Live η Κίνηση στους δρόμους

Audi Q6 e-tron Quattro 388PS 100kWh: Είναι το πιο «eye catching» μεσαίο ηλεκτρικό SUV

Στο πέρασμα του το αμιγώς ηλεκτρικό Premium D-SUV της Audi τραβάει τα βλέμματα των περαστικών

Εσύ τι βαθμό του βάζεις;1 Vote
8.3
8.2

Κάποια αυτοκίνητα έχουν σκοπό, να τραβάνε τα βλέμματα στο πέρασμα τους. Συνήθως πρόκειται για πιο ακριβές σπορ προτάσεις και πολυτελή μοντέλα. Ωστόσο, η Audi το πέτυχε με το αμιγώς ηλεκτρικό Premium D-SUV της, το Q6 e-tron Quattro, το οποίο αποδείχθηκε εξαιρετικά «eye catching», κατά την καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, καθώς στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε την κορυφαία έκδοση Quattro των 388 ίππων με την μπαταρία των 100kWh.

Από την ιδέα στην ηλεκτρική επανάσταση

Η ιστορία του Audi Q6 είναι ιδιόμορφη. Δεν πρόκειται για μια απλή συνέχεια ενός υπάρχοντος μοντέλου – όπως συνέβη π.χ. με το Q5 ή το Q7 – αλλά για ένα project που γεννήθηκε από την ανάγκη της Audi να γεφυρώσει δύο κόσμους: τον παραδοσιακό κόσμο των SUV και τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η ονομασία Q6 άρχισε να ακούγεται στους κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας ήδη από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Αρχικά, προοριζόταν για ένα SUV που θα τοποθετούνταν ανάμεσα στο Q5 και το Q7 – τόσο σε διαστάσεις όσο και σε χαρακτήρα. Το project όμως δεν προχώρησε τότε, καθώς η Audi έδωσε προτεραιότητα στο πιο δυναμικό και πολυτελές Q8, το οποίο και καθιερώθηκε ως η ναυαρχίδα των SUV της.

Η επανεμφάνιση του ονόματος “Q6” ήρθε σε μια τελείως διαφορετική συγκυρία. Η δεκαετία του 2020 βρήκε την Audi να επανακαθορίζει τη στρατηγική της, υιοθετώντας πλήρως την ηλεκτροκίνηση ως το μέλλον της. Η γερμανική εταιρεία, μετά την αρχική είσοδο στην ηλεκτρική εποχή με το Audi e-tron(το οποίο πλέον μετονομάστηκε σε Q8 e-tron), χρειαζόταν ένα εντελώς νέο μοντέλο που δεν θα βασιζόταν σε «προσαρμοσμένη» πλατφόρμα, αλλά θα ήταν εξ αρχής σχεδιασμένο ως ηλεκτρικό.

Αυτό το κενό ήρθε να καλύψει το Audi Q6 e-tron, που παρουσιάστηκε επίσημα το 2024. Ένα SUV που βρίσκεται στο κέντρο της premium μεσαίας κατηγορίας – τοποθετείται ξεκάθαρα πάνω από το Q4 e-tron και κάτω από το Q8 e-tron – και σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας τεχνολογικής και σχεδιαστικής εποχής για την Audi.

Η στρατηγική σημασία του Q6 e-tron δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Δεν είναι απλώς άλλο ένα ηλεκτρικό SUV – είναι το μοντέλο-ορόσημο που ανοίγει τον δρόμο για τη νέα γενιά e-tron. Έρχεται να ανταγωνιστεί άμεσα τα BMW iX, Mercedes EQE SUV και Tesla Model Y, και ταυτόχρονα να προλειάνει το έδαφος για τα επόμενα αμιγώς ηλεκτρικά Audi, που θα λανσαριστούν ως μέρος της μετάβασης σε 100% ηλεκτρική γκάμα έως το 2033.

