20 Jahre Volvo Cars Safety Centre: Zwei Jahrzehnte, die Leben retten

 

  Ρόλος του είναι να «οδηγεί» σε σύγκρουση ένα εντελώς
καινούργιο Volvo κάθε μέρα κατά
μέσον όρο. Και μέχρι σήμερα, έχει καίρια σημασία στο να εγγυάται την ηγετική
θέση της Volvo Cars στην ασφάλεια
Autos.

 

  Φέτος, το Volvo Autos Sicherheit Zentrum, το εργαστήριο δοκιμών σύγκρουσης της Volvo, γιορτάζει τα
20ά του γενέθλια. Από τη στιγμή που εγκαινιάστηκε από τον Σουηδό βασιλιά, το
2000, έως και σήμερα παραμένει ένα από τα πιο προηγμένα εργαστήρια δοκιμών
σύγκρουσης στον κόσμο.

 

  Το Safety Centre βοηθά τους
μηχανικούς της Volvo Cars να οδηγούν τις
εξελίξεις στην ασφάλεια και να αντλούν γνώση από πραγματικά ατυχήματα.
Συμβάλλει στην υλοποίηση του στόχου της εταιρείας, που προβλέπει ένα μέλλον στο
οποίο κανείς δεν θα χάνει τη ζωή του ή θα τραυματίζεται σοβαρά μέσα σε ένα νέο Volvo.

 

  «Η δέσμευσή μας στην ασφάλεια δεν σχετίζεται με το πώς θα
περάσουμε με επιτυχία μία δοκιμή σύγκρουσης ή το πώς θα πάρουμε έναν καλό
βαθμό», λέει ο Thomas Broberg (Τόμας
Μπρόμπεργκ), ένας από τους επικεφαλής μηχανικούς της
Volvo Autos, με εμπειρία δύο
δεκαετιών στην εταιρεία. «Η δέσμευσή μας στην ασφάλεια έχει να κάνει με το να
βρούμε πώς και γιατί συμβαίνουν ατυχήματα και τραυματισμοί και στη συνέχεια να
αναπτύξουμε την τεχνολογία για να βοηθήσουμε στην πρόληψή τους. Ελπίζουμε ότι η
πρωτοποριακή δουλειά μας σε αυτόν τον τομέα θα εμπνεύσει κι άλλους να
ακολουθήσουν τη φιλοδοξία μας για τη μείωση των απωλειών από οδικά ατυχήματα σε
όλο τον κόσμο».

 

  Το εργαστήριο δοκιμών σύγκρουσης Volvo Cars Safety Centre είναι μία
πολυλειτουργική εγκατάσταση που επιτρέπει στους μηχανικούς ασφαλείας της Volvo Cars να
αναδημιουργούν αμέτρητα κυκλοφοριακά σενάρια και ατυχήματα και να εκτελούν
δοκιμές που υπερβαίνουν κατά πολύ όσα απαιτούν οι κανονισμοί.

 

  Το εργαστήριο διαθέτει δύο διαδρόμους δοκιμών, με μήκος
108 και 154 μέτρα. Ο πιο μικρός από τους δύο είναι κινητός και μπορεί να
τοποθετηθεί σε γωνίες από 0 έως 90 μοίρες, ώστε να πραγματοποιούνται crash test σε διαφορετικές
γωνίες και ταχύτητες, αλλά και να εξομοιώνονται συγκρούσεις ανάμεσα σε δύο
κινούμενα αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα μπορεί να συγκρουστούν σε ταχύτητες έως και
120 km/h.

 

  Στον εξωτερικό χώρο, γίνονται διάφορες άλλες δοκιμές,
όπως συγκρούσεις με ανατροπή και εκτροπή εκτός δρόμου, όπου τα αυτοκίνητα
ρίχνονται με υψηλές ταχύτητες σε ένα χαντάκι. Εδώ, η Volvo Cars προσφέρει επίσης
στις υπηρεσίες διάσωσης την ευκαιρία να τελειοποιήσουν τις ικανότητές τους στη
διασωστική, όπως έγινε πρόσφατα, όταν έριξαν νέα μοντέλα Volvo από ύψος 30
μέτρων για να προσομοιώσουν τις σοβαρές ζημιές που συμβαίνουν στις ακραίες
συγκρούσεις.

 

  Μέσα στον κύριο χώρο, μία τεράστια μπαριέρα συγκρούσεων
χρησιμοποιείται σε διάφορες πλευρικές, μετωπικές και οπίσθιες συγκρούσεις. Το
βάρος της είναι εντυπωσιακό, 850 τόνοι, αλλά αν χρειαστεί μπορεί να μετακινηθεί
σε διαφορετικά σημεία με τη χρήση ειδικών μηχανισμών.

 

  Επιπλέον, υπάρχει ένα πλήθος από άλλες σταθερές και
κινούμενες μπαριέρες που χρησιμοποιούνται σε crash test,
συμπεριλαμβανομένης μιας δομής που μοιάζει με άλκη, η οποία προσομοιώνει
ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται παρόμοια ζώα.

 

  Κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων, στο αυτοκίνητο, στα
ανδρείκελα δοκιμών και στις μπαριέρες τοποθετούνται αισθητήρες που επιτρέπουν
στους μηχανικούς της Volvo Cars να καταγραφούν
ολόκληρη την αλυσίδα συμβάντων με λεπτομέρειες. Δεκάδες κάμερες υψηλής
ευκρίνειας καταγράφουν επίσης το crash test από κάθε πιθανή
γωνία.

 

  Πριν πραγματοποιηθεί ένα κανονικό crash test, το μοντέλο που
δοκιμάζεται έχει ήδη περάσει από χιλιάδες δοκιμές σύγκρουσης στον εξομοιωτή.
Όλα τα δεδομένα που προκύπτουν από αυτές τις δοκιμές χρησιμοποιούνται στη
συνέχεια από τους μηχανικούς της Volvo για να αναπτύξουν πιο ασφαλή αυτοκίνητα.

 

  Καθώς η εταιρεία προχωρά στην κατεύθυνση ενός πλήρως
ηλεκτρικού μέλλοντος, τα τελευταία έτη το Volvo Cars Safety Centre έχει
προετοιμαστεί με τον κατάλληλο εξοπλισμό για την ασφαλή διενέργεια δοκιμών
σύγκρουσης και με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

  «Στο Volvo Cars Safety Centre μπορούμε να
αναδημιουργήσουμε και να αναλύσουμε οποιοδήποτε σενάριο με λεπτομέρεια»,
δηλώνει ο Thomas Broberg. «Προσωπικά, εμπνέομαι
συνειδητοποιώντας ότι με κάθε ώρα δοκιμών και αναλύσεων, πλησιάζουμε όλο και
περισσότερο στην υλοποίηση της φιλοδοξίας μας να μη χάνει κάνεις τη ζωή του ή
να τραυματίζεται σοβαρά μέσα σε ένα νέο μοντέλο της Volvo».

Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 2 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 2 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 2 Tagen

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 3 Tagen

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 3 Tagen

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 3 Tagen