Αύξηση – ρεκόρ στις πωλήσεις του BMW Group, για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς

Οι πωλήσεις του BMW Group αυξήθηκαν κατά +39,1% μέσα σε ένα χρόνο, με αύξηση πωλήσεων +7,1% από τα προ κρίσης επίπεδα του 2019

Με συνολικές παραδόσεις 1.339.080 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να βρίσκονται στο +39,1%, το BMW Group ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2021 με αυξήσεις ρεκόρ. Όλες οι μάρκες ανέφεραν υψηλότερες πωλήσεις για τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς ενώ, κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, η εταιρείας αύξησε τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Οι πωλήσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο ήταν επίσης σαφώς υψηλότερες από το επίπεδο προ της υγειονομικής κρίσης το 2019, με αύξηση +7,1%.

 

«Βρισκόμαστε σε πορεία για σταθερή, επικερδή αύξηση πωλήσεων. Χάρη στην ισχυρή γκάμα μοντέλων μας, την υψηλή ζήτηση των πελατών σε όλο τον κόσμο και  την άριστη λειτουργική απόδοση, πετύχαμε νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών το πρώτο εξάμηνο του 2021. Είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο το γεγονός ότι καταφέραμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας.Συνεχίζουμε αποφασιστικά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας και την επέκταση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας με δύο βασικές ναυαρχίδες καινοτομίας: τις BMW iX και BMW i4. Τα μοντέλα iX και i4 ενσαρκώνουν μία νέα εποχή ηλεκτροκίνησης για την BMW και ανυπομονώ να τα δω και τα δύο στους δρόμους από το Νοέμβριο. Ο υψηλός αριθμός εισερχόμενων παραγγελιών και για τα δύο επιβεβαιώνουν το ισχυρό ενδιαφέρον των πελατών μας γι’ αυτά τα ιδιαίτερα συναισθηματικά οχήματα».

  • Pieter Nota, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος του τομέα Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων

 

Με πωλήσεις 153.267 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2021, το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις τόσο των αμιγώς ηλεκτρικών όσο και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 148,5% μέσα σε ένα χρόνο– καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και σε απόλυτες τιμές. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 183,9% φτάνοντας συνολικά τις 36.089 μονάδες και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 139,4%, με σύνολο 117.178 μονάδων. Τα επόμενα χρόνια, θα προστεθούν μερικά ακόμα μοντέλα όπως αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 7, BMW X1 και του διαδόχου του MINI Countryman. Από τώρα μέχρι το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο – δέκα φορές παραπάνω από τις πωλήσεις του 2020. Το BMW Group εκτιμά ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά του θα έχουν αναλογία τουλάχιστον 50% στις παγκόσμιες πωλήσεις του το 2030. Την επόμενη δεκαετία, το BMW Group σχεδιάζει να κυκλοφορήσει συνολικά περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

 

Η κατάσταση με την προμήθεια ημιαγωγών παραμένει δύσκολη

Αναπροσαρμογές έχουν γίνει στο πρόγραμμα παραγωγής του λαμβάνοντας υπόψη τη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, καθώς η εταιρεία εκτιμά ότι η κατάσταση με την προμήθεια εξαρτημάτων ηλεκτρονικών συστημάτων (ημιαγωγών) θα παραμείνει δύσκολη και δεν αποκλείεται αυτό να επηρεάσει τις πωλήσεις για το υπόλοιπο της χρονιάς.

 

Οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν πάνω από ένα τρίτ

Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, 1.178.292 οχήματα BMW (+39,9%) παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η BMW Σειρά 3 σημείωσε αξιοσημείωτη αύξηση σχεδόν 50% (+49,1%). Αυτό επιβεβαιώνει την ισχυρή απήχηση αυτής της σειράς που απολαμβάνει σημαντική επιτυχία πάνω από τέσσερις δεκαετίες τώρα. Με αύξηση πωλήσεων 33,3%, η BMW Σειρά 5 υπογράμμισε την ισχυρή θέση της στο ‘upper-mid’ τμήμα της πολυτελούς κατηγορίας. Οι πωλήσεις της BMW X3, που διατίθεται με τέσσερις εκδόσεις συστημάτων κίνησης, σημείωσαν άνοδο 43,9% το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η αμιγώς ηλεκτρική iX3, ειδικότερα, ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις.

