Live η Κίνηση στους δρόμους

Dacia Bigster G-140: LPG + 48V mild-hybrid C-SUV από 24.800 €

Dacia Bigster G-140 με εργοστασιακό LPG/βενζίνη και 48V mild-hybrid: άμεση διάθεση στην Ελλάδα, αυτονομία έως 1.450 km και τιμές από 24.800 €

Η Dacia φέρνει στην ελληνική αγορά το Bigster G-140, ένα C-SUV διπλού καυσίμου με 48βολη ήπια υβριδική υποβοήθηση που στοχεύει στην οικονομία χωρίς συμβιβασμούς. Με τιμή εκκίνησης 24.800 € και άμεση διάθεση, συνδυάζει δεξαμενές βενζίνης/LPG για μεγάλη αυτονομία έως 1.450 km και χαμηλό κόστος χρήσης—ιδανικό για οικογένειες και στόλους. Διαθέσιμη σε εκδόσεις Essential, Expression, Journey και Extreme, η Bigster τονίζει το value-for-money προφίλ της με πλούσιο εξοπλισμό, πρακτικότητα και καθημερινή ευκολία.

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 εγκαινιάζει μια πρωτοποριακή πρόταση στην αγορά, συνδυάζοντας τον στιβαρό χαρακτήρα ενός SUV με τον αποδοτικότερο κινητήρα διπλού καυσίμου της Dacia. Προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αναμένουν οι οδηγοί της κατηγορίας C-SUV — άνεση, πρακτικότητα και ευελιξία — με πλούσιο εξοπλισμό, ανάλογα με την έκδοση.

Ο κινητήρας mild hybrid G-140 είναι διαθέσιμος από την έκδοση Essential, με τιμή εκκίνησης τα 24.800 €.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΕ ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 48 V

Με το Bigster, η Dacia ανοίγει νέους δρόμους, παρουσιάζοντας έναν κινητήρα που συνδυάζει διπλό καύσιμο (βενζίνη & υγραέριο) με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V.
Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον τρικύλινδρο 1,2 λίτρου turbo κινητήρα κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, προσφέροντας αυξημένη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και βελτιωμένη οδηγική απόδοση — είτε το αυτοκίνητο κινείται με βενζίνη, είτε με υγραέριο.

Ο κινητήρας mild hybrid-G 140 λειτουργεί με δύο ανεξάρτητες δεξαμενές καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα LPG), προσφέροντας συνολική αυτονομία έως και 1.450 km. Το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητά του, ενώ ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει την άμεση και ομαλή εναλλαγή καυσίμου.

Κατά τη λειτουργία με υγραέριο, το Bigster mild hybrid-G 140 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10 % λιγότερο CO₂ σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, χωρίς υβριδική υποβοήθηση.

DACIA: ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΕΚΑΤ. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010

Η Dacia είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου σε ολόκληρη τη γκάμα της — με εξαίρεση τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Από το 2010, η Dacia έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα διπλού καυσίμου παγκοσμίως, κατέχοντας την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο άνω του 67 % στο τέλος του α΄ τριμήνου 2025.

Σχεδόν 4 στους 10 πελάτες Dacia επιλέγουν σήμερα κινητήρα διπλού καυσίμου — μια τεχνολογία αποδεδειγμένα αξιόπιστη, οικονομική στη χρήση και απλή στη λειτουργία, που ανταποκρίνεται πλήρως στις πραγματικές ανάγκες των οδηγών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα υγραεριοκίνησης, σε όλα τα μοντέλα του Renault Group, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής των μοντέλων και καλύπτεται από την ίδια 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, που καλύπτει και όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τους.

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων Dacia σε όλη την Ελλάδα, με τις κάτωθι τιμές.

• essential mild hybrid-G 140 24.800 €
• expression mild hybrid-G 140 26.100 €
• journey mild hybrid-G 140 29.400 €
• extreme mild hybrid-G 140 29.900 €