Xiaomi SU7 Ultra: Το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής στο Nürburgring
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έλαβε ένα ηχηρό μήνυμα από την Κίνα: το Xiaomi SU7 Ultra κατέκτησε τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση, σημειώνοντας χρόνο 7:04.95 στην απαιτητική πίστα του Nürburgring. Ναι, σωστά διαβάσατε – το κινεζικό ηλεκτρικό σεντάν άφησε πίσω του υπεραυτοκίνητα όπως η Porsche Taycan Turbo GT.
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους
Ο χρόνος του SU7 Ultra είναι τρία δέκατα ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ του Nevera, ενώ κερδίζει 2,5 δευτερόλεπτα από το Taycan Turbo GT – επίδοση που δύσκολα αγνοείται, ειδικά από τις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας.
Αξίζει να θυμηθούμε πως η Xiaomi είχε δώσει ένα πρώτο δείγμα των προθέσεών της ήδη από πέρυσι, όταν δοκίμασε στο Nürburgring ένα πρωτότυπο, απογυμνωμένο SU7 Ultra. Τότε, το χρονόμετρο σταμάτησε στα 6:46.87 – χρόνος ταχύτερος ακόμα και από την Porsche 911 GT3 RS. Εκείνο το αυτοκίνητο δεν ήταν κοντά σε προδιαγραφές παραγωγής, αλλά σίγουρα άνοιξε τον δρόμο.
Ό,τι πιο ακραίο σε specs
Το Xiaomi SU7 Ultra είναι ένα hyper sedan σχεδιασμένο για να προκαλέσει τα δεδομένα. Κάτω από το αεροδυναμικά σχεδιασμένο του αμάξωμα κρύβονται τρεις ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική ισχύ 1.527 ίππων.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 1,97 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα (217 mph). Πρόκειται για επιδόσεις που συναντάμε μόνο σε hypercars και όχι σε ηλεκτρικά σεντάν παραγωγής.
Ride in First-Person: Το Xiaomi SU7 Ultra κατακτά το Nürburgring και γράφει ιστορία
Αν έχεις βρεθεί ποτέ στην Πράσινη Κόλαση, ξέρεις πως το Nürburgring δεν συγχωρεί. Στενά περάσματα, τυφλές στροφές και υψομετρικές διακυμάνσεις σε κάνουν να νιώθεις ότι οδηγείς σε βιντεοπαιχνίδι – μόνο που εδώ, κάθε λάθος έχει τίμημα.
Πάτημα στο γκάζι. Σιωπή. Και μετά, ηλεκτρική καταιγίδα.
Το SU7 Ultra δεν επιταχύνει – εξαφανίζεται. Το μόνο που νιώθεις είναι η επιτάχυνση – ακαριαία και συνεχόμενη.
Και κάπως έτσι, ο γύρος ολοκληρώνεται. Χρόνος: 7:04.95. Νέο ρεκόρ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Τίποτα λιγότερο.
Xiaomi SU7 Ultra – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Χαρακτηριστικό |
Τιμή |
---|---|
Κινητήρες |
3 ηλεκτροκινητήρες (Tri-Motor AWD) |
Ισχύς |
1.527 ίπποι |
Ροπή |
>1.800 Nm (εκτίμηση) |
0–100 km/h |
1,97 δευτ. |
Τελική ταχύτητα |
350 km/h (217 mph) |
Βάρος |
~2.300 κιλά |
Μπαταρία |
>100 kWh (εκτίμηση, LFP) |
Αυτονομία |
~800 km CLTC / ~600 km WLTP |
Ρεκόρ Nürburgring |
7:04.95 (παραγωγής) / 6:46.87 (πρωτότυπο) |
Ηλεκτρικό μέλλον με πυγμή
Η Xiaomi δεν μπήκε στην αυτοκινητοβιομηχανία για να «δοκιμάσει». Ήρθε να πρωταγωνιστήσει. Το SU7 Ultra δεν είναι απλώς ένα νούμερο ή ένα ρεκόρ – είναι μια δήλωση ισχύος. Και για όσους εξακολουθούν να θεωρούν τη Xiaomi ως «brand κινητών», η απάντηση ήρθε από το Nürburgring. Ξεκάθαρα.
Και κάπως έτσι, ο βασιλιάς του Nürburgring φορά πλέον κινεζική πινακίδα.
Σύγκριση Χρόνων:
Όχημα |
Χρόνος Nürburgring |
---|---|
Xiaomi SU7 Ultra (παραγωγής) |
7:04.957 |
Rimac Nevera (παραγωγής) |
7:05.298 |
Porsche Taycan Turbo GT |
7:07.55 |
SU7 Ultra (πρωτότυπο stripped) |
6:46.874* |