Ψηφιακή υπογραφή και δυναμισμός

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον αλλά τις ρίζες του βαθιά φυτεμένες στη μινιμαλιστική κομψότητα της Audi, το Q6 e-tron δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει κραυγαλέα. Το πετυχαίνει αθόρυβα και με αυτοκυριαρχία, όπως αρμόζει σε ένα ηλεκτρικό SUV που φιλοδοξεί να εκπροσωπεί τη νέα εποχή.

Ειδικότερα, η κορυφαία έκδοση Audi Q6 e-tron quattro ξεχωρίζει σχεδιαστικά με την πολυτέλεια και την τεχνολογία που ενσωματώνει σε κάθε γωνία του αμαξώματος της.

Μπροστά, η μεγάλη Singleframe γρίλια αποτελεί το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, με κλειστή σχεδίαση και έντονη χρωμιωμένη περιφέρεια που προσδίδει κύρος και μοντέρνο χαρακτήρα. Τα λεπτά και αιχμηρά φώτα Matrix LED προσφέρουν εξαιρετική φωτεινότητα και μοναδικά γραφικά LED, ενώ ο σπορ προφυλακτήρας με τους λειτουργικούς αεραγωγούς και τη χαρακτηριστική γρίλια «μέλισσας» ενισχύουν την επιθετική και δυναμική παρουσία. Οι ενσωματωμένες κάμερες και αισθητήρες ολοκληρώνουν την τεχνολογική εικόνα στο εμπρόσθιο μέρος.

Πλάγια, η Audi Q6 e-tron quattro παρουσιάζει μια καθαρή και αεροδυναμική γραμμή με ήπιες καμπύλες και έντονες ακμές. Οι μεγάλες αλουμινένιες ζάντες 21” ή 22” σε ματ γκρι ή μαύρο φινίρισμα τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Οι αεροδυναμικοί καθρέφτες με ενσωματωμένα LED φλας, οι χρωμιωμένες ή μαύρες ματ πλαϊνές ποδιές, καθώς και η διχρωμία στις κολόνες B και C δημιουργούν μια εντυπωσιακή «πλωτή» οροφή, που ολοκληρώνει αρμονικά την πλευρική αισθητική.

Πίσω, η φωτεινή οριζόντια μπάρα LED που ενώνει τα αιχμηρά φώτα, μαζί με τα δυναμικά στοιχεία φωτισμού, χαρίζουν μια σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη εικόνα. Ο σπορ προφυλακτήρας με τα ανθρακονημάτινα στοιχεία και τους διαχύτες προσδίδει επιθετικότητα και ενισχύει την αεροδυναμική. Στο κέντρο της πίσω πόρτας, το λογότυπο Audi και η ένδειξη «Q6 e-tron quattro» αναδεικνύουν την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού SUV. Το ενσωματωμένο σπόιλερ στην οροφή ολοκληρώνει τη δυναμική και αρμονική σχεδίαση.

Συνολικά, το κορυφαίο Audi Q6 e-tron quattro ενσωματώνει με απόλυτη ισορροπία τον σπορ χαρακτήρα, την πολυτέλεια και την τεχνολογική υπεροχή, παρουσιάζοντας έναν εντυπωσιακό σχεδιασμό που μαγνητίζει τα βλέμματα από κάθε γωνία.

Ψηφιακή πολυτέλεια με ανθρώπινη προσέγγιση

Η πρώτη εντύπωση όταν ανοίγεις την πόρτα του Audi Q6 e-tron δεν είναι μόνο οπτική – είναι αισθητηριακή. Ο τρόπος που οι επιφάνειες, τα φώτα και τα υλικά συνυπάρχουν, δημιουργεί έναν χώρο που ισορροπεί μεταξύ τεχνολογικής φουτουριστικής αισθητικής και ζεστής, ανθρώπινης πολυτέλειας. Δεν είναι ένα σαλόνι υψηλής τεχνολογίας. Είναι ένα ψηφιακό καθιστικό με χαρακτήρα Audi.

