες από το λανσάρισμά του, το 1980.
Έχοντας ψηφιστείVanτης
Χρονιάς 1998 και 2004, τοRenaultMASTERσυνεχίζει
την επιτυχημένη του πορεία μέχρι και σήμερα.
Από το λανσάρισμά του,
το 1980, κάθε γενιά του ξεχώρισε με την καινοτομία, την πρακτικότητα και την
οικονομία της ως η απόλυτη επιλογή για τις ανάγκες του επαγγελματία. Τα νούμερα
μιλάνε από μόνα τους. Το 2019 ήταν η 5η συνεχόμενη χρονιά πωλήσεων
ρεκόρ, με περισσότερα από 2,8 αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί από το 1980.
ΤοMASTERκατασκευάζεται
στο εργοστάσιο τηςSovab, στηBatillyτης
Λωρραίνης και είναι, πλέον, ένα διεθνές μοντέλο που πωλείται σε περισσότερες
από 50 χώρες. Η νέα έκδοση του μοντέλου, που παρουσιάστηκε το 2019, είναι
διαθέσιμη σε 350 παραλλαγές, με 3 μήκη και 3 ύψη αμαξώματος, κίνηση στους
εμπρός, τους πίσω και τους 4 τροχούς.
Μάλιστα, από το 2018 είναι
διαθέσιμη και η ηλεκτρική του έκδοσηMASTERZ.E.
Με ταTRAFICκαιMASTERαμφότερα
στις πρώτες 3 θέσεις των πωλήσεων, το καθένα στην κατηγορία του, ηRenaultπαραμένει
ηγέτης στα ελαφρά επαγγελματικά στην Ευρώπη από το 1998. Παράλληλα, μέσα στο
2019, ηRenaultήταν ηγέτης και στα ηλεκτρικά ελαφρά
επαγγελματικά για 9η συνεχόμενη χρονιά, με σχεδόν μία στις δύο
(42,5%) πωλήσεις ηλεκτρικών επαγγελματικών να ανήκουν στα ηλεκτρικά της (EVs)
Fahrzeuge.
Χτίζοντας πάνω σε
αυτή την επιτυχία, ηRenaultσυνεχίζει να
επιδιώκει την καινοτομία, με στόχο την υπεροχή στη βιώσιμη μετακίνηση, με το
λανσάρισμα τωνKANGOOZ.E.Hydrogen, που έγινε στο τέλος του 2019, αλλά και το
λανσάρισμα τουMASTERZ.E.Hydrogenπου
έγινε στις αρχές του τρέχοντος έτους.
ΤαTRAFICκαιMASTERγιορτάζουν
τα 40α τους γενέθλια μαζί με τα εκατομμύρια των επαγγελματιών στο
τιμόνι τους, ανοίγοντας τον δρόμο για τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...
Aber ist das wirklich der Fall? Das vollelektrische Schrägheck der Mittelklasse von Volkswagen unterscheidet sich ästhetisch und...
Der neue Mercedes-Benz G 580, ausgestattet mit EQ-Technologie, setzt das Erbe seiner Vorgänger fort...