Live η Κίνηση στους δρόμους
BMW M

BMW: Γιατί η επανάσταση της ηλεκτροκίνησης δεν σημαίνει τέλος για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η BMW κρατά ανοιχτές όλες τις επιλογές, εξελίσσει κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, ενώ επενδύει στα ηλεκτρικά – η ισορροπία της αυτοκινητοβιομηχανίας του αύριο

BMW M

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια ραγδαία μετάβαση προς τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), με πολλούς κατασκευαστές να βιάζονται να βάλουν τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Ωστόσο, η BMW ξεχωρίζει ως μια εταιρεία που δεν κάνει βιαστικές υποσχέσεις ή απότομες στροφές. Με στρατηγική που βασίζεται στην ισορροπία και την ευελιξία, η BMW συνεχίζει να επενδύει τόσο στους παραδοσιακούς κινητήρες όσο και στην ηλεκτροκίνηση.

Η εταιρεία προσεγγίζει το μέλλον με ρεαλισμό, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τις ελλείψεις στην υποδομή φόρτισης. Παράλληλα, διατηρεί τη δέσμευση της να εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, τόσο βενζίνης όσο και ντίζελ, προσαρμοσμένους στα πιο αυστηρά περιβαλλοντικά πρότυπα.

Μέσα από τα εργοστάσιά της στην Αυστρία και την Ουγγαρία, η BMW προετοιμάζει την παραγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων ενώ συνεχίζει να καινοτομεί στους κινητήρες ICE, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες της θα έχουν την ελευθερία να επιλέγουν.

Η BMW και η Στρατηγική Διατήρησης των Κινητήρων Εσωτερικής Καύσης

Σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές που ανακοίνωσαν αυστηρές ημερομηνίες για το τέλος των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, η BMW επέλεξε να μη δεσμευτεί σε τέτοιες αποφάσεις. Ο Klaus von Moltke, διευθυντής του εργοστασίου της BMW στο Steyr, επιβεβαιώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένουν το θεμέλιο της εταιρείας και ότι συνεχίζεται η εξέλιξή τους για να ανταποκριθούν στις μελλοντικές κανονιστικές απαιτήσεις, όπως οι προδιαγραφές Euro 7.

Diesel με Οικολογικό Πρόσωπο: Το Καύσιμο HVO100 και οι Καινοτομίες της BMW

Η BMW δεν εγκαταλείπει το ντίζελ. Αντίθετα, πειραματίζεται με φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα όπως το HVO100 — ένα υδρογονοθεραπευμένο φυτικό έλαιο που μειώνει τις εκπομπές CO₂ έως και 90% σε σύγκριση με το συμβατικό πετρέλαιο. Το HVO100 εξασφαλίζει καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα των κινητήρων ντίζελ, ενώ μειώνει την μικροβιακή μόλυνση του καυσίμου, προωθώντας έτσι μια πιο βιώσιμη λύση για τους παραδοσιακούς κινητήρες.

Η Διπλή Προσέγγιση της BMW: Επαναστατικά Ηλεκτρικά και Ανανεωμένοι Κινητήρες ICE

Παράλληλα με τις εξελίξεις στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το εργοστάσιο στο Steyr παράγει ήδη ηλεκτρικούς κινητήρες έκτης γενιάς για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Neue Klasse. Η BMW έχει προγραμματίσει την παρουσίαση του νέου iX3 τον Σεπτέμβριο, με την παραγωγή να ξεκινά στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας στα τέλη του 2025.

Η εταιρεία προβλέπει ισομερή κατανομή πωλήσεων μεταξύ ICE και EV μέχρι το 2030, ένα φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό στοίχημα, λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση του μεριδίου των ηλεκτρικών οχημάτων από 17,4% σε 19% μέσα σε μόλις λίγους μήνες. Παράλληλα, νέα μοντέλα BMW με βενζινοκινητήρες, όπως το M3 με inline-six και το υβριδικό M5 με V8, αναμένεται να διατηρήσουν τη δυναμική των παραδοσιακών κινητήρων.