Έτσι, το εσωτερικό του Audi Q6 e-tron quattro αποτελεί μια ξεκάθαρη δήλωση προθέσεων της Audi για το μέλλον της πολυτέλειας στα ηλεκτρικά SUV. Η σχεδίαση ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία “softwrap”, όπου τα υλικά και οι επιφάνειες «αγκαλιάζουν» ομοιογενώς τον χώρο από τις πόρτες έως το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, δημιουργώντας ένα ενιαίο, φιλόξενο και απόλυτα εστιασμένο στον άνθρωπο περιβάλλον. Το αποτέλεσμα ενισχύεται από την απουσία τούνελ μετάδοσης, χάρη στην ηλεκτρική πλατφόρμα PPE, που δημιουργεί εντελώς επίπεδο δάπεδο και αναβαθμισμένη ευρυχωρία.

Στο επίκεντρο δεσπόζει το νέο “Digital Stage”, μια ψηφιακή κονσόλα που εκτείνεται με καμπύλη σχεδίαση προς τον οδηγό και συνδυάζει τρεις οθόνες: τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών (Virtual Cockpit), την κεντρική οθόνη αφής MMI των 14,5 ιντσών, και – σε αρκετές εκδόσεις – μια τρίτη, ανεξάρτητη οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό, με “active privacy mode” ώστε να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού. Το σύστημα πλαισιώνεται από μια λεπτή φωτεινή LED λωρίδα “Interaction Light” που αλληλεπιδρά με τον χρήστη για λειτουργίες όπως ενεργοποίηση φλας, ειδοποιήσεις συστημάτων υποβοήθησης ή κατάσταση φόρτισης.

Σημαντική προσθήκη αποτελεί το προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (AR HUD), το οποίο προβάλλει στοιχεία πλοήγησης και οδήγησης με ακρίβεια και εστίαση σε “πραγματικό χώρο” έως και 200 μέτρα μπροστά. Μαζί με τον ψηφιακό βοηθό Audi Assistant, που βασίζεται σε AI και εμφανίζει τις φωνητικές εντολές σε μορφή avatar στην οθόνη, το Q6 e-tron δημιουργεί ένα προηγμένο, διαδραστικό περιβάλλον για τον οδηγό.

Η επιλογή υλικών και φινιρισμάτων ενισχύει περαιτέρω την premium εμπειρία. Στην έκδοση quattro, οι επιφάνειες διατίθενται σε eco-friendly υφάσματα όπως το Elastic Melange ή Dinamica (μικροΐνες από ανακυκλωμένο PET), καθώς και σε κορυφαίες δερμάτινες επενδύσεις Nappa με καπιτονέ ραφές, συνδυασμένες με διακοσμητικά από ξύλο Sweetgum ή βουρτσισμένο αλουμίνιο. Η συναρμογή είναι στιβαρή, ενώ η απτική αίσθηση των επιφανειών παραμένει εντυπωσιακά ποιοτική, με μόνη μικρή παραφωνία τις γυαλιστερές “black gloss” λεπτομέρειες που μπορεί να συγκεντρώνουν σκόνη ή δαχτυλιές.

Η πρακτικότητα εντός καμπίνας έχει επίσης προσεχθεί ιδιαίτερα. Οι θήκες και αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί, η κεντρική κονσόλα έχει μεγάλο αποθηκευτικό όγκο, ποτηροθήκες, θύρες USB-C, ακόμη και επιφάνεια ασύρματης φόρτισης. Τα καθίσματα εμπρός προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ρυθμίσεις πολλαπλών κατευθύνσεων και λειτουργίες μνήμης/μασάζ σε ανώτερες εκδόσεις. Πίσω, η επίπεδη σχεδίαση του πατώματος επιτρέπει τη μεταφορά τριών ενηλίκων χωρίς σοβαρούς συμβιβασμούς, ενώ το ύψος οροφής και το περιθώριο για τα γόνατα είναι ικανοποιητικά ακόμη και για υψηλόσωμους επιβάτες.

