Ξέρουμε πως η Volvo συνηθίζει να “τρέχει” μπροστά από την εποχή της, προσπαθώντας να υιοθετήσει πρωτοποριακές λύσεις, ή να εφαρμόσει άμεσα την Technologie dass θα επικρατήσει στο μέλλον. Στο “ράλλυ” αυτό της τεχνολογίας, η σουηδική φίρμα ταράζει τα νερά, ανακοινώνοντας ότι ότι κάθε μοντέλο της που θα λανσάρεται από το 2019 haben wird και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ανακοίνωση σηματοδοτεί το ιστορικό τέλος για τα Volvo που διαθέτουν ως αποκλειστική μονάδα κίνησης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και βάζει την Elektrifizierung στον πυρήνα των μελλοντικών σχεδίων της εταιρείας.
Παράλληλα, η ανακοίνωση αντιπροσωπεύει μια από τις πιο σημαντικές κινήσεις που έγιναν ποτέ από οποιονδήποτε κατασκευαστή αυτοκινήτων για την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης και αποτυπώνει το πώς, πάνω από έναν αιώνα μετά την εφεύρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, η ηλεκτροκίνηση ανοίγει το δρόμο für eine νέο κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης.
«Ό,τι κάνουμε είναι για τον άνθρωπο», λέει ο Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars, Χάκαν Σάμουελσον και εξηγεί: «Όλο και πιο πολύ, ο κόσμος ζητά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κι εμείς θέλουμε να ανταποκριθούμε στις τρέχουσες αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες των πελατών μας. Πλέον, σύντομα θα μπορείς να διαλέξεις όποιο ηλεκτροκίνητο Volvo επιθυμείς».
Η εταιρεία θα λανσάρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανάμεσα στο 2019 και το 2021, τρία εκ των οποίων θα φέρουν το σήμα της Volvo και τα άλλα δύο, όπως είχε αποκαλύψει το TopSpeed.gr, θα είναι ηλεκτροκίνητα μοντέλα υψηλών επιδόσεων από την Polestar, τον κλάδο της Volvo Cars που αναπτύσσει μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Αναλυτικές λεπτομέρειες για αυτά τα λανσαρίσματα θα δοθούν στη δημοσιότητα σε δεύτερο χρόνο.
Τα εν λόγω πέντε μοντέλα θα συμπληρώνονται από μία σειρά plug-in υβριδικών βενζίνης και πετρελαίου und ήπιων υβριδικών (mild hybrids) 48 Volt, ως επιλογές σε όλα τα μοντέλα, κάτι που υλοποιεί μία από τις ευρύτερες ηλεκτρικές γκάμες που προσφέρονται από οποιονδήποτε κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχουν μοντέλα της Volvo χωρίς έναν ηλεκτρικό κινητήρα, καθώς τα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά von κινητήρα εσωτερικής καύσης σταδιακά θα τίθενται εκτός παραγωγής και θα αντικαθίστανται με μοντέλα στα οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα ενισχύεται με ηλεκτροκίνητες επιλογές.
«Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί το τέλος του αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσης», λέει ο κ. Σάμουελσον. «Η Volvo Cars έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να πετύχει συνολικές πωλήσεις 1.000.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2025. Όταν το λέμε, το εννοούμε. Και αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα το πραγματοποιήσουμε.»
Η απόφαση έπεται μιας άλλης ανακοίνωσης που έγινε πριν λίγες μέρες, σύμφωνα με την οποία -όπως επίσης είχε αποκαλύψει πριν από έναν περίπου χρόνο το Topspeed.gr, η Volvo θα μετατρέψει την Polestar σε μια νέα ξεχωριστή εταιρεία/brand που θα επικεντρωθεί στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα υψηλών επιδόσεων σε διεθνές επίπεδο. Ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars, θα ηγηθεί της Polestar ως Πρόεδρος.
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…