NEWS

100% Grüne Mobilität wird es erst in 50 Jahren geben - E-Treibstoffe und Biokraftstoffe sind unverzichtbar

Πενήντα χρόνια – Αυτός είναι ο χρόνος που θα χρειαστεί για να ωριμάσει η οικολογική μετάβαση στον κόσμο της κινητικότητας και των μεταφορών. Και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθούν και άλλες τεχνολογίες για να συμπληρώσουν την ηλεκτροκίνηση, αρχής γενομένης από τα εναλλακτικά καύσιμα. Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγει μελέτη του Aspen Institute Italia, μιας ανεξάρτητης ένωσης για την έρευνα θεμάτων οικονομικής και κοινωνικής σημασίας. Δεδομένου ότι ο τομέας της κινητικότητας, μετά την ενέργεια και τη βιομηχανία, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τομείς όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων, η μελέτη υπογραμμίζει πώς τα elektronischer Kraftstoff και τα βιοκαύσιμα θα διαδραματίσουν θεμελιώδη ρόλο στη διαδικασία απαλλαγής των μεταφορών από τον άνθρακα ακόμη και μετά το 2035, (ημερομηνία για την οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει προβλέψει τον πλήρη εξηλεκτρισμό τους, με την πρόσφατα εισαχθείσα εξαίρεση των συνθετικών καυσίμων). Ειδικότερα, τα βιοκαύσιμα που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές, όπως τα φυτά, τα φύκια και τα οργανικά απόβλητα, επιτυγχάνουν σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα. Για το Ινστιτούτο, από την άλλη πλευρά, τα ηλεκτρονικά καύσιμα παρουσιάζουν κάποιες πρόσθετες δυσκολίες, επειδή η παραγωγή τους μπορεί να είναι περιορισμένη και υπερβολικά δαπανηρή.

Η θέση της Ιταλίας

Έτσι, η ιταλική κυβέρνηση έχει δίκιο να υποστηρίζει το ρόλο των βιοκαυσίμων στις Βρυξέλλες, διότι, όπως αναφέρει το Aspen Institute Italia, «λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση των υλικοτεχνικών υποδομών και την προτίμηση των Ιταλών στα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα πάρει χρόνο». Σε αυτό προστίθεται το γεγονός ότι «η ανάπτυξη των κινητήρων υδρογόνου βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο και η μεγάλης κλίμακας παραγωγή ηλεκτρονικών καυσίμων σε ανταγωνιστικές τιμές εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση». Περαιτέρω παράγοντες υποδηλώνουν ότι «τα βιοκαύσιμα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών. CO2 που το 2022 ήταν οι υψηλότερες που έχουν καταγραφεί ποτέ σε παγκόσμιο μέσο επίπεδο».

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

vor 11 Stunden

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

vor 12 Stunden

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 2 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 3 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 4 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 4 Tagen