Σε επίπεδο εργονομίας, η διάταξη των οθονών και των ελέγχων ακολουθεί καθαρά “driver-centric” λογική, με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό για εύκολη πρόσβαση σε όλα τα συστήματα. Παρότι το ψηφιακό περιβάλλον μπορεί αρχικά να μοιάζει απαιτητικό, η διάκριση και οργάνωση των μενού, η ταχύτητα απόκρισης και η δυνατότητα φωνητικής ή χειροκίνητης εναλλαγής λειτουργιών κάνουν την εξοικείωση γρήγορη. Υπάρχει μικρή καμπύλη μάθησης κυρίως λόγω της απουσίας φυσικών κουμπιών για λειτουργίες όπως ο κλιματισμός, αλλά η εμπειρία παραμένει καθαρά premium και φιλική προς τον οδηγό, προκειμένου να μην απομακρύνει την προσοχή του από τον δρόμο.

Ο χώρος αποσκευών του Audi Q6 e-tron quattro αποδεικνύεται πλήρως εναρμονισμένος με τον οικογενειακό και πρακτικό χαρακτήρα του μοντέλου. Με χωρητικότητα 526 λίτρων σε κανονική διάταξη και έως 1.529 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (σε αναλογία 40:20:40), το πορτμπαγκάζ προσφέρει επίπεδο και εύκολα εκμεταλλεύσιμο χώρο, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και φαρδύ άνοιγμα για τη διευκόλυνση της φόρτωσης ογκωδών αντικειμένων. Επιπλέον, υπάρχει και εμπρός αποθηκευτικός χώρος (frunk) 64 λίτρων, ιδανικός για τα καλώδια φόρτισης ή μικροαντικείμενα που θέλεις να έχεις τακτοποιημένα και εκτός της κύριας καμπίνας.

Συνολικά, το εσωτερικό του Audi Q6 e-tron quattro συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή με την αισθητική αρμονία και την πρακτικότητα, παραμένοντας πιστό στο DNA της Audi για πολυτέλεια, καινοτομία και ποιότητα.

Ισχύς με τεχνολογική αρτιότητα

Το Audi Q6 e-tron Quattro με τους 388 ίππους αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και προηγμένο ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει ισχύ, αυτονομία και τεχνολογική αρτιότητα. Το σύστημα κίνησης βασίζεται σε δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένους σε κάθε άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση quattro με ηλεκτρονικό έλεγχο κατανομής της ροπής, αλλά με προτεραιότητα στον πίσω άξονα. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 388 ίππους (286 kW), εξασφαλίζοντας δυναμική επιτάχυνση και απόλυτη σταθερότητα, ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Η μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh (καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα) προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως και 500 χιλιόμετρα, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης. Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο χαμηλό πάτωμα του οχήματος βελτιώνει την κατανομή βάρους και την οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, η ταχύτατη φόρτιση DC έως 170 kW επιτρέπει φόρτιση από 10% σε 80% σε περίπου 30 λεπτά, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής στις μεγάλες διαδρομές. Η φόρτιση AC υποστηρίζεται έως 11 kW για άνετη καθημερινή φόρτιση σε σπίτι ή δημόσια σημεία.

Ο συνδυασμός της τετρακίνησης quattro με τα εξελιγμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και τα διάφορα προγράμματα οδήγησης προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια και πρόσφυση σε κάθε δρόμο και καιρική συνθήκη. Η άμεση απόκριση των ηλεκτροκινητήρων εξασφαλίζει ομαλή και σπορ οδήγηση, με τη δυναμική συμπεριφορά που αναμένει κανείς από ένα κορυφαίο premium SUV.

Οι αξίες Audi στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Εισάγοντας τη νέα ολιστική προσέγγιση της Audi, το νέο Q6 e-tron quattro παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Είναι επιβεβλημένο να περάσουμε από τη θεωρία στην πράξη και να διαπιστώσουμε πώς ενσωματώνει τις παραδοσιακές αξίες της Audi – την τεχνολογική υπεροχή, την ποιότητα κύλισης και την οδηγική ακρίβεια – σε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό SUV, οδηγώντας το σε κάθε πιθανή συνθήκη και δίκτυο.

