Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, το 1996, ξεσήκωσε… κύμα αντιδράσεων από τους φαν της Porsche, που αρνούνταν να παραδεχθούν ότι η Boxster ήταν “μια αληθινή Porsche”. Παρόλα αυτά, η Boxster έγινε το πιο μοσχοπουλημένο μοντέλο της γερμανικής φίρμας, μέχρι την έλευση της Cayenne. Σκέψου τώρα τι θα γίνει και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, που η Boxster του 2016 θα φορά δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης μόλις 240 ίππων.
Ναι, μόλις. Γιατί είναι μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που η επόμενη γενιά ενός σπορ (;) μοντέλου χάνει 25 αλογάκια σε σχέση με τον προκάτοχο που φόραγε έναν εξακύλινδρο 2,7 λίτρων. Ιεροσυλία; Πολλοί θα πουν ναι κι ας έχει turbo. Μέχρι να ακούσουν για την Boxster S και να… εκραγούν: Γιατί και αυτή θα φορά τετρακύλινδρο turbo (bye bye ακόμα και στον ήχο που θύμιζε Porsche), αλλά 2,5 λίτρων και απόδοσης 300 ίππων.
Σχεδιαστικά, δεν μπορείς να πεις ότι έχει γίνει και τρομερή δουλειά. Οι άνθρωποι της Porsche έχουν προσθέσει Led στη μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα και γενικότερα έχουν πάρει μερικά σημεία από τη νέα 911 και τα έχουν πετάξει επάνω. Καλό είναι αυτό, κακό ειναι αυτό, εσύ θα το κρίνεις, φίλε αναγνώστη.
Όμως, υπάρχουν και τα καλά νέα. Γιατί, στη Στουτγάρδη δεν έκαναν τυχαία τη μεταπήδηση σε μικρότερο κινητήρα. Η “απλή” Boxster με τον δίλιτρο, θα κάνει το 0-100 σε κάτι παραπάνω από 5 δευτερόλεπτα, ενώ η S θα είναι γρηγορότερη από το απερχόμενο μοντέλο. Τα έτερα καλά νέα είναι ότι θα έχει μικρότερη κατανάλωση και πολύ μικρή διαφορά στην τιμή σε σχέση με την τελευταία Boxster.
Η Porsche ετοιμάζει και νέα Boxster GTS, με την απόδοση να φτάνει τους 370 ίππους και τα 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα. Το ερώτημα είναι τι μοτέρ θα φορά…
(Οι φωτό, όπως γράφει και πάνω τους, προέρχονται από hier )