Sportwagen

Mag der Iceman die Giulia GTA?

Σε συνέχεια των δοκιμών που πραγματοποίησε με τις πρωτότυπες εκδόσεις των νέων Giulia GTA και GTAm, ο Φιλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής επέστρεψε στο κέντρο εξέλιξης του Balocco πριν μερικές ημέρες για να αξιολογήσει το τελικό αποτέλεσμα των εκδόσεων παραγωγής των κορυφαίων συλλεκτικών σπορ σεντάν της Alfa Romeo. Γνωστός για την ευθύτητα του χαρακτήρα του, ο “Iceman” δεν δίστασε να δηλώσει: «Μου αρέσει πολύ. Έχουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση και παράλληλα να το οδηγήσεις στην πίστα, εκεί που πραγματικά μπορείς να το απολαύσεις.»

Ο Kimi Räikkönen ανέλυσε τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο, κυρίως σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης. Ήδη είχε ασχοληθεί με αυτό το θέμα κατά τις δοκιμές εξέλιξης, παρέχοντας πολύτιμες παρατηρήσεις τόσο για την εμπρός αεροτομή όσο και το πίσω ρυθμιζόμενο σπόιλερ. Αλλαγές παράλληλα έγιναν και στη συνολική ισορροπία του συνόλου, με την εφαρμογή νέων στοιχείων στο πάτωμα του αυτοκινήτου και τον πίσω διαχύτη. Ποια όμως είναι η άποψη του Kimi; «Είναι σαφώς καλύτερο στις υψηλές ταχύτητες σε επίπεδο ισορροπίας. Το μπροστά μέρος δείχνει να έχει χαμηλώσει κάνοντας το αυτοκίνητο να αλλάζει κατεύθυνση πιο γρήγορα. Είναι γρήγορο, φιλικό και ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.»

Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Kimi Räikkönen, επιστρέφει στο ρόλο του ως πατέρας δύο μικρών παιδιών, τα οποία πηγαίνει στο σχολείο. Κάτω από αυτό το πρίσμα θεωρεί ότι η Giulia GTA είναι η τέλεια μίξη μεταξύ ενός καθημερινού αυτοκινήτου και ενός αυτοκινήτου για την πίστα.

Με αυτή τη δοκιμή, ο κύκλος της διαδικασίας εξέλιξης έκλεισε, με τους οδηγούς της Formula 1 να έχουν δώσει πολύτιμες πληροφορίες στους μηχανικούς της Alfa Romeo. Η διαδικασία που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο με τις πρώτες δοκιμές πλέον έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η Alfa Romeo εμπιστεύθηκε την Sauber Engineering για την παραγωγή των περισσοτέρων τμημάτων από ανθρακονήματα που φέρουν οι GTA και GTAm. Αυτά περιλαμβάνουν το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τις εμπρός και πίσω αεροτομές (ρυθμιζόμενες στην περίπτωση της GTAm). Παράλληλα ο νέος πίσω διαχύτης εξασφαλίζει στα δύο μοντέλα υψηλές τιμές αρνητικής άντωσης, επιτυγχάνοντας τριπλάσια απόδοση σε σχέση με την ήδη εξαιρετική επίδοση της Giulia Quadrifoglio σε αυτό τον τομέα.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

2 Stunden ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

vor 3 Stunden

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 2 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 2 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 3 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 4 Tagen