Στην πόλη και γενικά στο αστικό περιβάλλον, το Audi Q6 e-tron quattro αδικείται κάπως λόγω των διαστάσεών του (μήκος 4,77 m, πλάτος σχεδόν 2 m και μεταξόνιο 2,9 m), ωστόσο διατηρεί την ευχρηστία που απαιτείται. Ο μικρός κύκλος στροφής (11,6 m), σε συνδυασμό με τους δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός και ένας πίσω, συνδυαστικά 387 PS και ροπή 590 Nm), προσφέρουν ευελιξία και άμεση απόκριση. Η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες ενισχύουν την περιμετρική ορατότητα, ενώ τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης (όπως το Parking Assistant Plus και οι κάμερες 360°) κάνουν πιο εύκολη την καθημερινή μετακίνηση. Στο πέρασμά του από τον αστικό ιστό, το Q6 e-tron μαγνητίζει τα βλέμματα, με τον φωτιστικό του χαρακτήρα (προαιρετικά Digital Matrix LED εμπρός και OLED πίσω) να δημιουργεί μοναδική παρουσία.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο, το Q6 e-tron quattro αποκαλύπτει τον ελκυστικό, δυναμικό του χαρακτήρα. Η πλήρως ρυθμιζόμενη adaptive air suspension (όπου διατίθεται) επιτρέπει στο αυτοκίνητο να προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας κορυφαίο κράτημα και εξαιρετικό έλεγχο πλαισίου. Η τετρακίνηση quattro, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρει η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο, εξασφαλίζει ισορροπημένη και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το τιμόνι έχει εξαιρετική αίσθηση και ακρίβεια, με μεταβλητό λόγο μετάδοσης, ενώ μέσω του Audi drive select ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι διαφορετικών προφίλ (Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic, Individual, Offroad), προσαρμόζοντας την απόδοση, την ανάρτηση και την απόκριση του συστήματος κίνησης. Σε δρόμους με στροφές, το SUV της Audi αποδεικνύεται διασκεδαστικό, αντικρούοντας όσους πιστεύουν πως «τα SUV δεν στρίβουν».

Στον αυτοκινητόδρομο, το Q6 e-tron quattro επιβεβαιώνει την premium ταυτότητά του. Η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, με διπλά τζάμια και ειδική ηχοαπορροφητική μόνωση να απομονώνουν θορύβους ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η ποιότητα κύλισης αγγίζει κορυφαία επίπεδα, χάρη στον άρτιο συνδυασμό αναρτήσεων και ηλεκτρικής μετάδοσης, ενώ η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή: τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα. Με τελική ταχύτητα 210 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη) και μεγάλη αυτοπεποίθηση στον έλεγχο, το Q6 e-tron quattro είναι ιδανικό για ταξίδια μακρινών αποστάσεων.

Γενικά το Audi Q6 e-tron quattro ενσωματώνει έξι προφίλ οδήγησης μέσω του Audi drive select: Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic, Individual και Offroad (το τελευταίο διαθέσιμο σε εκδόσεις με αερανάρτηση). Τα προφίλ αυτά τροποποιούν την απόκριση του γκαζιού, την υποβοήθηση του τιμονιού, την κατανομή ροπής του quattro συστήματος, ενώ –σε μοντέλα με ενεργή ανάρτηση– μεταβάλλεται και το ύψος από το έδαφος. Το Efficiency μεγιστοποιεί την αυτονομία περιορίζοντας την απόδοση, το Comfort προσφέρει ήπια και ξεκούραστη εμπειρία, το Auto προσαρμόζεται δυναμικά στις συνθήκες, το Dynamic ενισχύει τη σπορ αίσθηση, το Individual επιτρέπει εξατομίκευση, ενώ το Offroad εστιάζει στην κίνηση σε κακής ποιότητας δρόμους με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και βελτιστοποιημένη πρόσφυση.

