Die Bewegung auf der Straße leben

3,5 Sekunden von 0-100 für den neuen BMW M5

Η BMW μας ετοιμάζει καλά πράγματα. Πολύ καλά πράγματα. Και, τι καλύτερο από μια κτηνώδη, πολυτελή, γρήγορη, αλλά και διασκεδαστική Μ5. Και επειδή οι πληροφορίες είναι πολύ καυτές για να… κρατηθούν, ας τις δούμε: Όπως όλα δείχνουν, η νέα Μ5 θα είναι τετρακίνητη, εστιασμένη όμως στη… διασκέδαση, θα έχει απόδοση περίπου 600 ίππων και θα κάνει το σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε 3,5 δευτερόλεπτα. Θα διατηρήσει, δηλαδή, τον χαρακτήρα του υπεραυτοκινήτου.

Με τη νέα Μ5 μόλις μήνες μακριά, οι πληροφορίες που καταφθάνουν από όλα τα μέρη του κόσμου είναι “καυτές”. Θεωρείται βέβαιο λοιπόν ότι θα διαθέτει ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο θα στέλνει το 80% της δύναμης στους πίσω τροχούς και πως ανάμεσα στα προγράμματα οδήγησης που θα διαθέτει, θα υπάρχει και Driftmodus. Αυτό, άλλωστε, το επιβεβαίωσε και ο CEO του BMW M division, Frank van Meel, λέγοντας στο βρετανικό Autocar ότι το σύστημα τετρακίνησης δεν είναι παρά “αναπόφευκτο”. Αλλά, αυτά, είναι τα λιγότερα.

Οι τελευταίες πληροφορίες, οι οποίες διακινούνται από το BMWBlog (το οποίο, όπως αντιλαμβάνεσαι, έχει καλή πηγή στη γερμανική εταιρεία) αναφέρουν αυτό που συζητείται, καιρό τώρα, στα αυτοκινητιστικά “πηγαδάκια”: Ότι η νέα Μ5 θα φορά έναν twin-turbo V8, απόδοσης 600 ίππων και πως στις τελευταίες δοκιμές, το μοντέλο της BMW απέδειξε ότι φτάνει τα 100 χ.α.ω. από στάση σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.

Προς επίρρωση αυτών, έρχεται και το γεγονός ότι η επερχόμενη M550i xDrive κάνει το σπριντ σε κάτω από 4 δεύτερα, ενώ η απερχόμενη Μ5 σε 4,2. Και, ρόλο, φυσικά, παίζει και ο ανταγωνισμός που δεν επέτρεπε στη Μ5 να είναι δραματικά πιο αργή από αυτόν. Έτσι, η Mercedes-AMG λέει ότι η E63 S το κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αμερικάνικη (θυμήσου πόση σημασία έχει η αμερικανική αγορά, γενικώς) Cadillac CTS-V, σε 3,7.

Η νέα Μ5 λοιπόν, θα είναι τρομακτικά δυνατή και γρήγορη και θα μπορεί να κάνει drift. Ε, αυτό δεν είναι και μεγάλη έκπληξη, δα.