 

Οι πωλήσεις MINI αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο το πρώτο εξάμηνο

Τους πρώτους έξι μήνες του 2021, η MINI πούλησε συνολικά 157.799 οχήματα (+32,6%), αυξάνοντας τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της μάρκας αποδείχτηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των πελατών. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI SE και η plug-in υβριδική έκδοση του MINI Countryman συγκέντρωσαν μαζί πάνω από το 15% του συνολικού όγκου πωλήσεων της μάρκας για το πρώτο εξάμηνο.

 

Η BMW M GmbH κατέγραψε ισχυρές πωλήσεις από την αρχή της χρονιά

Με άνοδο +39,4 % (83.357 μονάδες), η BMW M GmbH είχε το πιο επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο στις ιστορία της από πλευράς πωλήσεων. Οι M3 και M4, που διατίθενται από το Μάρτιο, καθώς και οι X5 M και X6 M, συνέβαλαν σημαντικά σε αυτό. Στην κατηγορία Performance, η M440i Coupé* είναι η αιχμή του δόρατος. Η νέα M440i Cabrio που λανσαρίστηκε το Μάρτιο έχει επίσης συνεισφέρει σε αυτή την επιτυχία μαζί με τους σταθερά υψηλούς όγκους των μοντέλων M340i Sedan και Touring.

 

Χάρη στην ισχυρή παγκόσμια ζήτηση για όλα τα μοντέλα της, η Rolls Royce Motor Cars κατάφερε να πουλήσει 2.989 (+91,6%) οχήματα το πρώτο εξάμηνο του 2021, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από του 2020. Ο ερχομός της διαδόχου της Ghost στα τέλη του 2020 επίσης συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς. Η εταιρεία παραμένει αισιόδοξη για το υπόλοιπο της χρονιάς.

 

BMW Motorrad : Τα καλύτερα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου όλων των εποχών

Το πρώτο εξάμηνο του 2021, η BMW Motorrad παρέδωσε 107.610 μοτοσικλέτες και scooters (+40,3%). Με το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων πρώτου εξαμήνου όλων των εποχών, η BMW Motorrad υποστήριξε με εντυπωσιακό τρόπο την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης συνεχίζοντας το ρεκόρ του πρώτου τριμήνου. Αυτή η επιτυχία βασίζεται σε μία ισχυρή προϊοντική γκάμα με μεγάλη ποικιλία μοντέλων, μεταξύ των οποίων οκτώ νέα μοντέλα που κυκλοφόρησαν στην αγορά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού BMW CE 04, η BMW Motorrad επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της με νέες εκδόσεις για αστική κινητικότητα μηδενικών ρύπων.

 

Πωλήσεις BMW & MINI στις περιοχές/αγορές.

Το BMW Group διατήρησε την ισχυρή εικόνα του στην Κίνα, αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 41,9% στις 467.064 μονάδες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Συνολικά 42.502 οχήματα πωλήθηκαν στη βασική Ασιατική αγορά της Νότιας Κορέας τους πρώτους έξι μήνες του 2021 – αύξηση +34,6% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2020.

 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία συνέχισε την επιτυχία του πρώτου τριμήνου και, με συνολικές πωλήσεις 183.619 μονάδων το πρώτο εξάμηνο, οι πωλήσεις BMW και MINI αυξήθηκαν πάνω από 50% μέσα σε ένα χρόνο (+51,8%).

 

Η Ευρώπη είχε επίσης ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά ένα τρίτο (+35,3%). Οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI στην περιοχή έφτασαν τα 504.327 οχήματα.

 

Με 141.983 νέες ταξινομήσεις στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, οι πωλήσεις του BMW Group αυξήθηκαν κατά 22,1% μέσα σε ένα χρόνο. Η αναλογία εξηλεκτρισμένων οχημάτων μεγαλώνει συνεχώς και σχεδόν η μία στις τέσσερις BMW στη Γερμανία είναι τώρα ηλεκτροκίνητη. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI SE συγκέντρωσε μερίδιο πάνω από 19% επί των συνολικών πωλήσεων MINI το πρώτο εξάμηνο του 2021. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν το 30% των νέων ταξινομήσεων MINI στη Γερμανία είναι ηλεκτροκίνητα μοντέλα.