Από τεχνικής πλευράς, το Q6 e-tron quattro εφοδιάζεται με μπαταρία ενεργής χωρητικότητας 94,9 kWh (100 kWh ονομαστικά), προσφέροντας θεωρητική αυτονομία έως 625 km (WLTP), ανάλογα τον εξοπλισμό. Η φόρτισή του γίνεται είτε μέσω AC (έως 11 kW στάνταρ – 22 kW προαιρετικά), είτε μέσω ταχυφορτιστών DC, όπου εκμεταλλεύεται την αρχιτεκτονική 800V για φόρτιση έως 270 kW. Σε φορτιστή DC, η φόρτιση από 10% έως 80% διαρκεί μόλις 21 λεπτά, ενώ η πλήρης φόρτιση από οικιακό wallbox 11 kW διαρκεί περίπου 14 ώρες. Η πραγματική μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε γύρω στις 22 kWh/100 km, τιμή αναμενόμενη για το μέγεθος και την απόδοση του οχήματος.

Για απαιτητικό κοινό με σύγχρονες ανάγκες  βιωσιμότητας

Το Audi Q6 e-tron Quattro 388 hp απευθύνεται σε απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη συνύπαρξη τεχνολογίας, απόδοσης και πολυτέλειας σε ένα ηλεκτρικό SUV. Πρόκειται για ένα όχημα σχεδιασμένο για εκείνους που θέλουν να συνδυάσουν το κύρος και την παράδοση της Audi με τις σύγχρονες ανάγκες της ηλεκτροκίνησης και της βιωσιμότητας.

Στοχεύει σε επαγγελματίες και στελέχη που επιθυμούν ένα αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών, το οποίο προσφέρει στιβαρότητα, ασφάλεια και κορυφαία οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, το Q6 e-tron Quattro είναι ιδανικό για οικογένειες που αναζητούν ευρυχωρία, άνεση και μεγάλη αυτονομία για κάθε είδους μετακινήσεις, από την πόλη μέχρι τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Το όχημα καλύπτει επίσης τις ανάγκες των τεχνολογικά ενημερωμένων χρηστών που εκτιμούν την τελευταία λέξη σε ψηφιακές καινοτομίες, συνδεσιμότητα και έξυπνα συστήματα υποβοήθησης. Παράλληλα, απευθύνεται σε όσους επιδιώκουν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στην ισχύ και το στυλ.

Συνολικά, το Audi Q6 e-tron Quattro 388 hp αποτελεί την ιδανική επιλογή για τον σύγχρονο οδηγό που επιθυμεί ένα premium ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων, με σύγχρονη τεχνολογία και διαχρονικό κύρος.

Απαγορευτικό

Το τίμημα για την απόκτηση ενός Audi Q6 e-Tron είναι απαγορευτικό, αναδεικνύοντας το υψηλό κύρος και το Hi-Tech υπόβαθρο με την τιμή στην εισαγωγική έκδοση χωρίς τον υπολογισμό προωθητικής ενέργειας και επιδοτήσεων, να ξεκινά από 69.980€, ενώ η κορυφαία έκδοση της δοκιμής μας ξεκινάει από 83.980€.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΑΜΑΞΩΜΑ

Τύπος

SUV

Καθίσματα

5

Πόρτες

5

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Τύπος κίνησης

Ηλεκτρική ενέργεια

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

5.9 δευτ

Μέγιστη ταχύτητα

210 km/h, Περιορίζεται ηλεκτρονικά

Αναλογία βάρους/ισχύος

6 κιλά/Hp, 166.9 Hp/τόνος

ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ηλεκτρικός κινητήρας 1

Ροπή

580 Nm

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Τύπος ηλεκτροκινητήρα

Σύγχρονος

Ηλεκτρικός κινητήρας 2

Ροπή

275 Nm

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Τύπος ηλεκτροκινητήρα

Ασύγχρονη

Συνολική ισχύς συστήματος

388 Hp

Συνολική ροπή συστήματος

855 Nm

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Ακαθάριστη χωρητικότητα μπαταρίας

