Kategorien: UncategorizedNEWS

2,7 Millionen Autofahrer müssen mit Bußgeldern rechnen

Η αρχή, έγινε με 93.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που χρώσταγαν τέλη κυκλοφορίας. Σε αυτούς, έρχεται η “λυπητερή”, δηλαδή πρόστιμο μέσω του Taxis για τα τέλη που χρώσταγαν και τα οποία θα αναγκαστούν να πληρώσουν… διπλά. Όμως αυτό, είναι μόνο η αρχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr, η διασύνδεση των βάσεων δεδομένων του ΥΜΕΤ, των ασφαλιστικών εταιρειών και του Taxisnet βρίσκεται στην τελική του φάση και, μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι από την πρώτη ώρα λειτουργίας του νέου συστήματος, το Taxis θα στέλνει “αυτόματα” πρόστιμα σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που δεν τα έχουν ασφαλισμένα, δεν τα έχουν περάσει ΚΤΕΟ και δεν έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας.
Στο στόχαστρο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εκτιμάται ότι μπαίνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ, καθώς ήδη το Taxis έχει “χτυπήσει” αυτό τον αριθμό, κάνοντας μια πρώτη “έρευνα”, η οποία φτάνει -σε ό,τι αφορά τα απλήρωτα τέλη- μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90 (έχουν εντοπιστεί περίπου 50.000 οφειλές τελών από τότε προς ώρας και ετοιμάζονται τα ειδοποιητήρια). 

Με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι τα πρόστιμα θα ξεκινούν από τα 250 ευρώ, δεν λείπουν και τα προβλήματα, τα οποία καθυστερούν την εφαρμογή του συστήματος. Ένα από αυτά, είναι ότι το σύστημα “χτυπά” για απλήρωτα τέλη, ανασφάλιστα, ή και ΚΤΕΟ, για αυτοκίνητα τα οποία έχουν διαγραφεί τα επόμενα χρόνια.

Εκτός των άλλων, βέβαια, υπάρχουν και… διαδικαστικά (ήτοι γραφειοκρατικά) προβλήματα. Γιατί, απαραίτητη προϋποθέση για τον εντοπισμό των παραπάνω παραβατών είναι η διασύνδεση της βάσης δεδομένων του Υπουργείου Μεταφορών (με στοιχεία ελέγχων ΚΤΕΟ) με την αντίστοιχη του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία περιλαμβάνει τα ακριβή στοιχεία ιδιοκτησίας και καταβολής τελών κυκλοφορίας των οχημάτων. Και έπειτα, η διασύνδεση με τις ασφαλιστικές. Το πρόβημα είναι, ότι, παρά το γεγονός ότι έχει ψηφιστεί σχετικός νόμος από τον Αύγουστο του 2015, δεν έχει υπογραφεί η σχετική ΚΥΑ με ευθύνη του ΥΠΟΙΚ για “γραφειοκρατικούς λόγους”.
Όπως και να χει, η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ο ηλεκτρονικός έλεγχος να γίνεται δύο φορές το χρόνο, κάθε Σεπτέμβριο και κάθε Φεβρουάριο. Σε ό,τι αφορά τους αριθμούς τώρα, εκτιμάται ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, καθώς και το 80% του κυκλοφορούντος στόλου μοτοσικλετών. Εδώ, τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν αποφασίσει να βεβαιώνεται μέσω της Εφορίας ένα πρόστιμο ύψους 150-250 ευρώ, το οποίο δεν θα αναιρείται, ή μειώνεται, σε περίπτωση που το όχημα περάσει τεχνικό έλεγχο και θα μπορεί να επιβληθεί συνδυαστικά με το τρέχον πρόστιμο της Τροχαίας, ύψους 400 ευρώ.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Η ιστορία της Maserati 300S

Βασισμένη στην επιτυχία της δίλιτρης A6GCS/53, η Maserati ξεκίνησε τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινήτου με…

2 Stunden ago

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

13 Stunden ago

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

vor 1 Tag

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

vor 1 Tag

TSF1 Podcast - Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 2 Tagen

TSF1 Podcast - Emilia-Romagna GP 2024 | McLaren weiter stark

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 2 Tagen