100 kWh

Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας

94.9 kWh

Τάση μπαταρίας

800 V

Τεχνολογία μπαταρίας

Οξείδιο κοβαλτίου λιθίου-νικελίου μαγγανίου (Li-NMC)

Θέση μπαταρίας

Κάτω από το πάτωμα

Ισχύς ανάκτησης

220 kW

Ηλεκτρική αυτονομία (WLTP)

540-625 km

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

17-19.6 κιλοβατώρα/100 χλμ

ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Βάρος

2325 κιλά

Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο

615 κιλά

Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών

526 l

Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών

1529 l

Μέγιστο φορτίο

75 κιλά

Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (12%)

2400 κιλά

Μέγιστο φορτίο στήριξης

100 κιλά

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος

4771 mm

Πλάτος

1939 mm

Ύψος

1648-1702 mm

Μεταξόνιο

2889 mm

Εμπρός ίχνος

1661-1676 mm

Πίσω ίχνος

1640-1653 mm

Εμπρός πρόβολος

906 mm

Πίσω πρόβολος

976 mm

Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd)

0.30

Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής)

12.1 m

Γωνία προσέγγισης

18°

Γωνία φυγής

25.7°

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Κίνηση

Σε όλους τους τροχούς (4×4)

Αριθμός σχέσεων και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Εμπρός ανάρτηση

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα – Προαιρετική

Πίσω ανάρτηση

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα – Προαιρετική

Εμπρός φρένα

Αεριζόμενοι δίσκοι , 375 mm

Πίσω φρένα

Αεριζόμενοι δίσκοι , 350 mm

Βοηθητικά συστήματα

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Τύπος διεύθυνσης

Τσουκράνια διαχείρισης (με δόντια)

Σύστημα διεύθυνσης

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Τροχοί

235/65 R18 ή 255/60 R18

Photo Gallery

Συμπέρασμα
Με το Q6 e-tron quattro, η Audi «υπογράφει» τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό μοντέλο που τραβά τα βλέμματα με τον δυναμικό σχεδιασμό του. Στόχος είναι ξεκάθαρα να αποτελέσει το πιο «eye-catching» μεσαίο ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας. Η καμπίνα του εκπέμπει αίσθηση πολυτέλειας, εστιάζοντας στον premium ανταγωνισμό της Γερμανίας και δηλώνοντας με σαφήνεια την ποιοτική του ταυτότητα. Πέρα όμως από την εικόνα, το Q6 e-tron quattro ξεχωρίζει για την ώριμη οδική του συμπεριφορά και την προσεγμένη οδηγική αίσθηση, προσφέροντας ασφάλεια και αυτοπεποίθηση, χωρίς να στερείται επιδόσεων για εκείνους που αναζητούν ένταση και σπορ διάθεση πίσω από το τιμόνι. Συνοψίζοντας, η Audi πετυχαίνει απόλυτα τον στόχο της: παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον, όμορφο, πολυτελές και ασφαλές ηλεκτρικό SUV μεσαίας κατηγορίας, θέτοντας τα θεμέλια για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης – όχι μόνο για την ίδια, αλλά και για ολόκληρη την αγορά.
Εσωτερικό & πρακτικότητα
8.5
Τρεχούμενα έξοδα
8.2
Οδική συμπεριφορά
8.6
Επιδόσεις
8.7
Παράγοντας απόλαυσης
8
Value for money
7
Άνεση
8.4
Εσύ τι βαθμό του βάζεις;1 Vote
8.3
ΣΥΝ
Οδική συμπεριφορά
Αίσθηση ανάρτησης
Ποιότητα κύλισης
Εξωτερική σχεδίαση
Ποιότητα συναρμογής
Χώροι
Επιδόσεις
ΠΛΗΝ
Αξία κτήσης
Διαχείριση ενέργειας / κατανάλωση
8.2